Vill göra förändringar i N70

Permalänk

Vill göra förändringar i N70

Jag vill ha kameran i fullscreen och med 90 graders vinkel, har sett detta i t.ex. ericssons W-serier, men det lär väll finnas för nokia också antar jag.

Jag vill uppdatera till ME(musik edition) för visst är det så att telefonen är identisk, det är bara programvaran som skiljer den svarta och silvriga åt!?

Min firmware är 'V 5.0609.2.1' RM-86. Jag har letat efter sidan där man själv kan flasha om OS, men hittar inte, om någon kan länka vore det toppen!

Vad är möjligt att genomföra av detta, och isåfall; Hur gör jag?

Visa signatur

Macbook pro 13", 4gb ddr3, core2duo 2,53ghz, nvidia 9400m

Permalänk

Nej man kan inte få fullscreen på kamera i N70 hur mycket man än vill

Permalänk

Det var ju inget roligt svar

Jag är en sådan person som inte tycker om att inte ha en anledning.

Jag vet att en kompis till mig gjorde k750(tror jag det var) till en helt annan telefon genom att byta programvara. Finns det inget liknande att göra för nokia? Jag vet att en nokia model i N-serien har en 2mp kamera som fungerar på det visat jag efterfrågar.

Visa signatur

Macbook pro 13", 4gb ddr3, core2duo 2,53ghz, nvidia 9400m

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Torkelboy
Det var ju inget roligt svar

Jag är en sådan person som inte tycker om att inte ha en anledning.

Jag vet att en kompis till mig gjorde k750(tror jag det var) till en helt annan telefon genom att byta programvara. Finns det inget liknande att göra för nokia? Jag vet att en nokia model i N-serien har en 2mp kamera som fungerar på det visat jag efterfrågar.

Nej du kan tyvärr inte göra något alls åt det. Det beror på vilken version av Series 40 eller 60 man har. Just N70 har en version som omöjligt kan stödja fullskärm vid kameraläge. Du får kika efter annan mobil i så fall. Rekommenderar N73 som man kan säga är dess efterföljare. Otroligt bra kamera och fullskärm. Och stor, fin och tydligt display.

Permalänk

okok tack för ett mer utförligt svar!

En ny telefon är det nog inte dags för än, så viktigt är det inte. Grejjen är bara den att jag fotograferar mycket med kameran och då vill man att den skall bete sig som en digitalkamera också.

Visa signatur

Macbook pro 13", 4gb ddr3, core2duo 2,53ghz, nvidia 9400m