Synkronisera PC med mobil

Permalänk
Medlem

Synkronisera PC med mobil

Jag vill kunna synkronisera kalendern i min mobil (sony ericsson w850) med min laptop. Gärna genom bluetooth. Finns det något vettigt program för detta? Det jag vill lägga in i kalendern ligger i en vcal- alt. ical-fil.

Permalänk
Testpilot

Det går i princip bara att göra om du kör Outlook tyvärr. Har för mig det finns något annat program men det funkar inte så bra då.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Från din manual:

http://www.sonyericsson.com/downloads/W850__GSG_Synchronizati...

The Sync Manager software that is included in the Sony Ericsson PC Suite software (you find it on the
CD that comes with the phone) or visit www.sonyericsson.com/support to download the latest version
of the PC Suite software.
• Support for Personal Information Managers (PIM). Sync Manager for your phone series is designed to
work with the following PIMs:
• Windows Address Book
• Outlook 2000 SR-1 or higher
• Outlook 2002
• Outlook 2003
Note
Some icons in user documentation may differ from those below.
Indicates that a service or function is network- or subscription-dependent. Contact your network
operator for details.
% See also page ...
} Use the selection keys or the navigation key to scroll and select.
Press the navigation key centre.
Press the navigation key up.
Press the navigation key down.
Press the navigation key to the left.
Press the navigation key to the right.
Getting started Synchronizing with a computer
3 June 2006
• Lotus Notes 5
• Lotus Notes 6
• Lotus Notes 6.5
The Sony Ericsson PC Suite with Sync Manager software for your phone series is designed to work with
Windows 2000 (SP3/SP4) and Windows XP Home and Professional (SP1/SP2).
The general system requirements are:
At least 500 MB free hard disk space. Internet Explorer 5.0 or later has to be installed.
• Windows 2000 with SP3 or SP4: 128 MB RAM, 500 MHz
• Windows XP (Home and Professional) with SP1 or SP2: 256 MB RAM, 500 MHz

/G

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

innebär det att det fungerar?

Jag tänkte blåsa liv i denna tråd igen, då jag nyss har införskaffat mig en W910i + att jag har schema i format vCal och iCal. Jag undrar om det finns nått program för mobiler som gör att man kan läsa dessa filer. HAr sökt en massa efter svar på detta, men bara funnit ett program som kostar pengar, men måste jag ens har ett spearat program?

Hm... HUr gör jag, nån som vet?