Permalänk
Medlem

Härligt slut på trailern!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Det märks verkligen att det är sourcemotorn, all rörelse har precis samma kännsla som HL2. Konstigt nog så tycker jag inte att det ser så förvånadsvärt snyggt ut, har man redan blivit så kräsen?

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Nja jag har inte större hopp, ser ut som vilken HL2 mod som helst...

Permalänk
Medlem

Denna modellen ser riktigt fresh ut dock,

Tyvärr så ser resten väldigt platt och framstressat ut.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk

Kan hålla med om att grafiken såg lite halvdan ut. Source klarar bättre än sådär. Men jag skulle nog även kunna skylla på att det är dåligt inspelat. Färgerna är oskarpa och det ser allmänt lågupplöst ut. Det ser alltid bättre ut när man lirar det själv.

Hur som helst så ser ju själva spelet kul ut. Det är ju det som är huvudsaken:)

Edit: Det fanns även en länk på fz där utveckarna berättar lite om trailern. Tydligen så är det äldre version av spelet som visas. Mer material har lagts till och grejer tillfälligt lånat från HL2 har byts ut (Antagligen explosioner och diverse texturer och dylikt som man tydligt såg i videon var taget direkt från HL2). Nu håller dom även på och anpassar spelvärlden lite mer för att ge den en bättre verklighetskännsla.

Så hoppet om ett ännu snyggare SIN finns:)

http://www.sinepisodes.com/index.php?blog

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Dialogen i spelet verkar ju bli grymt patetiskt och kliché av det jag har hört. Man blir ju mörkrädd så fort man hör det.

Permalänk
Medlem

Warren spector har förövrigt licenserat source motorn så han kommer väl med något intressant han med.

Sin2 tycker jag själv verkar bli helt ett spel som står över majoriteten av fps men kanske inte tar sig till toppen.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Dialogen i spelet verkar ju bli grymt patetiskt och kliché av det jag har hört. Man blir ju mörkrädd så fort man hör det.

Som i alla andra FPS. Man orkar inte bry sig eller hoppas längre. Bara det är kul att lira så kan det defenitivt konkurera med de topp-fps vi har idag.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Jo, det såg ut att vara riktigt underhållande iaf. Det räcker för mig, grafik är överskattat..

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Som i alla andra FPS. Man orkar inte bry sig eller hoppas längre. Bara det är kul att lira så kan det defenitivt konkurera med de topp-fps vi har idag.

Blir bara så himla tråkigt i längen bara. Skulle vara kul om någon vågade sattsa på ett spel som verkligen hade en bra story/dialog (allra helst FPS spel). Lite utveckling måste det vara.

Permalänk
Medlem

Pre-loaden är nu påbörjad. Boka nu och få SiN 1 på köpet.
http://www.sinepisodes.com/index.php?getsin

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Jag köpte det för en stund sedan, så nu blir det spela av. Vet någon vilken tid det släpps?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Jag köpte det för en stund sedan, så nu blir det spela av. Vet någon vilken tid det släpps?

Det står på hemsidan, Unlock Date: May 9th 2006.

Permalänk
Medlem

Det hjälpte ju, frågade jag efter tid eller datum kanske?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Det hjälpte ju, frågade jag efter tid eller datum kanske?

Spelar det roll vilken tid det är nu när det är över en månad kvar? Dom kommer nog säga vilken tid när det börjar närma sig.

Permalänk
Medlem

ärligt talat så finns det nog inget spel som underhållit mig så mycket som SIN.

spelat alla banor, i alla kombinationer, fått fram alla fina meddelanden (inkl det roliga om att man just sprängt new-orleans åt helvete med en atombomb ), krypit i värmekraftverket, eller kutat runt det avsnittet genom att låta det svämma över :D, halverat fiendena på ön genom att skicka dit moppar&toapapper istället, snott pengar ifrån alexis bankkonto (givet vafan), ringt samtal på telefonapparaterna, hoppat över halva tunnelbana banan genom att gina genom en vägg på banan innan, fan listan kan bli LÅNG

och till er alla som tycker att hl2 är ett Topp-fps, gå o häng er. det finns ignet som slår Halo eller Far Cry när det kommer till ren och skär spelglädje. man kan ju stanna på en bana i evigheter, eller kuta tillbaka till "början av spelet" för att hämta ett vapen när man får slut på ammo. åh jag måste rota fram min halo skiva, harj u uppgraderat ifrån mitt gf3 nu

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Permalänk
Medlem

Sinclair ser ju inte ett dugg ut som hon gjorde i 1:an :S

Permalänk
Medlem

haha.. För nu kommer det inte skrikas "ah! sexistiskt! stora bröst" osv...

Som på den gamla goa Tomb Raider tiden.

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0zzy
haha.. För nu kommer det inte skrikas "ah! sexistiskt! stora bröst" osv...

Som på den gamla goa Tomb Raider tiden.

Brösten var ju fortfarande enorma, men vart är hennes läppar? Nej, jag får nog hålla med, hon ser inte alls likadan ut

Permalänk
Medlem

Och var är piercingen i naveln?

Permalänk

Förstora läpparna så är jag nöjd Brösten räcker väl. Vore trevligt med en bild på bakdelen också

Permalänk
Medlem

Så, Elexis kör brasiliansk vaxning alltså? Ja, det vet i alla fall vilken kundgrupp de vänder sig till.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Idag släpps det!

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Idag släpps det!

Smaskigt! Då får man hoppas på regn och oväder resten av veckan:p

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Welche zeit? Är det klockan 7 lr?

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Blir bara så himla tråkigt i längen bara. Skulle vara kul om någon vågade sattsa på ett spel som verkligen hade en bra story/dialog (allra helst FPS spel). Lite utveckling måste det vara.

Your prayers have been heard...

/A

Permalänk
Medlem

Gick fort att låsa upp!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fort att låsa upp, men av någon anledning får jag inte spela det. Kommer så långt så att det står Sin: Episode nånting, visserligen tog det tid att ladda menyn i HL2, men så lång tid borde det inte ta :/

Edit: Löste det, det var brandväggen som spökade.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Lite screenshots....