Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

Jag kan inte se CPU temp i windows

Tja!

Jag kan inte se min cpu temp i windows, ja har testat både med Everst home och SiSoft Sandra. I SiSoft hoppar tempen från ~18 till ~32 mellan varje update. Jag kan se den i BIOS men där kan jag ju inte se full load temp. Jag har flashat om BIOS nyligen efter att den buggade. Någon som har haft liknande problem?

// TarZo

Visa signatur

AMD64 3200+ @ 2.51 GHz | X850XT | 1.5 GiB DDR | 480 GiB hdd | Tagan easycon 430W |ThermalTake Soprano Black w/ window |

Permalänk
Medlem

Nu vet jag nog inte riktigt vad man kan göra, men om du berättar vad du har för moderkort kanske nån kan svara.

Permalänk
Medlem

Glömde de...
Jag har ECS KN1 extreme EJ SLI

Visa signatur

AMD64 3200+ @ 2.51 GHz | X850XT | 1.5 GiB DDR | 480 GiB hdd | Tagan easycon 430W |ThermalTake Soprano Black w/ window |

Permalänk
Medlem

Har du testat andra temp program? Jag kör med speed fan, det ger mig en ganska bra idé om hur varm min CPU kärna är! Testa det du

Visa signatur

Inget är lätt när det är svårt! ;)

Permalänk
Medlem

I Speedfan kan man ju inte se vilken temp som är vilken device? Har för mej de nämligen...

Visa signatur

Permalänk

var kan man hitta ett sådant program?

Visa signatur

Intel Core i7 860 3,6 GHz | Corsair 6GB DDR3 1600MHz | 580 GTX | Asrock P55 Deluxe3
Förra Gaming datorn Media datorn

Permalänk
Medlem

sök på google, de har ja gjort för att hitta install filer till alla prog som folk nämnt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av subaru_impreza
var kan man hitta ett sådant program?

www.almico.com tankar du speedfan ifrån.

Det finns guide här på swec hur man kan haxxa fram vilken temp som är vilken också hur man döper om dom vill vettiga saker.

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Medlem

okej var då? :S
Thx

Visa signatur

Permalänk
Medlem

testa pc wizard det är ett gratis program för lite allt möjligt väldigt bra enligt mig http://www.majorgeeks.com/download3846.html

Visa signatur

Fuck the USA

Permalänk
Medlem

Stödjer ens de temp ?
Hade problem med det på min gamla.