Permalänk
Medlem

Forum översikt

Har tänkt på en sak..

Tanken när man läser och skriver i forumet är ju som sådan:

Du väljer tex Windowsforumet, hittar en intressant tråd. Svara på tråden via snabbsvar, postar meddelandet.

Men sen vill man ju komma tillbaka till Windowsforumet igen så snabbt som möjligt.

Så min tanke var att ha "Forumindex > Övrigt > Feedback", som står här ovan, en till fast längst ner på sidan också. Innan nyheterna då.

Lite irriterande att behöva scrolla upp hela vägen.

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Om det inte är något problem att göra så håller jag med dej, men annars är det ju bara att trycka home:P

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Har du prövat att använda rullningslisten strax under snabbsvarsrutan? Med den kan man komma till alla forumdelar utom Feedback.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
Hej!

Har du prövat att använda rullningslisten strax under snabbsvarsrutan? Med den kan man komma till alla forumdelar utom Feedback.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

mjo men den är har för många val vilket gör att det blir för många klick och risken att man flyger iväg till fel forumsdel är större.. låter som jag är jätte lat men sitter man och läser ett 20 tal trådar per dag så är varje liten sak ett stort +

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_Lazy
mjo men den är har för många val vilket gör att det blir för många klick och risken att man flyger iväg till fel forumsdel är större.. låter som jag är jätte lat men sitter man och läser ett 20 tal trådar per dag så är varje liten sak ett stort +

Tjaa, du heter ju Mr_Lazy:) men jag önskar också en sån.

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.