Problem med att patcha WC3!

Permalänk
Medlem

Problem med att patcha WC3!

Har precis köpt Warcraft III och frozen throne, men när jag klickar på battle.net och patchen har laddats ner, klickar på restart warcraft så händer ingenting. Och när jag går in i spelet igen så upprepas samma grej hur länge som helst utan att versionen ändras.

vad ska jag göra?

Permalänk

Prova att tanka hem patchen här: http://ftp.blizzard.com/pub/war3x/patches/PC/War3TFT_121a_Eng...
Det borde funka.

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F | R7 7800x3D | 64GB Kingston Fury | Sapphire RX9070XT Nitro+

Permalänk
Medlem

funkade inte häller, startar det "kör program" sen händer ingenting... har testat ominstallera och allting!

Permalänk
Medlem

låter som om du har antingen skrivskyddat filer som inte ska vara det eller så har du illegal kopia med crack som inte går att uppdatera. mitt funkar utan probbs

Visa signatur

Amiga 500 med extraminne!

Permalänk
Medlem

det är helt original nyförpackat köpte det i förrgår, och jag har inte rört något med mappen eller skrivskyddat det, kan det vara något slags virus?

Permalänk
Medlem

Är du säker på att du inte får patch error då? Jag fick det när senaste patchen kom och var tvungen att installera om helt (2 gånger) innan det fungerade. Den klagade på att min map editor hade fel storlek eller nåt sånt.

Visa signatur

Sitter här och pillar mig i naveln.

Permalänk
Medlem

visa ett screenshot, välkommen till td nas underbara värld

Visa signatur

Amiga 500 med extraminne!