Muskampen 2025: Segraren korad!

Hur göra TP-porten obrukbar utan att skada moderkortet?

Permalänk

Klipp av alla kablar

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

Ehm okej jag hittade precis denna tråden när jag sökte lite i forumet >_>

Detta var nog det mest patetiska och löjligaste jag någonsin sett :/

Visa signatur

Antec Performance TX1050B || Antec SmartPower 2.0 500W 12V || Asus P5W DH Deluxe || Intel Core 2 Duo E6600 || Asus Extreme GeForce 7950GX2 1gb || Corsair Twin2X 6400 2x1024MB || WD Raptor 74GB 10K-RPM || Seagate Barracuda 320GB NCQ 16MB SATA2 || Creative SoundBlaster X-Fi XtremeMusic || LG 20,1" L204WT || Papst 3x 80x80. 1x 92x92, 1x 120x120, Temp. control, Low noise ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MBY
Antabus

hahaha

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem

ZecretW hade nog den bästa idén hittils.. mycket sant att du säkert kommer få för dig att köpa till saker bara för att "prova" eller bara kolla om det funkar..

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

ta bara och ge bort modemet till vän eller dina föreldrar, fast man kan ju alltid köpa..

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk

Silikon är bra för att fylla igen saker och ett helvete att få bort sen

Permalänk
Medlem

Som sagt, så ta en RJ-45:a, doppa den i lim och tryck in! Om inte det stoppar dig, så borde du nog söka proffesionell hjälp. Lycka till!

Permalänk
Medlem

Hur gammal är du egentligen? Crippla en dator bara för att du slösurfar för mycket?

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Klipp sönder nätverkskablarna

Visa signatur

Antec SLK3000B ·|· MSI K8N Neo Platinum ·|· AMD Athlon 64 3200+ ·|· 1024 MB DDR ·|· nVidia Quadro2 ·|· FSP 400W ·|· 690 GB disk ·|· Logitech UltraX flat ·|· Gentoo linux

Permalänk
Medlem

Han har inte svarat i tråden på två dagar. Kanske han lyckades tillslut?

Permalänk
Medlem

löd bort kontakten från moderkortet och lägg epoxy över lödpunkterna så att man inte kan löda dit en ny.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Taclite
Bara att hälla i lim i porten.

EDIT: Du MÅSTE ta bilder på detta, och slänga upp dom.

Edit2: Det där blev lite fel, då du inte kommer kunna göra det

Varför ta bilder på MAYHEM?... Det enda som händer är att folk kallar en onödig, barnslig, "visa sig kewl bara genom att mosa saker, etc etc... " Been there done that..

*Stirrar på fuck-huvvena som inte förstår sig på våld på döda ting när jag sågade sönder en A4-tech mus med bandsåg"

(Vill bara säga: Det är kul med våld.. Det är ploj.. och det har varit mänsklig sadistisk natur genom alla tider.. Försök inte komma med nåt bullshit om att vara nästa generation i evolutionen som inte har dessa sadistiska läggningar.. att försöka intala någon som tänker mosa något oanvändbart för honom och alla andra är ett tappert försök till att vara vuxen, eller bara ett bittert tappert försök till att opponera sig bara "för att".. Lägg av och låt honom klippa mosa bäst han vill, gillar ni det inte finns det säkert någon kudde till hands som ni kan skyla ögonen med, och med all sannorlikhet någon vuxen att hålla i handen som intalar er om att det är "på låtsas".. )

ONtop:.. Det är juh bara att bryta bort den.. Borra rakt igenom skitet.. moderkortet tar ändå inte styk av det och risken för kortis är minimal... ta en 12mm borr.. 10mm om du har en standard-skruvdragare.. borra.. färdigt.. ta kort med mobilen... skicka som mms till flickvännens email.. be henne lägga upp den.. färdigt..

Visa signatur

Går allt hur bra som helst beror det oftast på att man har missat någonting...

Permalänk
Medlem

häll vatten på datorn nr den är igång och du är inne i windows. sen går du och på blocket och letar efter en RIKTIGT gammal dator som INTE har nätverks kort och det går inte att sätta dit någon heller.

eller så slår du sönder datorn du har nu, och köper du en ny så slå sönder den med, osv osv osv, slå sönder alla datorer du kommer köpa tills du inte har råd att köpa fler.

vill du ha datorn kvar så klipp nätverkskabeln, OM du köper ny så klipp den så fort du packat upp den från plasten, skulle du köpa ännu en till så klipp sönder den med osv osv osv, tills du inte har råd att köpa fler.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZecretW
Det enda som du kan göra är att säga upp ditt internet abonomang, då spar du dessutom 250 spänn i månaden som du kan lära dig röka för eller nåt..

Äntligen ett vettigt förslag ..

Permalänk
Medlem

köp en sån där d-link router som inte klarar att vara igång mer än 10 min innan den blir för varm. Då kan du surfa lite men inte så att det tar för lång tid.
Annars så tror jag att det finns program som stänger ner uppkopplingen efter en given tid, nåt föräldralås för att barn inte ska surfa för mycket. Blunda när du skriver in lösenordet
Känns lite extremt att avsäga sig all möjlighet till internet, det är nog bättre att trappa ner annars så slutar det nog bara med att du köper ett nytt nätverkskort när du vill uppdatera dina program.

Permalänk
Medlem

Jag bara satt å väntade på att nån äntligen skulle komma med ideén att avveckla sin ISP- uppkoppling...

Allvarligt...!!? WTF, självkontroll & diciplin för h-e!!?

Klart, sitter man å porrsufar får man skylla sig själv, men annars när det finns så mkt man kan ta hem, vare sig det är info lr, vågar jag skriva det; filmer så kan man juh ffs knappast kalla det onödigt. Särskilt inte idagsläget då hela j-a planeten är online...

Btw, såg just att den här tråden var rätt gammal.. Bara å hoppas på att Tomte- Bert's* små getter har hittat hem... :0/

*= Nämner inga namn

Visa signatur

Ju fler kockar, desto sämre soppa...
Någon som vill köpa min stereo, min lätta MC, och lite andra bra-att-ha-saker?
http://www.mineg.net/tony

Permalänk

Säg upp abonemanget, och gå i terapi!
Skaffa någon annan hobby!

Du måste ju ha nån anledning att sluta och något mål att uppnå
annars kommer du ingenstans!

Permalänk
Medlem

kemisk metall eller vad det heter. Plastic padding FTW !

Visa signatur

MSI K8N NEO2 PLatinum - A64 winchester 3200+ @ 2500mhz - Nvidia XFX 7900GT eXtreme - 1024MB TwinMos Twister TCCD - Samsung SyncMaster 913N

Permalänk
Medlem

sälj datorn! har du så dålig självkontroll ska du inte ha dator, fundera på att söka hjälp oxå!

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem

Grejen är att du slösurfar för att du inte är inne i nån kreativ period. Antar att du nu glor på dumburken istället. KNAPPAST bättre.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem

Killen måste ha lyckats... han svarar ju inte här = Inget internet ^^