Permalänk
Avstängd

POS Xtreme!!! Julklapp till ER!

Tja nu på Julafton släpps det en ny film, enoy

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3, E4300 @ 3ghz *orginalvolt*, 2Gbyte Corsair Dominator Pc8500, 8800GT, Antec P182, Corsair HX520w.

Permalänk

GREAT! Riktigt bra! Aerial:sen kan behöva lite träning;) men annars var det kanon! Gillade speciellt när någon hoppade över en kant och ställde sig på händer direkt:D

Fortsätt tricka och spread the LÖÖÖÖÖVVV babies!
God Jul!

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk
Medlem

Yeah, that's najs.

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Medlem

haha, originell tappning! helt klart trevligt såhär på julaftonskvällen. hade precis undrat om det fanns folk i sverige som höll på med detta som släppte film.

Permalänk
Medlem

Riktigt imponerad. Vart är det ni "uppträder"? Vilken stad

Visa signatur

//Pochen

Permalänk
Medlem

Filmade ni helt seriöst någon som sket?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Filmade ni helt seriöst någon som sket?

Ja

Vi kör Le Parkour, en fransk gatusak. Vi kommer från Skövde och har därför det traditionela namnet POS (Parkour Of Skövde).

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3, E4300 @ 3ghz *orginalvolt*, 2Gbyte Corsair Dominator Pc8500, 8800GT, Antec P182, Corsair HX520w.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Miclad
Ja

Vi kör Le Parkour, en fransk gatusak. Vi kommer från Skövde och har därför det traditionela namnet POS (Parkour Of Skövde).

Jaså, jag antog att den delen var med för att den vanliga utskrivningen av POS är "piece of shit", hyfsat orelevant annars.

Kul video i övrigt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt! God jul på er!

Permalänk
Avstängd

Kul att ni gillar den.

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3, E4300 @ 3ghz *orginalvolt*, 2Gbyte Corsair Dominator Pc8500, 8800GT, Antec P182, Corsair HX520w.

Permalänk
Medlem

Grymt.. Skippa skiten bara.. hör väl inte riktigt dit? Or am I wrong?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av j04r
Grymt.. Skippa skiten bara.. hör väl inte riktigt dit? Or am I wrong?

Skiten gör filmen helt ärligt.

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3, E4300 @ 3ghz *orginalvolt*, 2Gbyte Corsair Dominator Pc8500, 8800GT, Antec P182, Corsair HX520w.

Permalänk
Medlem

Fett jag har alltid vellat köra le parktur men vågar inte =/, får hålla mig till boxningen det är skönt att sparras lite och tömma huvet på hjärnceller ibland

Visa signatur

8D

Permalänk
Hedersmedlem

Ja det var ju verkligen programmeringsinriktat.

*tråd låst*