Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

kommande mobiler på tre?!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Def_Dog
Hur kan man ens välja TRE som scammern som tar dina pengar.

Ja, och de säljer bara fuktskadade mobiler. Har hört att de anställda sitter och penslar dem med saft och Pepsi innan de packeteras...

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Hedersmedlem

Nec:en var ju brutal het. nån som vet när den kommer?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alex__a
snackade me tre nyligen. typ de flesta av sonyericssons modeller kommer att komma i juni till tre. prisbild å exakt datum var ej klart. sedan kommer n80 å n91 att komma från nokia. ericsson telefonerna var bla p990 m600 k800 å k610. som han pratade om.

Var det en säker källa inom tre du pratade med eller var det någon i kundtjänst som svamlade om massa modeller?

Jag väntar då gärna på N80 om det är säkert att den skall komma till 3. I juni går mitt nuvarande abbonemang ut så antingen blir det en telefon då eller som sagt vänta på N80.

Permalänk
Medlem

ne ringde å tänkte höra om de va någ epå G. ringde en säljare dock. säker å säker källa. hon jobbar ju där å sa att de kommer i juni. de telefonerna jag nämnde. men sen e de ju svårt å säga hur säkert de e. men de han sa var att de kommer då! men inge datum exakt å inge priser e satta och så. men antar att de lär komma då. lixom varför inte. han visste dock inte hur de såg ut på samsung fronten. och han var osäker men LG skulle komma med nån ny men han visste inge mer konkret angående LGn.

Permalänk
Citat:

ne ringde å tänkte höra om de va någ epå G. ringde en säljare dock. säker å säker källa. hon jobbar ju där å sa att de kommer i juni. de telefonerna jag nämnde. men sen e de ju svårt å säga hur säkert de e. men de han sa var att de kommer då! men inge datum exakt å inge priser e satta och så. men antar att de lär komma då. lixom varför inte. han visste dock inte hur de såg ut på samsung fronten. och han var osäker men LG skulle komma med nån ny men han visste inge mer konkret angående LGn.

Det är LG u890 som kommer inom en snar framtid.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnakeEyes
Det är LG u890 som kommer inom en snar framtid.

Yo yo SnakeEyes.

Hur går det med N80 och Tre?
Kommer Tre att ta in den eller måste jag ta ett abbonemang med telenor?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bosse ost
Yo yo SnakeEyes.

Hur går det med N80 och Tre?
Kommer Tre att ta in den eller måste jag ta ett abbonemang med telenor?

Ja, det undrar jag med.
Är det ens bekräftat att 3 ska ta in den eller?
Om dom tar in den är det någon som har någon aning eller kan lägga en gissning på vad den kommer kosta?

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem

en säljare sa iaf till mej att N80 och N91 skulle komma till tre i juni. men men kan vara felaktigt. men det var vad ja fick från tre

Permalänk
Medlem
Citat:

en säljare sa iaf till mej att N80 och N91 skulle komma till tre i juni. men men kan vara felaktigt. men det var vad ja fick från tre

Det låter ju bra.
Hoppas det! Vill ha ny mobil till sommaren och N80 verkar vara riktigt het.

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem

ja vill ha k610 tror ja iaf annars kanske k800 skulle vara någe vill ju helst ha en liten.

Permalänk
Medlem

Jag tar upp den här tråden igen då jag tycker den kan vara intressant.
Är det nån som har koll på när/om Sony ericsson M600 kommer?
Sitter ni inne med nån inside skriv gärna

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: rtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem

senaste nyheterna på www.mobil.se ståre lite om den modellen. men tycker fortfarande de inte e nåra klara besked!

Permalänk
Medlem

Vilka av de mobiler som tre har nu har egentligen bra kameror? Jag har kikat på testbilder från LG U880 (usla) och Nokia 6280 (dåliga, trots att kameran ska ha autofokus). Kommer det fler modeller med autofokus inom en snar framtid?

Testbilderna hittade jag på mobique.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av triplea
Vilka av de mobiler som tre har nu har egentligen bra kameror? Jag har kikat på testbilder från LG U880 (usla) och Nokia 6280 (dåliga, trots att kameran ska ha autofokus). Kommer det fler modeller med autofokus inom en snar framtid?

Testbilderna hittade jag på mobique.com

U880 och 6280 har inte autofokus.

