Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Medlem

Kritik på min sida.

Skulle vilja ha lite kritik på min sida, http://www.renberg.info

Kritisera allt från koden till färg valet och upplägget...

Mvh Kristian

Visa signatur

| AMD Athlon64 3500+ Winchester @ 2640mhZ | GainWard 6800GT | 2x Crossair Value PC3200 512Mb | MSI K8N Neo-2 Platinum | Thermaltake Tsunami | Razer Diamondback |

Permalänk
Medlem

Stilren, men borde finnas lite tydligare avgränsare mellan sidans delar... gör de linjer som finns lite ljusare kanske?

Gillade den dock annars, visar att det visst går att göra snygga mörka sidor

Edit: Koden ser bra ut den med (inte tittar på validering, men snyggt tabbad och lättläst). Enda problemet var väl Gästbok-sidan, skulle gärna se att du hade med tabbarna där med, svårt att läsa html-koden som den är nu

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HappySatan
Stilren, men borde finnas lite tydligare avgränsare mellan sidans delar... gör de linjer som finns lite ljusare kanske?

Gillade den dock annars, visar att det visst går att göra snygga mörka sidor

Edit: Koden ser bra ut den med (inte tittar på validering, men snyggt tabbad och lättläst). Enda problemet var väl Gästbok-sidan, skulle gärna se att du hade med tabbarna där med, svårt att läsa html-koden som den är nu

Jag ska leka lite med linjerna och se fall jag hittar en bättre färg

Gästboken har inte jag gjort, bara ändrat lite på den... så den får vara som den är
Jag har inte så stora / inga kunnskaper i php, så jag rotar inte för mycket där

Visa signatur

| AMD Athlon64 3500+ Winchester @ 2640mhZ | GainWard 6800GT | 2x Crossair Value PC3200 512Mb | MSI K8N Neo-2 Platinum | Thermaltake Tsunami | Razer Diamondback |

Permalänk
Medlem

Re: Kritik på min sida.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av .s3
Skulle vilja ha lite kritik på min sida, http://www.renberg.info

Kritisera allt från koden till färg valet och upplägget...

Mvh Kristian

Fyfan vad läcker sida, *dreggel* tänk om man kunde göra sånt. ;O

Visa signatur

1. Intel I7 4790K @ 4.7 | Z97 | 16gb DDR | R9 295x2 | 500gb M2SSD
2. Intel I7 2600K @ 4.450, 1.3 V | Asus Sabertooth P67 | 8gb DDR3 1600 | 2x Nvidia GTX570 i SLI. | 80 GB SDD, 8TB Western Digital.
3. AMD Athlon 3700+@2.6 Ghz, 1.475 V. | Asus A8N-E | Corsair TWINX1024-3200C2 @ 235, 2.5-3-3-6| Sapphire Radeon X800XL 512MB @ 440/550

Permalänk
Medlem

Retar mig lite på att det kommer upp en vit ram runt bilden på startsidan när man drar över den, trots att man inte kan klicka på den. Skulle också uppskatta om bilderna i galleriet kom i en ny ruta, så man inte klickar ner rutan och tvingas öppna länken igen.

Men en mycket snygg layout, utan onödiga krusiduller och väldigt snygg och lättläst kod. Mer sånt här!

Edit: Varför olika title på gästboken och de övriga sidorna?

Visa signatur

Man kan inte få allt här i världen... men det vore ju dumt att inte försöka.

Permalänk
Medlem

Hovern i menyn försvinner i IE. Sätt länken i en a tagg inklusive en class som bestämmer hur den hovern ska bete sig. Du kan även använda onmouseover eller liknande javascript för det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carweb
Retar mig lite på att det kommer upp en vit ram runt bilden på startsidan när man drar över den, trots att man inte kan klicka på den. Skulle också uppskatta om bilderna i galleriet kom i en ny ruta, så man inte klickar ner rutan och tvingas öppna länken igen.

Men en mycket snygg layout, utan onödiga krusiduller och väldigt snygg och lättläst kod. Mer sånt här!

Edit: Varför olika title på gästboken och de övriga sidorna?

Det är meningen att bilden på startsidan ska vara "clickbar" har bara inte länkat klart :/
Har inte "orkat" Min son tar upp mer tid än väntat

Varför titlen är anorlunda i gästboken beror endast på att jag har missat det,
ska fixas omedelbums

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dr0wz33

Hovern i menyn försvinner i IE. Sätt länken i en a tagg inklusive en class som bestämmer hur den hovern ska bete sig. Du kan även använda onmouseover eller liknande javascript för det.

Det ska tittas på så fort jag får tid.

Jag tackar ödmjukast för all trevlig kritik

Mvh kristian

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mycket privatliv du ger den lille ...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janols
Mycket privatliv du ger den lille ...

Jag har storaplaner för den lille,
han ska vänja sig vid att inte ha så mycket till privatliv

(sidan är främst till för släktingar så dom kan se hur det går för min lilla stolthet)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Skuggad text på sådan bakgrund är inte trevligt att försöka läsa. Annars fint, stilrent och så. Inte överdrivet originellt, men det är en annan femma.

Smågullig bild på förstasidan.

Visa signatur

Apple PowerBook G4 12" 1GHz // 1260MB DDR-RAM (266MHz) // 80GB 7200RPM HDD
Ghettoburk 7k // Arch Linux 64bit // AMD 64 3000+ // 1024MB DDR // GeForce 4 Ti4800