Permalänk
Medlem

Zomg! Fallout mmo?

http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=12075

Låter ju för bra för att vara sant. Fan vad aeg att springa runt i powerarmor och miniguns.

Permalänk
Medlem

Fan vad nice! Men vad hände med den spirituella uppföljaren som Bethesda eller vem det var hade på G?

Ugh 2010 då är jag fan 30, hemska tanke =/

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Jag synar att det där spelet blir gjort. Speciellt av interplay, tyvärr. Sen håller väl interplay/black isle inte i licensen längre? Eller har dom bara licensierat ut Fallout 3 till bethesda?

Edit:
Gambit_2K, senast jag hörde något så var trean fortfarande i pre-production hos bethesda. Det kommer att ta ett bra tag med andra ord.

Permalänk

Visst...Dra spelserien mer i dyngan.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Detta är nog det som kommer döda Fallout serien för evigt.
Länge sen jag höde något om Interplay förresten

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

2010 känns så off atm, man orkar ju inte börja vänta nu
Kommer vara 25 när det släpps, då lär jag väll ha någon knatte som är i mitt liv så spel sakta försvinner ^^

Men kommer hålla mig uppdaterad

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Interplay behöll rätten till att skapa ett Fallout MMO. Bethesda äger dock varumärket i övrigt.