Permalänk
Medlem

ahh, nu när jag tittade lite mer noga såg jag det
har du funderat på att ha olika höjd på dom? tror det skulle vara snyggt

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

dom har olika höjd :), och lutar lite olika, ock de bakre bredare dock men ingen är likadan

Permalänk
Medlem

bah...men jag tänkte ändå mer, kanske att den sista är dubbelt så hög som den första eller nått sånt du förstår hur jag menar ^^

edit: när jag tänkte efter lite så blir det nog snyggare ändå som du gjort

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

nej jag vet vad du menar .. vi får se det kommer mer

Permalänk
Medlem

jag har bara en fråga...vilken färg har den? den har ju olika färg på varje bild

Permalänk
Medlem

Glöm inte de långa, bakåtriktade hornen! De är väldans viktiga! Du har massvis med bilder att utgå från på BT

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

ok väldigt liten update .. har prcis målat lite men enbart svart för att få lite känsla över hornen på huvudet..

inte klart

gällande färgen .. det beror lite på vart jag fotar .. den är brungrön aktig med lite rödton på vissa ställen

Permalänk
Medlem

nice med hornen

Permalänk
Medlem

Det ser lite tomt ut i främre delen av underkäken, känns som att det saknas några tänder eller dylikt.

Permalänk
Medlem

Tycker att du borde ha ett till horn som är hälften så stort ung. framför de andra.

Permalänk
Medlem

vore det inte rentutav rätt schysst att ta bort lite av undre läppen?

lånade en av dina bilder

Visa signatur

/Martin

Permalänk

Snyggt gjort Tha_Man!!!

Tycker att du gjorde ögonen sämre när du målade dit det röda Gotall, men annars är det riktigt bra.

Permalänk
Medlem

Han borde verkligen inte ta bort en bit av underkäken då detta skulle se väldigt konstigt ut, jag har då inte sett drakar med extrema överbett. Den ska ju se ut som en drake och inte som en krokodil med avsliten underkäke.

Permalänk
Medlem

Ser förbannat bra ut! Tänkt lite på ett par småsaker, du kanske redan planerat att göra det men men... Typ något slags skinnstycke mellan över och under käkarna om du förstår vad jag menar. Även en linje längs med käkarna utanför tänderna med det du kallar pansar. Då skulle det bli ännu bättre och känslan att något saknas skulle försvinna.

Nice work man, keep it up!

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk
Medlem

Jaa det blev snyggare nu när jag jämför,
OFFTOPIC: vilka söta kattbilder du har gotal

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk
Medlem

sorry för inga updates men har fått ägna lite tid till ungarnas rum ..

så nu tebax till draken .. dock .. käken kommer inte kapas, kanske blir nåt tillägg men om man säger så här .. om jag gjort kropp till den skulle folk haka upp sig på krokodil då? eller om jag döpt tråden till krokodil hade folk sagt det var en drake då?..

Permalänk

Fifan vilket snyggt bygge!
Tycker som nån annan att det fattas lite "hängkinder". Illustrerade lite hur jag menar.

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk

snygg.. dock enligt mitt tycke så borde du ha 2 små hårn.. titta efter 2 stora och bara använd topparna och sätt massa "vårtor " runt hornen och i överkanten av ögonbryrnet.. men men.. den är ju fin redan nu.. btw lust o göra en heffaklump till mig med?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

fullmoon inga problem står du för soppa och färg så np .. och vill gärna veta på vad eller vart .. pm

Permalänk
Medlem

btw, vad hände med HD chassit?

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av miedO
btw, vad hände med HD chassit?

det ligger har inte tagit mig tid med det ..

Permalänk
Medlem

okej, kommer det med till dh tro?

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

vi får se .. finns en hall full med grejjer som ska dit

Permalänk
Medlem

jag skådade en Female Counter strike låda där i bakgrunden hehe

Visa signatur

There's no Irl only Afk!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
vi får se .. finns en hall full med grejjer som ska dit

Men det är ju ett tag till Dh.. kanske ställa undan tills det är dags?

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeTC
Men det är ju ett tag till Dh.. kanske ställa undan tills det är dags?

det kommer

Permalänk
Medlem

Får hoppas på att det blir bra

Dock fortf fundersam över "badbollen" ...

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

Sjukt snygg det blev färglagt!

Personligen tycker jag att (metall?)föremålet fram p näbben är lite stort, men det kan funka.

Permalänk
Medlem

Det är en nos eller nått. Håller med om att det är lite stort

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB