[wow] byta konto alliance outland

Permalänk
Medlem

[wow] byta konto alliance outland

Har tröttnat på min druid och är sugen på att byta mot en annan klass. Krav dock: alliance på outland.

Min gubbe har som healing:
7/8 Cenarion (tier1)
2/8 Stormrage (tier2)
Aurastone hammer + ok off-hand
Wild growth spaulders

Feral:
Taut Dragonhide Shoulderpads
Warden staff
Ring of binding
Heavy dark iron ring
Aged Core Leather Gloves
Devilsaur leggings
Dragon's Blood Cape
Cloak of warding
Blooddrenched Grips
Eye of Rend
Onyxia blood talisman
Smoking Heart of the Mountain
Ring of Protection

Har förmodligen mer än så, men kommer inte åt mitt konto just nu.

Runt 150 FR.

300 i tribal leatherworking. Kan bl.a. göra onyxia scale cloak.
270 i enchanting. (Va skinner och har en dagger med +10 samt en enchant med +5)

Har även några låg-level alts som mest fyller bank-platser till mig.

Någon som är sugen?

Permalänk

Re: [wow] byta konto alliance outland

Citat:

Ursprungligen inskrivet av manpower
Har tröttnat på min druid och är sugen på att byta mot en annan klass. Krav dock: alliance på outland.

Min gubbe har som healing:
7/8 Cenarion (tier1)
2/8 Stormrage (tier2)
Aurastone hammer + ok off-hand
Wild growth spaulders

Feral:
Taut Dragonhide Shoulderpads
Warden staff
Ring of binding
Heavy dark iron ring
Aged Core Leather Gloves
Devilsaur leggings
Dragon's Blood Cape
Cloak of warding
Blooddrenched Grips
Eye of Rend
Onyxia blood talisman
Smoking Heart of the Mountain
Ring of Protection

Har förmodligen mer än så, men kommer inte åt mitt konto just nu.

Runt 150 FR.

300 i tribal leatherworking. Kan bl.a. göra onyxia scale cloak.
270 i enchanting. (Va skinner och har en dagger med +10 samt en enchant med +5)

Har även några låg-level alts som mest fyller bank-platser till mig.

Någon som är sugen?

Du har kommit till fel "avdelning",lägg ut en annons på sweclockers Marknad eller blocket,dessutom att byta konto bryter mot blizzard's EULA.

Visa signatur

~

Permalänk

Re: Re: [wow] byta konto alliance outland

Citat:

Ursprungligen inskrivet av KalleJ
Du har kommit till fel "avdelning",lägg ut en annons på sweclockers Marknad eller blocket,dessutom att byta konto bryter mot blizzard's EULA.

Ne det bryter inte mot blizzards EULA vad jag vet, står bara att man inte får sälja kontot.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

3. Ownership.
"You may permanently transfer ownership of the Game and all parts thereof, and all of your rights and obligations under the License Agreement, to another by physically transferring the CD-ROM, all original packaging, and all Manuals or other documentation associated with the Game, and by removing from all of your home or personal computers and destroying any remaining materials concerning the Game in your possession or control, provided the recipient agrees to the terms of this License Agreement. The transferor (i.e., you), and not the Licensor, agrees to be solely responsible for any taxes, fees, charges, duties, withholdings, assessments, and the like, together with any interest, penalties, and additions imposed in connection with such transfer. "

från: http://www.worldofwarcraft.com/legal/eula.html

Permalänk

jupp and? Det står ju klart och tydligt att man får ge bort sitt konto så länge man ger bort CD skivorna förpakningen etc. etc. Och allt det ska finnas med när man byter ett konto med någon?

Eller läser jag feL?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Du har rätt biohazard, och om man inte får med skivorna + cd-keyn när man köper ett konto så är man rätt körd faktiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Du har rätt biohazard, och om man inte får med skivorna + cd-keyn när man köper ett konto så är man rätt körd faktiskt.

jo men hur satan ska någon kunna kolla det? inte så att Blizzard checkar med Posten vad som skickats och inte skickats.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ToBeAs*
jo men hur satan ska någon kunna kolla det? inte så att Blizzard checkar med Posten vad som skickats och inte skickats.

Blizzard kan inte kolla det. Gäller bara att vara ärlig själv! Men kommer blizzard på dig så har de rätten att stänga av ditt konto.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ToBeAs*

Menar att personen som köper det är dum om han inte ber om cd-key osv...

Permalänk

Min paladin blev bannad för "account trading" när jag bytte konto med en rogue,så jag antar att de bryter mot någon av Blizzard's regler

Visa signatur

~