förslag till ny funktion ;)

Permalänk

förslag till ny funktion ;)

Jag undrar om ni kan införa en funktion i projektforumet där man kan klicka i en ruta så att tråden inte bliroffentlig för alla andra utan bara för en sj och förslagsvis moderatorer.

allstå när man sitter och gör en projekt logg eller FAQ så brukar man få sitta och spara och sen editera texter flertalet med gånger efterråt och då är det alltid någon som kommit med synpunkt att det och det är fel. bilden funkar inte osv. eller att man själv kan låsa forumet tills vidare så man fått ordning på sina texter och bilder mm

är detta något och ha? en spärr att man bara kan ha 1-3 loggar "låsta/osynliga" som max till man låser upp en för alla andra medlemmar ? så att funktionen inte missbrukas på fel sätt.

säg vad ni tycker.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem

Tack för din feedback. Vi arbetar för tillfället på en funktion som påminner om ditt förslag. Förhoppningsvis kan du ha tålamod tills vi blir klara.

Permalänk

Annars så finns ju "förhandsgranska"?

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DenBlåaTomburken
Annars så finns ju "förhandsgranska"?

Men inte när man ändrar (editerar).

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Men inte när man ändrar (editerar).

Lånar tråden med hänvisning till ovanstående.
Ändrade precis i ett inlägg för att utöka det lite med ny info om läget, men såg att då fanns ingen möjlighet till förhandsgranskning.

Den funktionen är ju guld värd :D. Lättare att strukturera upp ett inlägg om man kan se på ett ungefär hur det kommer att se ut för andra.
Hoppas att knappen "Förhandsgranska" går med på att klona sig över till redigeringsfunktionen. Jag tror att den har fullt upp redan nu, men den ser ut att orka lite till :D.

Visa signatur

Grundregel för felsökning: Bryt och begränsa.