Palatial Regalia
Har ett 7900GT, nyaste beta drivrutinerna från nvidia. Problemet startade nær jag skulle installera Star wars empire at war + Condemned: criminal origin då jag samtidigt uppdaterade directx.
I FEAR och Star wars empire at war funkar det fint ett tag (ca 30 sekunder delvis beroende på situationen) i 1280*920 men sedan fryser allting och jag måste reseta datorn.
FEAR har jag tidigare kunnat køra utan problem.
Det har också sket episoder dær skærmen sæger att frekvensen ær utanfør dess acceptabla område (CRT, 1280*920, egen definerad frekvens = 89 Hz som tidigare funkat utan problem) varit tvungen att byta till 85 Hz nu.
Oblivion och Condemned: criminal origin funkar fint.
Nvidias drivrutiner vill jag ha kvar før att køra oblivion optimalt, jag vill vidare kunna køra Condemned: criminal origin så directx vill jag helst inte nedgradera. Ær det någon som har upplevt detsamma eller har en løsning på det, instællning i directx? Det ær inget felmeddelande i dxdiag. Annars får jag væl bara vænta till nvidia orkar uppdatera sina drivrutiner och hoppas att det hjælper...
Kör du några andra program utöver dom inbyggda frekvens-inställningar i spelet? syftar på program som "Reforce" där man kan sätta hz för olika upplösningar, kan hända att programmet krockar med spelet. Vad har du förövrigt för utrustning ? prova sänk grafiken och så, se efter ifall spelet hänger sig då också. annars vet jag inte
Palatial Regalia
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.