Permalänk

ASUS 8800gt problem

Går inte att installera drivrutinerna till kortet. video controller (VGA Compatible) är markerad med ett utropstecken i enhetshanteraren. När man försöker installera drivisarna som är med på skivan så verkar det gå bra men istället för att säga att det blev en lyckad installation står det bara att det inte har blivit uppdaterat och att man kan försöka igen.. men jag har fipplat sen 14 idag och börjar bli lite less.
Har testat med gamla drivisar och BIOS uppdateringar. avinstallerat allt/ccleaner och återinstallerat utan framgång.

"ett fel uppstod när enheten installerades

Felaktig parameter"

några tips?

Permalänk
Medlem

Tja, prova att ladda ner de senaste drivisarna från ASUS hemsida? Alt. Ladda ned senaste forceware från nvidia

Visa signatur

jag reserverar mig icke för felaktigheter i ovanstående inlägg citera för svar tack
Jag har en dator...

Permalänk

har gjort det men det funkade inte.. det står i slutet av installationen att systemet inte har ändrats och att jag kan försöka igen senare.

Permalänk
Vila i frid

Avinstallera dina gamla NVIDIA-drivare via kontrollpanelen. Boota om. Installera 8800GT drivarna, dvs de drivare som ENBART funkar med 8800GT. Boota om. Nu ska det funka.

Permalänk

har gjort det flera gånger, utan resultatet jag önskar.. börjar det bli dags att gå tillbaka till ruta 1 för xp och rensa datorn på allt?