Microsoft Zune har fastnat på bild

Permalänk
Melding Plague

Microsoft Zune har fastnat på bild

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Svårt att säga så mkt om den. Går inte att se hur stor den är.
Bra med en stor skärm dock.

Permalänk
Medlem

storleken är ganska lätt att se, bara att jämföra med hörlurarna

Permalänk
Avstängd

Njaa

Visa signatur

Fel forum!
Word

Permalänk
Medlem

Ser ut att vara en stark kandidat. Tror inte M$ släpper vad som helst. Kan tänka mig att dom har undersökt marknaden. Svart, stor skärm ser väl bra ut på bilden

Permalänk
Medlem

den är ca 6*11.5cm om man utgår hörlurarna

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Hedersmedlem

Ipod dödare kanske...

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dahl
Ipod dödare kanske...

Isåfall Ipod Nano. Men tänk på att när väl microsoft släpper Sune så har Apple jobbat länge och väl med efterföljaren...

Permalänk
Medlem

oo denna skall jag ha!

Permalänk
Medlem

Nu blev jag jävligt sugen, blir nog nästa köp...

Permalänk
Medlem

Den bilden hjälpte inte mycket. Trevligt med inbyggd radio men jag vill fortfarande ha bekräftat om den kommer stödja WMA pesten när det gäller köpsajter. MP3 fixar den säkert om man betänker hur sonys enbart atrac3 spelare floppa. Är det dock WMA på köpsidan som gäller blir den nog relativt omgående en i mängden av MP3 spelare som "inte" är ipod.

Näpp får vänta tills jag hålt i ett sönderklämt ex på elgiganten innan jag fäller ett ordentligt avgörande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Anledningen till att bilden är i svartvit är att de 150 testexemplaren målades i en varsin unika färg för att kunna spåra eventuella läckor, skriver Gizmondo.

Källa till denna nyhet är inte Gizmondo utan Gizmodo. Tror inte att Microsoft vill förknippas med Tjock-Steffe och de andra härliga skojarna i Gizmondos styrelse...

Permalänk
Medlem

Vore märkligt om den inte stödjer WMA, med tanke på vilka som har utvecklat det.

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Medlem

Jag kommer skratta om den inte tuggar WMA

undra hur lång tid den tar på sig för att starta upp, iomed att det kommer likna MediaCenter... hatar när mp3spelare tar evigheters evigheter (läs: över 2 sek(ja, jag är petig) ) att starta..

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz
Jag kommer skratta om den inte tuggar WMA

undra hur lång tid den tar på sig för att starta upp, iomed att det kommer likna MediaCenter... hatar när mp3spelare tar evigheters evigheter (läs: över 2 sek(ja, jag är petig) ) att starta..

jupp håller med.

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bulke
Källa till denna nyhet är inte Gizmondo utan Gizmodo. Tror inte att Microsoft vill förknippas med Tjock-Steffe och de andra härliga skojarna i Gizmondos styrelse...

%&)!"!(= Tack för rättelsen. Självklart är det så.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Inaktiv

ser ändå hyffsat liten ut.

Permalänk

Oh! inbyggd radiosändare, nu blev det MYCKET intressant. De radiosändare som finns idag är stora och för det mesta skitfula, hade varit mycket bättre om det hela var inbyggt.

Får hoppas den klarar en del format nu bara, och att man givetvis INTE behöver använda WMP. Tyvärr så lär ju WMP vara ett krav... suck.

Mycket innovativa funktioner måste jag säga. Inbyggd FM-radio, bättre grepp på baksidan och magnetkontakter för hörlurarna är väl inget som funnits på NÅGON annan mp3-spelare?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

jag vill ha scrollhjul

magnet på baksidan för hörlurar, antar att det endast funkar med de lurar som följer med och det är ju knappast nått att hurra för. (antar att de inte kommer gå emot trenden och skicka med ett par vettiga lurar)

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hetzz
jag vill ha scrollhjul

magnet på baksidan för hörlurar, antar att det endast funkar med de lurar som följer med och det är ju knappast nått att hurra för. (antar att de inte kommer gå emot trenden och skicka med ett par vettiga lurar)

Varför skulle det bara fungera med deras hörlurar?

Permalänk
Medlem

magnet + hårddisk kan väl inte vara en bra kombination!

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Tror inte att radiosändaren kommer vara igång i Sverige, eftersom JoS hade en liknande grej förut och fick lov att betala skadestånd för det.. Enligt Post o Telestyrelsen (tror jag det är?) får man inte sända radio hur som helst. Iofs kan det väl vara en AM-sändare, där tror jag man får leka.
(Är ingen radioamatör så jag har säkert jätte, jättefel)

Visa signatur

Professionals are predictable. It's the amateurs that are dangerous.

Permalänk
Inaktiv

Får inte sända på AM-bandet heller. Ryktas om att PTS ska släppa tillståndskravet för väldigt svaga sändare men inget beslut är taget än.

Permalänk

Skitsnack, det är inget rykte, den 1a september så kommer svaga sändare (tror det var under 0,4 nanowatt eller nånting sånt?) att tillåtas.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Skitsnack, det är inget rykte, den 1a september så kommer svaga sändare (tror det var under 0,4 nanowatt eller nånting sånt?) att tillåtas.

Snicksnack!
Det jobbas på regler på PTS men datum är ännu inte satt.
0,4nW är så löjligt lite så det räcker inte för att nå till sändantenn ens en gång utan 50nW är det som EU håller på att utarbeta normer för (amerikanska regler är fältstyrkan 250 µV/m på 3 meter).

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eckim

Hårddiskar innehåller magneter, eller vevar du din varje gång du ska använda datorn?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eckim

Har för mig att de inte kan ta skada av magneter, så var det bara förr i tiden...eller?

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

"Will it run Linux?"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JOWNIX
"Will it run Linux?"

Viktigare: kommer man kunna använda den om man har linux/unix/annat på sin dator.....

Permalänk
Medlem

Ingen WLAN... rätt besviken faktiskt...