Grand Theft Auto San Andreas

Permalänk
Medlem

Grand Theft Auto San Andreas

Har hört att det ska finnas en mod till detta spelet så man kan spela över lan med det. har sök på google men hittar itne någon annan som vet var man kan hitta det?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i9 10900K + Noctua NH-D15 Chromax | ASUS ROG STRIX Z490-F | Corsair 32GB DDR4 | Seasonic FOCUS GX 850W | Fractal Design Define 7 | Samsung 860 EVO 1TB + Kingston A2000 500GB M.2 NVMe + Seagate BarraCuda 4TB | ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC | Acer 34" Predator X34P IPS Curved 120 Hz G-Sync |

Intel i7 6700K | 16GB RAM | EVGA GeForce GTX 1080 FTW

Permalänk
Medlem

tack tack

Permalänk
Medlem

Men herregud, den första träffen som kom upp med "san andreas multiplayer" va just http://www.sa-mp.com/

Permalänk
Medlem

Någon borde fixa fram en Faq hur man söker på google.

Permalänk
Medlem

Någon borde fixa fram en faq om hur man hittar faqen som beskriver hur man söker på google:D

Visa signatur

Hette tidigare Ti 4400
Dator: DFI Lanparty 790FXB-M2RS │965 BE@3,7GHz│8GB OCZ SLI 800MHZ│500GB Samsung + 2st 1TB Samsung│7950│550W Cougar
IBM X31 1.7GHz|1GB| ATi Radeon 16mb| 8GB SSD|Thinkpad X200|2.4GHz|4GB|X4500MHD|320GB Thinkpad 600X|500Mhz|320MB ram|6GB

Permalänk
Medlem

men jag sökte på fel sök ord skrev lan istället för multiplayer

Permalänk
Medlem

Sen tycker jag att man bör gö en FAQ där man lär folk sluta gnälla på allt hela tiden.
Fn folket här på sweclockers försöker va minimoderatorer hela jälla tiden.
Minsta lila fel nån gör då skall han bli synda bocket direcket.
spelar inge roll om de e stavfel,sökfel el nå annat typ.....fn folket sluta nu o gnäll på andra som inte nu e så duktiga som ni är.
Va då istället så duktiga som ni verkar va o hjälp den som behöver hjälp.

Visa signatur

[AsusP7P55D[i5-760@4.00Ghz[Kingtiger2x2Gb@9-9-9-24-1600Mhz[6870@ CF]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kTa
Sen tycker jag att man bör gö en FAQ där man lär folk sluta gnälla på allt hela tiden.
Fn folket här på sweclockers försöker va minimoderatorer hela jälla tiden.
Minsta lila fel nån gör då skall han bli synda bocket direcket.
spelar inge roll om de e stavfel,sökfel el nå annat typ.....fn folket sluta nu o gnäll på andra som inte nu e så duktiga som ni är.
Va då istället så duktiga som ni verkar va o hjälp den som behöver hjälp.

Håller med där... man vågar ju inte skapa en ny tråd pga man är rädd att få massa påhopp... alla är inte datanördar som har koll på precis allt, inkl hur man söker mm... så fort man gör nåt fel så är man noob mm... men man är väl hellre noob än tönt i och för sig, hehe

Editerar lite här... menar inte på nåt sätt att admin gör detta... när jag skrivit fel så har jag bara fått en enkel rättelse och ett smajltecken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swennis
Håller med där... man vågar ju inte skapa en ny tråd pga man är rädd att få massa påhopp... alla är inte datanördar som har koll på precis allt, inkl hur man söker mm... så fort man gör nåt fel så är man noob mm... men man är väl hellre noob än tönt i och för sig, hehe

Editerar lite här... menar inte på nåt sätt att admin gör detta... när jag skrivit fel så har jag bara fått en enkel rättelse och ett smajltecken

Man behöver inte vara en "datanörd" utan det brukar räcka med sunt förnuft. Google och diverse forum beroende på problem, där kan man finna allt. För vad det än är så är det alltid någon som har haft det problemet innan. Det gäller bara att ta sig tid att söka och inte genast säga att "jag orkar inte"...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cossie
Man behöver inte vara en "datanörd" utan det brukar räcka med sunt förnuft. Google och diverse forum beroende på problem, där kan man finna allt. För vad det än är så är det alltid någon som har haft det problemet innan. Det gäller bara att ta sig tid att söka och inte genast säga att "jag orkar inte"...

