Datorbutik som levererar till andra länder

Permalänk

Datorbutik som levererar till andra länder

Hej. Jag bor i Finland, och jag har inte hittat så bra urval med datordelar som i Sverige, och nu undrar jag. Finns det någon butik som levererar till andra länder än Sverige?

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

Hej, overclockers.se har skickat till en av mina finska kompisar, dock ville dom ha förskottsbetalning.
Posten lyckades även slarva bort det första paketet men efter ca 1 månad så kom nästa fram. Bra service från butiken iaf.

Permalänk
Medlem

Hmm... jag såg visst inte ditt inlägg här, som jag skrev hos datorgallerian.com....

Jag är själv finlandssvensk men bosatt i Umeå. Om jag är hemma i finland och vill beställa så brukar jag beställa det från http://www.multitronic.fi/index.php?setlang=sv
http://www.digicomp.fi/default.php?language=se&vscmp=0&dcomp_...

Men vill du ha prisjämförelse som http://www.buggy.nu/ som är svenskt, men det finns i finlands egen prisjämförelse http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/

Hoppas du e nöjd med det....

Visa signatur

"Allt håller inte för evigt, de rostar"

Permalänk

Tack för de finfina svaren Guldstjärna i kanten till er båda.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

Finns det några andra butiker en overclockers.se? För dom har slutat frakta till finland nu pga. nåt strul.

Visa signatur

A64@2.5@7700CU | 2*1GB Twinmos DC | MSI K8N Neo2 Plat. | MX518 | VX724

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mulan
Finns det några andra butiker en overclockers.se? För dom har slutat frakta till finland nu pga. nåt strul.

Jag arbetar på De Teknik och vi har skickat till Danmark utan problem. Så vi skulle även kunna frakta till Finland om det skulle vara intressant.

Vi har ett litet sortiment på www.deteknik.se, men är det något annat du söker kan vi säkert få tag i det. Eftersom vi samarbetar med flera olika grossister. Och sortimentet som finns på DeTeknik.se endast är från en grossist. Det är bara att skicka iväg ett mail eller ringa, så tar vi fram ett pris på det du söker.

Om du vill veta mer eller undrar något kan du kontakta oss.

Jag vet inte hur ni moderatorer tycker om detta. Men nu frågar Mulan om någon butik fraktar till Finland. Själv tycker jag detta är okej. Men om ni nu inte tycker det får ni gärna ta bort mitt inlägg!.

Mvh
Daniel Eriksson
De Teknik

Daniel@deteknik.se

Visa signatur

www.DeTeknik.se | D é Teknik!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deteknik
Jag arbetar på De Teknik och vi har skickat till Danmark utan problem. Så vi skulle även kunna frakta till Finland om det skulle vara intressant.

Vi har ett litet sortiment på www.deteknik.se, men är det något annat du söker kan vi säkert få tag i det. Eftersom vi samarbetar med flera olika grossister. Och sortimentet som finns på DeTeknik.se endast är från en grossist. Det är bara att skicka iväg ett mail eller ringa, så tar vi fram ett pris på det du söker.

Om du vill veta mer eller undrar något kan du kontakta oss.

Jag vet inte hur ni moderatorer tycker om detta. Men nu frågar Mulan om någon butik fraktar till Finland. Själv tycker jag detta är okej. Men om ni nu inte tycker det får ni gärna ta bort mitt inlägg!.

Mvh
Daniel Eriksson
De Teknik

Daniel@deteknik.se

Såg verkligen bra ut. Kanske att jag beställer något därifrån någon gång!
Men skicka PM, så kan vi diskutera vidare Väldigt intresserad.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube