Permalänk
Avstängd

E4300 eller E6600 !!!

Kan inte välja vilken processor jag ska köpa..

Jag vill helst köra med en 6600 oklockad... Men Klocka den till lite över 3GHz senare

Men det är många som säger att jag ska köpa en E4300 och klocka den..

Men för att klocka den så måste jag ju köpa en fläkt också, och då kommer ju priset stiga lite också...

Men kan ni säga vilken processorn jag ska använda och VARFÖR då!!

Kan ni OCKSÅ skriva ett bra moderkort till E6600:an respektive E4300:an..

SÅ ALLTSÅ!!

* VILKEN PROCESSOR SKA JAG VÄLJA ??
* VILKA MODERKORT ÄR BRA TILL E6600-PROLLEN ??
* VILKA MODERKORT ÄR BRA TILL E4300-PROLLEN ??

Tacksam för svar!

Visa signatur

DanneB000Y

Permalänk
Avstängd

Okej, håll dig till en tråd. Dessutom är multipla användarkonton mot reglerna. Du bryter mot regler här ser jag.

Permalänk
Avstängd

Vadå för regler?

Jag har ju inte multipla konton =S

Visa signatur

DanneB000Y

Permalänk

danneb000y_3
DanneB000Y

hmmmm.....

Visa signatur

WS: GA-P35-DS3L, E7400 @ 3,36GHz, 4x2GB PC-8500, 9800GT 512MB GDDR3, OCZ SSD 30GB, 1TB SATAII
FS: Point of View ION 330, 2x1GB PC-6400, Adaptec RAID 2405, 12TB SATAII
FTP: D201GLY2, 1GB PC-5400, 4GB CF, 500GB SATA

Permalänk
Avstängd

Inte 4300. Den kommer inte prestera i närheten, lr kanske, men 6600 har en riktig Conroe kärna. 4300 har Allendale kärnan som inte klockar lika högt. Men alla Core 2 Duo cpu:er lätt klockade spöar skiten ur allt amd har att komma med, och då är dom klockade max. :D:D:D

EDIT! detta är som sagt inte jag som skrivigt vet i fan men någon utan liv har skrivigt massa shit som jag inte tycker och tror... TA om det är valet enligt mig så ta 4300... och klocka fett

Permalänk
Avstängd

Alltså seriöst!

Vad ska man med flera konton till :S och är det mitt fel att nästan alla "danneboooy"namnen var upptagna!?

-Nej just det ja!

Jag är inte dannebOOOy_3 om ni nu tror det!

Visa signatur

DanneB000Y

Permalänk
Medlem

du kan väll ta dig ett snack med han då han verkar stå inför samma val som dig... http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Permalänk
Avstängd

jo såg det faktiskt

Men nu är det ju så att jag inte tänker klocka min processor!

Har läst att garanti försvinner å att systemet kan bli ostabilt....

Så då ska man köra med en 6600a eller ??

Visa signatur

DanneB000Y

Permalänk
Medlem

ska du inte klocka så är det ju priset som styr... men en E6600 skulle nog passa då

Permalänk
Medlem

dannyboykontona skapade samma tid_______

Permalänk
Avstängd

mattia5 vad är ditt problem, vi är FFS 2 olika personer. Om jag inte blivit schizofren då :S

Kollade om kontona var skapade samtidigt, å de var de inte hans var gjort någon gång under 2006 och mitt för några dar sedan så vet inte vad du sysslar med eller vill få ut utav det du säger!

/ Daniel

Permalänk
Medlem

jag tycker du ska köra på E6600.

Visa signatur

Antec Nine Hundred svart miditower Corsair Powersupply 750W Asus P5K Intel Core™ 2 Quad Q9550 2.83GHz Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2, 4096MB Samsung SpinPoint F1 500GB Sapphire Radeon HD 4870 512MB GDDR5, X-Fi Xtreme Gamer windows vista home premium 64bit

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst och DanneB000Y avstängd*

Postning av flera trådar av samma ämne och dubbelregistrering är förbjudet. Läs våra regler.

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.