Ok...Förklara mig då va är ett forum till för?....Visst kan man söka o dona själv innan man ställer frågan i ett forum.
Asså om jag förstår svenska bra så skulle jag förklara att ett forum är där folk delar med sig sina kunskaper,ideér och hjälper varandra.Men idax läge skulle jag nästan kunna säga att ett forum är där man blir dumförklarad när man ställer el skriver fel.
Sen att folka har svårt att fatta vissa har svårt me o skriva svenska p.g.a olika skäl.Som jag har skäl p.g.a att jag inte är svensk bakgrund o sen så va jag inte den som satt på lektionerna när jag gick i skolan.....men skulle jag skriva fel så blir jag idiotförklarad...hur kul e de då?
Visst man ångrar de idag att man inte tog skolan på alvar...
Ne jag tycker att man skall kunna komma in på sweclockers kunna ställa sin fråga utan att bli idiotförklarad......så kom igen o sluta gnäll på folket o hjälp till istället...vacker dag blir de så att ni behöver hjälp o då kanske dom som har blivit dumförklarade kommer ihåg era namn o vill inte hjälpa er el så idiotförklarar dom er för att ni inte använder sökmotorn google.
Så man blir behandlad så behandlar man tebax

Visa signatur

[AsusP7P55D[i5-760@4.00Ghz[Kingtiger2x2Gb@9-9-9-24-1600Mhz[6870@ CF]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kTa
Ok...Förklara mig då va är ett forum till för?....Visst kan man söka o dona själv innan man ställer frågan i ett forum.
Asså om jag förstår svenska bra så skulle jag förklara att ett forum är där folk delar med sig sina kunskaper,ideér och hjälper varandra.Men idax läge skulle jag nästan kunna säga att ett forum är där man blir dumförklarad när man ställer el skriver fel.
Sen att folka har svårt att fatta vissa har svårt me o skriva svenska p.g.a olika skäl.Som jag har skäl p.g.a att jag inte är svensk bakgrund o sen så va jag inte den som satt på lektionerna när jag gick i skolan.....men skulle jag skriva fel så blir jag idiotförklarad...hur kul e de då?
Visst man ångrar de idag att man inte tog skolan på alvar...
Ne jag tycker att man skall kunna komma in på sweclockers kunna ställa sin fråga utan att bli idiotförklarad......så kom igen o sluta gnäll på folket o hjälp till istället...vacker dag blir de så att ni behöver hjälp o då kanske dom som har blivit dumförklarade kommer ihåg era namn o vill inte hjälpa er el så idiotförklarar dom er för att ni inte använder sökmotorn google.
Så man blir behandlad så behandlar man tebax

Hahhaha, rolig min tråd blev massa konflikter nu

Permalänk
Avstängd

Fast sökfunktionen här är ganska dålig faktiskt.
Ett, enligt mig, föredömligt forum när man vill söka är Prisjakt.nu. Riktigt riktigt bra sökfunktion.

Permalänk

Hörde något om att man ser inte varandra i spelet. Var nog längesedan ja hörde det men hur funkar det nu... kan man se och skjuta varandra i GTA-san andreas om man kör lan?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackburn
Hörde något om att man ser inte varandra i spelet. Var nog längesedan ja hörde det men hur funkar det nu... kan man se och skjuta varandra i GTA-san andreas om man kör lan?

Man kan se varandra i SA-MP.

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk

Har själv testat SA-MP. kan vara lite bökigt och få att fungera. Fungerar rätt bra föutom att det blir osyncat ibland. Inga vanliga människor att misshandla heller, lite tråkigt.

OT: Folk ska självklart kunna ställa sina frågor på ett forum, innan man gör det ska man gärna försöka lösa problemet själv, google är din vän eller SweC sökfunktion. Får man inga bra svar så har man en fråga som folk tydligen inte har ställt, eller så är det helt enkelt skit bakom spakarna.

Människorna här gnäller över folk som inte söker eftersom de åker på att svara på samma saker 15 ggr. Det är väl ändå meningen att nya frågor ska komma hit istället för att nya människor ställer samma frågor som redan besvarats ett tiotal ggr?

Visa signatur

Antec P180B SPCR, Asus P5B Deluxe WIFI, C2D E6600/Scythe Ninja @ 3.2, 2Gb Corsair Twin2xPRO-800, Tagan 530 Easycon, 250 gb Seagate 7200.10, Sapphire X1900XT @ XTX flash

FJ Xi 1546 2.0Ghz C2D, 2 Gb Ram, 240Gb Raid 0, Nvidia 7600.

Permalänk

det finns fusk till SA-MP oxå som heter S0beit, men använd det inte för att förstöra för andra, jag har det för att teleportera och göra så att bilen inte går sönder om man ska köra race dör det inte är nödvändigt med bil som skadas tex dragrace, tar bara tid för de andra om alla ska gå och laga sina bilar. smidigt om man ska samlas så kan man teleportera till de andra spelarna...

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB