WOW Demo, Testa gratis i 10 dagar!

Permalänk
Medlem

WOW Demo, Testa gratis i 10 dagar!

Permalänk
Medlem

rätt gammalt ja

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem

Men tack ändå

Visa signatur

Hmm

Permalänk

Jag hade nytta av den länken iallafall

Edit: Men jag måste säga att WoW är ett jävla konstigt spel... haha.

Visa signatur

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.

Permalänk
Medlem

Var man tvungen att ha kreditkort för att köra det där också?

Permalänk
Medlem

10dagars-trialen har väl funnits sedan begynnelsen utav tiden?
det ju via trial-accs som goldsidor skapar accs och loggar in och spammar reklam 24/7

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk

Man kan inte skriva i de stora chatkanalerna...

Permalänk
Medlem

/Y funkar väl endå?

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem

Har testat detta nu.. och WOW! (ja, WOW) förstår mig ännu mindre på hur alla blivit inbitna i detta spel, helt flummigt konstigt.

Permalänk
Medlem

flummigt o konstigt?
Vad hade du förväntat dig, ett realistiskt gammeldags krigsspel?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
flummigt o konstigt?
Vad hade du förväntat dig, ett realistiskt gammeldags krigsspel?

Att det skulle vara bättre ?

Eftersom att hälften av jordens P12 spelar det...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zEm

var väl inget för dig då
Men med tanke på att 7 mille pers spelar det så måste det ju vara en del som tycker det är bra eller hur.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

Ja, och det finns 1 miljard kristna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Ja, och det finns 1 miljard kristna.

jaha?
då måste dom ju digga att tro på gud eller hur.
Och dom tycker säkert det är bra.

Alla kan inte tycka lika.
Själv tycker jag tex att kebab smakar helvete.. medans andra folk tycker det är jävligt gott.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Om man bara spelar en halvtimme hinner man inte förstå grejen, då är det mest "wtf, varför spelar folk detta?". Men efter ett tag känner du hur begäret kommer och du bara måste spela mer...
Som tur är har jag lyckats ta mig ur skiten och slutat spela, så ett tips är; börja aldrig spela.

Visa signatur

PC: Gammal skit :)
Foto: Canon 350D ||Canon 28-105/3.5-4.5 || Canon 18-55/3.5-5.6 || Canon 50/1.8

Permalänk
Medlem

Hade ca 40 min playtime på mitt 10 dagars account, det var något av det drygaste spelet jag någonsin har lirat. Never ever att det kommer in på min burk igen.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk

Fastnade heller inte, är inte mkt för instance-baserade spel Ska dock testa detta, när man till o med kan ladda ner klienten

Visa signatur

Jag skryter och är medveten om det, varför? Carpe Diem, Biatch ;)

Permalänk
Medlem

hmm
om man kan bedömma ett spel som har minst 10 dygns speltid till max lvl på 40 minuter är man duktig.

Borde ju jobba som recensent du Lasse.

Visa signatur

Permalänk

Håller med de flesta talare och må säga att WoW är drygt.
Blaze101 verkar vara på krigsstigen och försvara WoW till varje pris

Visa signatur

Antec P180B SPCR, Asus P5B Deluxe WIFI, C2D E6600/Scythe Ninja @ 3.2, 2Gb Corsair Twin2xPRO-800, Tagan 530 Easycon, 250 gb Seagate 7200.10, Sapphire X1900XT @ XTX flash

FJ Xi 1546 2.0Ghz C2D, 2 Gb Ram, 240Gb Raid 0, Nvidia 7600.

Permalänk
Medlem

Ja på 40 min kan man inte komma vidare långt. Går knappast att dömma spelet när man bara har sprungit omkring som ett troll på lvl 9 och knappt kommit längre bort än till Brill.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

ne jag försvarar det inte så jätte hårt.
Själv har jag börjat tröttna lite grann o tar en mindre paus nu.. har kört wow sedan final betan.

men som sagt.. det ÄR ett bra spel.
annars skulle inte folk spela det.
Och folk som inte tycker om det får väl tycka som dom vill.

Men att ha 40 min speltid på drygt en vecka o sen döma spelet?
de e typ att göra 2 uppdrag, gå från northshire abbey till goldshire sen skita i det.

Visa signatur

Permalänk

Bergstrom: det är för att han är wow-fanboy

Och nej, det är inget bra spel. Det är en sammanslagning av MMO's i fin förpackning som är förbaskat lätttillgängligt och "noobigt".
Populärgår inte att använda som enda argument för att ett spel är bra.

Permalänk

Tycker det som gör ett mmorpg-spel värt att spela är pvp-systemet, annars är det bara evigt tränande utan någon som hellst belöning, frutom att man kan träna på svårare monster. Och vad jag kommer ihåg och hört så är WoW's pvp-system inget att hurra över.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk

ska man lira PvP så är det Guildwars som gäller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wooe
Ja på 40 min kan man inte komma vidare långt. Går knappast att dömma spelet när man bara har sprungit omkring som ett troll på lvl 9 och knappt kommit längre bort än till Brill.

.. det är UDs som startar vid Brill. Trolls startar inte ens på samma ö ..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zEm

DAGENS!

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
.. det är UDs som startar vid Brill. Trolls startar inte ens på samma ö ..

Sant, det var Razor Hill jag tänkte på först.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Avstängd

Säg inte att det är dåligt förräns du har provat hela spelet.....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
var väl inget för dig då
Men med tanke på att 7 mille pers spelar det så måste det ju vara en del som tycker det är bra eller hur.

inte nödvändigtvis.
räcker med att det snackas mycket om spelet,görs mycket reklam och sen att dom som verkligen gillar det går ut och berättar det för folk,därmed skapas en hype som mycket lätt leder till att spelet blir överhypat.
det jag ville komma fram till är att det är måååånga som spelar bara för att alla andra gör det samt att det är det spelet som är "inne" för tillfället.
behöver inte nödvändigtvis betyda att dom tycker spelet är bra,dom kan spela för dom anledningar som jag just nämde.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

jag fick med någe gratisdagar när jag köpte warcraft 3 frozen throne. har inte provat ennu dock

Visa signatur

=)