Permalänk
Medlem

ang. JNC DT809 (chassi)

Är det någon som har erfarenhet av detta chassi?
http://www.webhallen.com/prod.php?id=53439&ref=Prisjakt

Är väldigt stilrent i mitt tycke, dessutom följer det med ett nätagg på 460 watt.
Jag hittar ingen info om varken chassit eller nätagget på deras hemsida.

Tack på förhand//Johan

Permalänk
Medlem

nix inga erfarenheter, men kan lätt räkna ut att det säkert inte är nåt kvalitetchassi eftersom det är så billigt. Frågan är också om nätagget är stabilt eller inte.

Ganska fult också om du vill ha min mening.

Permalänk
Medlem

Okej, men det är ingen som har chassit eller nätagget?
Jag har inte alltför stora förhoppningar på nätagget, men det kan vara värt att ta reda på hur bra det är iaf...

/Johan

Permalänk
Medlem

Förvänta dig inte speciellt mycket kvalitetsmässigt, googlade senast igår på just den lådan och du ser ju vad den kostar, så kvaliten är mig veterligen därefter.

Visa signatur

| Compucase 6k34bs | Asrock 939S56-M | AMD 64 3000+ @ 2,36Ghz | 1024Mb Ram | Gforce 7600GS | Atrix AT-520W (7v mod) | LG 48/16 Dvd-rom | Segate Barracuda 7200.9 80Gb | Arctic Cooling Silencer 64 Ultra (7v mod) | Zalman 92mm (7v mod) | Zalman Nb47-j + Vantec heatsink | Väldigt tyst

Permalänk
Medlem

Okej...Chassit har jag inga stora krav på, men nätagget har jag däremot ganska stora krav på, då jag ska ha 7900gt, 3700+ medmera.

/Johan

Permalänk

du kommer nog behöva ett nytt nätagg isf

Visa signatur

den ä fin

Permalänk
Medlem

Okej, var rädd för det.
Jag mailade webhallen och frågade om de hade några specifikationer på nätagget, men har inte fått svar än.

/Johan

Permalänk
Medlem

Jag hade nog köpt ett chassi utan nätagg...
Skulle tro att som lägger på en kostnad för nätagget som sitter i (?)

Annars hyggligt snyggt

Visa signatur

Något Asus MB | Intel i7 @ 4.35 Ghz | Gigabyte OC 580 GTX | Corsair Vengance 16Gb RAM | Corsair GT-Series 120Gb SSD
Det räcker för mig...

Permalänk
Medlem

Ja, nätagget kommer med största sannolikhet få svettas om det ska driva dina komponenter;)

Visa signatur

| Compucase 6k34bs | Asrock 939S56-M | AMD 64 3000+ @ 2,36Ghz | 1024Mb Ram | Gforce 7600GS | Atrix AT-520W (7v mod) | LG 48/16 Dvd-rom | Segate Barracuda 7200.9 80Gb | Arctic Cooling Silencer 64 Ultra (7v mod) | Zalman 92mm (7v mod) | Zalman Nb47-j + Vantec heatsink | Väldigt tyst