Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.
Microsoft Zune har fastnat på bild
Visa signatur
Visa signatur
Fel forum!
Word
Visa signatur
Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?
Visa signatur
Gammal är gubbe
Visa signatur
R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600
Visa signatur
Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield
Visa signatur
q6600 2gig ram 8800gt osv
Visa signatur
- If you don't change direction, you may end up where you're heading
Visa signatur
Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!
Visa signatur
"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot
Visa signatur
Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III
Visa signatur
Professionals are predictable. It's the amateurs that are dangerous.
Visa signatur
Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!
Visa signatur
Me fail english, thats unpossible!
Visa signatur
ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.
Visa signatur
Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein