Permalänk
Medlem

Uppföljare?

Sökte på "uppföljare k800" men det hittades inget.
Så jag tar och frågar er, vet ni om det är någon uppföljare på gång till K800i?
Går i köpetankar, och det vore ju trist om det släpps en ny precis när jag köpt min

Permalänk
Medlem

Det är nog ett tag kvar innan det kommer en uppföljare. Antagligen iallafall till Våren/Sommaren 2007.

Visa signatur

Let me tell you something. You don't have to say anything, you know why? Cause you can pick up all your stuff, because you're mother-fucking fired! | Lemeno.se - En blogg om att Tjäna Pengar På Internet | Min blogg om styrketräning och kost

Permalänk
Medlem

Med tanke på att dom släpper mobiler på löpande band så tycker man ju att det borde komma någon ny snart
Kanske någon liknande som inte är 3G?

Permalänk
Medlem

Finns redan utan 3g k790.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

åhå, sedär! När kommer den då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Fatrix
Finns redan utan 3g k790.

Det var väl den som inte skulle börja säljas? Dock verkar det som att några exemplar har läckt ut ändå.

Visa signatur

Primary: Intel P4 3,0 GHz | 1 GB DDR(400) | ATi Radeon X800 Pro | 360 GB SATA | Samsung 173P+
Vardagsrum: Intel Core 2 Duo E6300 1,86 GHz | 1 GB DDR2(667) | ATi Radeon X300SE | 250 GB SATA | Samsung SyncMaster 710T (ruskigt tyst)
Laptop (Dell Inspiron 6400): Intel Core Duo T2050 1,60 GHz | 1 GB DDR2(533) | ATi Radeon X1300XT | 60 GB SATA 7200 rpm

Permalänk
Medlem

Någon som kan bekräfta eller dementera? Verkar inte finnas ute i handeln iaf. :\