Permalänk
Avstängd

Köpa kyl och frys

Hej!

Min Kyl&Frys sjunger på sista versen tror jag. Eller det gör de egentligen inte, jag försöker bara övertala mig själv till att köpa nytt. Men vad ska jag ha?
Alla ser ju nästan likadana ut osv. Jag vill ha en kombination med ena halvan kyl och den andra halvan frys (bor i en etta), gärna rostfritt, strömsnål (jag får en elräkning på nästan 600kr i kvartalet medan min granne som bor i en stor tvåa får ca 300 i kvartalet) osv. Jag kommer i höst att renovera köket, beroende på om jag bor kvar eller inte. Men jag måste hursom ha en kyl/frys
De jag köper av får gärna hjälpa till med hemkörning, installation och ta med det gamla hehe....

Tips och idéer mottages!
Mvh

Permalänk
Medlem

Jag köpte ny kyl/frys igår på On Off.
3900:-. Energiklass A. Snygg, vit, enkel och praktisk.
Halva kyl, halva frys, precis som du bad om.

Jag fixade hem det själv - men jag On Off tog 300:- för hemkörning och installation har jag för mig.
Har du ingen hiss kostar det extra.

Om de tar med det gamla vet jag ej. Jag ska ringa Rangsells eller vem det nu är, och sen hiva ner det på parkeringen bara (så tar min vänliga grannar hand om det ).
Jag fullkomligt älskar det. Jag har tidigare satt ner en kyl, en frys samt en spis där. Alla försvinner inom ett par timmar

Permalänk
Avstängd

ah

Mycket bra, helt i min prisklass också ju!
Ska genast ta en titt på Onoff!

Permalänk
Medlem

tror onoff eller om det var siba hade en rostfri för 5000kr nu i dagarna

Permalänk
Medlem

plockade ett från elgiganten för 37** kr, men dom har höjt det till 44**kr men dom släpar upp det till lägenheten om du inte har hiss, om du bara hojtar till när han kommer me skåpet

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd

Vad tror ni om det här paketet?
Iofs lite dyrare, men vad tros?
http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-...
En kompis säger sig ha dragit upp Whirlpoolen "AWM5140" i det här paketet till hiskeliga 1500megafärz på endast 325v!

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se