har kört fast på Assassins creed

Permalänk
Medlem

har kört fast på Assassins creed

tja, jag har kört fast på Assassins creed (Playstation 3)...
jag har typ mördat de 3 första ofrena, sne sa min mästare till mig att jag kunde sticka till villken utav de 3 städerna jag ville...

har varit i alla 3 städerna nu, klättrat alla Vive Pontes, räddat Civila osv osv...

men jag hittar ingen Information om vart jag ska, har Varit vid "A" han säger bara att jag måste ha Information.
red tillbacka till mästaren, han är inte där...

någon som kan hjälpa mig lite på traven å säga vart jag ska göra?

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Du är inte den enda som vart förvirrad på det stället.
Jag har för mig att du ska gå över till ett annat "område", typ "Rich district" eller vad det heter. Hitta en ViewPoint där, sen så får du en massa information på kartan.

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk

Japp, du ska bara gå till Rich District, du ser distrikten indelade väldigt tydligt på kartan. Sen hittar du bara ett högt torn eller liknande med en örn som cirkulerar över den.

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

ok, villken stad är det ni pratar om? eller det finns det Rich district i alla de 3 städerna?

Visa signatur

Permalänk

Det finns ett rich, ett midle och ett poor district i alla tre städerna. I första omgången, som du klarat ska man typ vara i poor district i två städer och midle i en, i andra omgång, nu när du kan välja bland alla tre städerna ska du in i ett av dom andra districten.
Om du t.ex. är i acra (eller vad den heter) säg att du började i poor district då försöker du gå in i ett av dom andra, går det inte försöker du med det andra districtet. gör likadant i alla städerna.
Sedan i memory block 5 får du välja bland två städer då gör du likadant, går in i det sista området.

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem

fan va inväklat

men men, hur ser man att man är i Ritch Destrikt då?

hur många % tror ni jag klarat av spelet ungefär?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Editerat bort!

Sälj spelet eller ngt, du kan ju inte fastna på AC

Visa signatur

Intel i7 4770K@3.5ghz|Asus Sabertooth Z87|Gigabyte GTX 770 OC 2GB|Corsair Vengeance 1600mhz 8GB|Sandisk Ultra Plus 256GB|Seagate 7200rpm 1TB|Fractal Design R4 Windowed White|Corsair GS700W 2013 Edition|

Permalänk
Medlem

Problemet fixat ^^ Tack så hemskt mycket, var vid Rich District precis, såg en örn sirkulera, klätrade upp, å nu har jag något att gå efter ^^

riktigt nice ^^ hur många procent har jag typ klarat av spelet?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

72%

Visa signatur

mjau

Permalänk

inte 72% du ska ju vara i varje stad 3 gånger, varje gång blir såklart svårare, sedan är det lite till efteråt. Å andra sidan ska man ju göra lite innan man börjar i städerna.
Men 33% känns ganska troligt. kanske 40-45% om du är klar i acre.

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem

2 timmars speltid kvar max

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gamefreak
inte 72% du ska ju vara i varje stad 3 gånger, varje gång blir såklart svårare, sedan är det lite till efteråt. Å andra sidan ska man ju göra lite innan man börjar i städerna.
Men 33% känns ganska troligt. kanske 40-45% om du är klar i acre.

äh, man får väl gissa...

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

jag har fastnat i hamnen i acre. suck och stön.

seriöst, det är ALDELES för mycket vakter där.
och sen de två uppdragen när man ska mörda 2 folk. med alla dessa vakter. det GÅR ju inte.

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem

vet inte om det är exakt där kommer inte ihåg, men är det vid hamnen så ska du hoppa mellan alla båtar.

Permalänk

Man får ju lyssna på vad kontakten i staden säger om var man kan hitta information om sina mål. Han säger alltid vilka distrikt man ska leta i. Vilket distrikt som är vilket ser man som sagt på kartan (select).

-spoiler-

ksw: Hah, det är ju roligaste uppdraget! Själv hoppade jag på småbåtarna och klättrade upp på baksidan av skeppet som ens mål är på. Pilbågsskyttar slänger du knivar på. Sen när du sitter hänger på baksidan av båten så väntar du bara på att ditt mål ska komma fram, skjuta några pilar och sen börjar gå iväg igen, då hoppar du upp och hugger han i ryggen. När du dödat han så kommer bara dom vakterna som är i närheten, alltså dom som patrullerar runt tornet bredvid och några enstaka till, ganska enkelt. Sen är det bara att smyga sig därifrån.

/spoiler

Fan heller att det bara är 2 timmar kvar sen Har spelat spelet hur länge som helst och har inte klarat det än. Det beror helt på hur man lirar. Jag gör alla uppdrag jag hittar och larvar runt en del i städerna mellan uppdragen. Har säkert lirat runt 35-40 timmar sammanlagt än så länge.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Du måste ha spelat ruskigt långsamt med mycket flummande

Permalänk
Medlem

mitt ps3 pajade ju - har fott nytt nu, å det är frustrerande - för jag måste spela hela Assassins creed från början igen >.<

Visa signatur

Permalänk

no way att det e 2 timmar kvar....håller med "mr. bravo" jag har oxå lirat runt 30 timmar...(har varvat å håller nu på att få 100% syncronise bar")...2 timmar tror jag inte alls på...då missar du ju massor

Visa signatur

Återfinns under en sten 1.6mil ut på landet.
100/100 Mbit Fiber | Cisco EA4500 N900 Smart Router
Acer Aspire 6930G | ASUS K55VJ