WoW-film: "The Unforgiven" (Missa inte!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Urme
Det går inte att stunlocka i oändlighet.. prova göra det på en mage eller en warrior.. missar du nästa stun med nån millesekund på en priest/warlock så blir du fearad etc.

Tror folk behöver spela en Rogue själv för att inse att det inte bara är att trycka på stun ett par gånger för att vinna

Han är warrior så du vet, vi har ingen instant fear/etc....

Tror inte du har det heller, eller?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Han är warrior så du vet, vi har ingen instant fear/etc....

Tror inte du har det heller, eller?

Tror han menade warriors pvp-trinket, inte fear.
Sen priests fear och warlocks deathcoil, så förstod jag det iaf..

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
Ontopic: Snygg film, bra redigerad, snygga strider. Jag fattar inte vad folk skriker om när en rogue kör blind+bandage. Varför har Blizzard gett rogues den skillen tror ni?

Det där är inte ontopic men jaja... kan vara att de ska restealtha o ambusha/cheapshotta igen eller liknande, men vad vet jag?

Permalänk
Medlem

Mycket grym film! Men va fan, klagar ni att han använder bandage? Men druiderna och shamanerna ? Helar dom inte också? Varför inte klaga på dom?

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200 @ 2,8Ghz | 2048Mb | Sapphire Radeon HD 2600XT | Gigabyte GA-K8NSC | Xilence 500W | Soundblaster A4 7.1 | Maxtor S-ATA 200Gb - Samsung SP1654N 160GB | Antec P182 | SAMSUNG 22" 225BW

Permalänk

dessa filmer är anledningen till att jag håller på att powerlevla en rogue just nu :>

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cymorph
Mycket grym film! Men va fan, klagar ni att han använder bandage? Men druiderna och shamanerna ? Helar dom inte också? Varför inte klaga på dom?

Folk blir väl upprörda att man inte håller sig till enbart klassens skills. Bandage kan alla ha menar dom på. Men det borde du förstå.. Jag själv klagar dock inte. Min åsikt är att striderna inte hade varit lika heta om man inte drog ut på det med diverse hjälpmedel. Jag tror heller inte det här är någon form av skrytfilm a la "kolla min feta rogue som knäcker alla", bara ett underhållningssyfte.

Och för att diskutera filmen igen. Jag har redan lämnat en kommentar, dock väldigt kort. Saker som skulle kunna förbättrats som redan påpekats är musiken. Låten i slutet (Rusiak feat. Teddybears Sthlm) var den enda låten som var ok, för den väckte gamla minnen. Det är svårt med musik, för alla har ju självklart inte samma smak. Något som jag däremot tycker man bör undvika är all denna amerikanska skräprock, som någon tidigare kallade det för (vilket jag tyckte var en bra synonym för genren). Med det sagt så förkastar jag inte hela genren, men det finns redan gott om den musikstilen i såna här filmer.

Sen kan det bli lite för mycket effekter och lullull... tex, där det kom upp fyra rutor och man visste inte vart man skulle kolla. Sådant är inte bra för åskådare, man vill gärna veta vad som händer överallt, men man kan inte stirra på alla fyra rutor samtidigt vilket känns som att man missar något. Så upplevde jag det, så gör saker gärna mer tydligt.

Och själv har jag haft ett uppehåll från WoW i ungefär tre månader, men när man ser såna här filmer får man suget igen, och det är ju en positiv sak.

Helt ok film som de tidigare du gjort, med vissa små brister som skulle kunna förbättras. Kom tillbaka när/om du gör en nu, vill se mer av det 'goda'.

(PS. Jag älskar att se långa dueller med druider, då jag själv är en ).

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

till alla er som sitter o gnäller, tänk på att det är ett spel och absolut inget att bli arg eller upphettsad över. och ge killen kritik istället för att ta över tråden med erat jävla gnäll för det var nog det han ville...

lern2play lolkthxbai

EDIT:

drar mitt strå till stacken

vet inte vad jag tycker, det är väl inget fel på din "skill" men visst uppskattar jag Niars filmer mer (Feel the pain-serien) hans Night Elf man är snyggare än din wannabe UNDEAD. o sen äcklig skatepunk från usa är inget för mig! HEJJA JOHNNY ROTTEN! VAFAN SÄGER DU DIN JÄVLA PUNKARE?!?!

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cymorph
Mycket grym film! Men va fan, klagar ni att han använder bandage? Men druiderna och shamanerna ? Helar dom inte också? Varför inte klaga på dom?

Jag klagar men inte fan ser dom vad jag skriver

Till pallys blir det oftast:
"Feg pally äckel bubble boy buffa min röv vidriga plate stealer" sen ett /point /lol macro på det.

Nää men allvarligt talat, alla vet att dom är fega men det är få som skriver det, Bubblan + HS är ju legendarisk med sin feghet.

Permalänk
Medlem

Vad heter den sången den går något i stil med det här "Im falling away im lost in a ???"" Skulle hemskt gärna villa veta vad den låten heter

Visa signatur

i´am the creator of jet.....

Permalänk
Medlem

Ledsen att jag drar upp tråden igen, nåja, någon som missat filmen kan ju kika in på den iaf för den e ju skön

Men jag undrar vad för addon/interface (är ej bra på det där), som används för target, liksom, du har ju inte som orginal där uppe i vänstra hörnet, du har din i mitten, och när du targetar någon så kommer liven upp och bild brevid, ni fattar vad jag menar. Vad heter den du använder? om nån annan vet kan väll nån ge mig url, letat i veckor, finner ej. =/

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.