Ursprungligen inskrivet av Feltherr
Kanske var därför han bad om våra åsikter. Jag har dock inte prövat det.
Anledningen till Google + reviews var att jag själv inte visste vad det var för spel, gjorde en sökning och fann dessa två reviews som jag skummade igenom.
Sen tänkte jag att jag skulle vara vänlig och klistra in det jag fann så andra slapp göra samma sak ... ska inte göra det nästa gång - ber om ursäkt.
Min text "sen vet jag inte om det är bra eller ej." var menat som att jag inte har spelet och inte har testat det.
EDIT:
Kanske ska lägga in en kommentar om vad jag tycker om spelet, har som sagt bara läst reviews. Låter som en intressant spelide, lite annorlunda FPS. Lite Hitman vs The Sims vs GTA (?)
Vill dock testa ett demo innan jag säger om det är värt 19.95 dollar (priset via Steam).
The ship var från början en gratis HL1 mod, försök leta upp den om ni har HL1. Gillade spelidén men det var inte många som spelade det. Är tveksam om det är värd 19.95$. Ett pris på 9.95$ hade nog passat bättre. Man bör vara många på en server annars kan de bli trist snabbt.
Har spelat detta lite nu, verkar soft men jag tycker det är lite väl långsamt tempo ibland. Det är väldigt sällan man lyckas döda sitt offer, jag får säkerligen bara en chans på tio rundor att döda mitt offer.
Någon som sitter inne på tips på hur man skall agera?