Permalänk
Medlem

Nokia 6300

Är lite intresserad av att köpa en nokia 6300

Vad tycker ni om den, ni som har den?

Permalänk
Medlem

är riktigt nöjd med min, fin display, snabb, bra knappsats, ja i det stora hela är ja nöjd.

det ända som kanske stör lite är att den knirrar/låter lite när man klämmer på kanterna i jämnhöjd med displayen (men inget nere vid knappsatsen), men det är inte mycket, bra mycket mindre än på min N73:a som jag hade innan.

lite sämre batteritid än N73:an, men vadå, den är ju mycket tunnare oxå. absolut inte dåligt. grymt prisvärd om man ser till vad amn får, ja menar, strax över 2000 kr bara

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Ni som har denna telefon hur pass bra är batteritiden? Funderar på att köpa den men det är just batteritiden som gör att jag tvekar, har inte kravet att det ska räcker extremt länge men är lite rädd förr att köpa en telefon som dör efter bara 1-2 timmars samtal som min Samsung x820 gjorde. Hur pass nära ligger Nokias specs: "Taltid: Upp till 3,5 timmar Standby: Upp till 14,5 dagar" i verkligheten?

Permalänk
Medlem

min håller väll en 3-5 dagar, jag talar dock inga en timmes samtal. messar en hel del dock. men det tar ju inte lika mycket ström. tvivlar på att man får ut 3,5 timmars samtalstid. SE W880 har nog bättre batteritid, MEN sen kostar den ju oxå dubbelt så mycket som 6300 och dessutom inte lika "sköna" knappsats som 6300 har

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Oki, det står mellan Nokia 6300, SE K550i och Nokia 6233 för mig. Alla kostar ungefär lika, men det verkar som om 6300 har sämst batteritid av dessa.