Permalänk
Robot

Datorbygge "Tyst på dig burkfan"

Det här är ett gammalt bygge, men jag va sugen på o läsa igenom min gamla bygglogg så funkade inte bilderna och galleriet verkar ha försvunnit, så jag tänkte jag drar upp ett litet nytt galleri på den, håll till godo.

Gamla byggtråden:
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=2...

Gamla projektlogtråden:
http://www.sweclockers.com/forum/editpost.php?s=&action=editp...

Besök albumet: Datorbygge "Tyst på dig burkfan" av Johannes P

Permalänk
Medlem

väldigt stilrent och snyggt vill ha

Visa signatur
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

stiligt som fasen du
enkelt och snyggt.

Permalänk

Riktigt läckert:D Men vilken koloss:P

Permalänk
Medlem

jävligt snygg chassi, riktigt imponerad

Visa signatur

Gigabyte S series GA-965P-DS4, Intel Core 2 Duo Processor E6600 2,40GHz,2 gig Corsair DDR2 XMS2 6400, Hiper Type-R 580W,250 gig hårdisk, 300 gig Mybook

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

bra byggt, mycket stilren, + det är jul 10p

Visa signatur

-- === pLatinum === --

Permalänk

Mycket fint bygge. Du får 10p för bygget för det är helt enkeöt toppen men det är synd att en sån fin låda ska behöva dras med sånna kassa komponenter.....

Visa signatur

Black Legend:Asus P8Z68, 2600k, 16gb Corsair Vengance,GTX580, Silverstone Strider 1,5kw, @ Custom H2O
Htpc: Asus P7P55DE, Core i5 760, 8gb Kingston Hyper-X, Asus GTX 465, Silverstone Strider 850w,4,5TB @ Custom H2O
Htpc2: Bitfenix Prodigy, Asus E45M1-I, 8gb Corsair vengance LP, 80gb ssd, 150w Pico

Permalänk
Medlem

Cleant! 8P
Hade gett dig en tia om allt annat sett lite snyggare ut

Visa signatur

CPU: i9-9900K GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Case: Louqe Ghost S1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Core2Quad
Mycket fint bygge. Du får 10p för bygget för det är helt enkeöt toppen men det är synd att en sån fin låda ska behöva dras med sånna kassa komponenter.....

Heh datorn existerar inte längre i den formen, byggdes för en ca 3 år sen. Kör numer med en Thinkpad x60s

Permalänk
Avstängd

Nice färg 8P

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.

Permalänk
Medlem

Borde det inte heta Burkjävel på korrekt svenska och inte burkfan.

Visa signatur

i7 3770K | Asus 77-pro | 16GB Corsair | Gigabyte 290X | Corsair Force 120GB SSD |

Permalänk
Medlem

Riktigt nice!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk

den va ful snygg 7p

Visa signatur

[ Celeron 420 | Scythe Ninja Mini | 4 x 1 GB Corsair 6400 CL5 | X1650 Pro 512 MB | 2 x 500 GB Samsung | Compucase 19" 4U | Gigabyte P35 DS3 | Fujitsu Siemens Myrica 40" | X-Fi Elite Pro | Logitech Dinovo Laser | Logitech G25 ]

Permalänk
Medlem

Hah jag gillade den som fan!

Permalänk
Medlem

Fulsnyggt med cd-släden

Permalänk
Medlem

Hel nice 8a

Visa signatur

Jag hatar Ånge.

Permalänk
Medlem

ser lite stor ut, men det var snyggt! fint tangentbord, har ett sådant..

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 32 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

Cool burk :D. Fula crt skärmar dock

Permalänk
Medlem

Diskret

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2