Permalänk
Medlem

e väl typ k800 som kommer till tre som ska ha autofokus. vet itne riktigt hur de e med nokias lurar vad gäller autofokus. har för mej att de inte har nån på tre som har de nu iaf.

Permalänk
Medlem

Jo, jag visste att u880 inte har det. Men 6280 har det tydligen inte heller, precis som du skriver, Bosse ost.

Det är synd att så få kameramobiler har autofokus, eller i alla fall hyfsad optik. Hela idén med en kamera faller ju när bilden blir kass. I och för sig är det ju smått obligatoriskt på 3G-telefoner, men ändå.

Permalänk
Medlem

helt sant. men de finns väl fotfarande ingen vettig kamera mobil. alltså som kan ersätta digitalkameran. men lär väl komma. blir väl när alla har tillgång till otroligt billig och bra optik. och sen att alla matar in de i mobilerna.

Permalänk
Medlem

Okej lite offtopic kanske men kolla detta:
"EU ser över finansieringen av unionen och då är EU-gemensamma skatter en väg att gå. Ett av förslagen föreslår en skatt på sms och e-postmeddelanden."
www.mobil.se

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: rtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem

hehe! skapligt off topic!
men förslaget låter ju helt sanslöst sjukt. och det kan ju inte bli någe av de.

men man vet ju aldrig. de me sms skulle de ju kunna genomföra. men på epost de e ju helt befängt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nithlon
Okej lite offtopic kanske men kolla detta:
"EU ser över finansieringen av unionen och då är EU-gemensamma skatter en väg att gå. Ett av förslagen föreslår en skatt på sms och e-postmeddelanden."
www.mobil.se

Jo visst för då hade inte hela europa börjat använda proxys på någon obskyrd ö. Nej nej det kan inte funka.

OnTopic: Vet någon vilka mobiler som kommer att komma till tre innan augusti?

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem

Var på 3info igår. Inget om Nokias kommande modeller förutom 6233 och E61. 6233 såg ut att komma i slutet av sommaren och E61 i början på juli.

K610 i början av juli sa 3-killarna, men informatören från SE var lite mer svävande på målet. M600 också i juli, den var riktigt grym faktiskt. Positivt överraskad av den stora och högupplösta skärmen och smarta inmatningen.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Hur blir det med Motorola A1010? Lades den på is av motorola? A925 och A1000 är ju helt klart riktigt grymma lurar. Sugen på en A1010..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp
Var på 3info igår. Inget om Nokias kommande modeller förutom 6233 och E61. 6233 såg ut att komma i slutet av sommaren och E61 i början på juli.

K610 i början av juli sa 3-killarna, men informatören från SE var lite mer svävande på målet. M600 också i juli, den var riktigt grym faktiskt. Positivt överraskad av den stora och högupplösta skärmen och smarta inmatningen.

Ingenting om K800?

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dek
Ingenting om K800?

Sorry! Glömde den, de hade en testlur där men med mkt buggig mjukvara. Lät som att den skulle komma något efter K610. Frågar du mig tror jag alla SE-lurar kommer i höst och inte i sommar...

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

fast å andra sidan e de bra om de släpper sonyericsson när de finns gott om dem + att programvaran inte är fylld med buggar.

Permalänk
Medlem
Citat:

fast å andra sidan e de bra om de släpper sonyericsson när de finns gott om dem + att programvaran inte är fylld med buggar.

Nokia höll ju på 6280 till 3 för att den skulle vara buggfri när den kom, mer buggig telefon har jag knappast sett...

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

hehe! ne det är ju just den man har i åtanke. har hellre kvar min z800 än jag skaffar den. tycker den verkar jobbig fortfarande eller har de löst alla buggar på den?

Permalänk
Medlem
Citat:

hehe! ne det är ju just den man har i åtanke. har hellre kvar min z800 än jag skaffar den. tycker den verkar jobbig fortfarande eller har de löst alla buggar på den?

Senaste mjukvaran ska vara helt okej sägs det. Ska sätta tänderna i en lur i de nya färgerna, de ska även ha en grövre fjäder i slidern för att motverkar slappglapp nedtill.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

hmm... så den ska vara vettig nu med andra ord? gäller detta de med annan färg på? för innan kändes den ju totalt ovärd.

Permalänk
Medlem

Ska man köpa en Nokia 6280 nu eller vänta på dom nya telefonerna? Kommer det någon bra telefon i samma prisklass?
vill gärna ha telefonen innan slutet på juli.