Permalänk
Medlem

Snacka om att tôserna som gör lumpen är överlag riktiga pangbrudar. Dock så har man ju oddsen emot sig. Cirka 50 tôser på 1400 gubbar.
En gubbe som ligger i samma pluton verkar ha ställt in sig rejält hos våran enda gumma i pluton. Illa, riktigt illa då han och hon måste stå ut med varandra i 10 månader till om det skiter sig rejält. För ingen på pluton har undgått deras små vistelser tillsammans.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Mm vad gulligt, hoppas det går bra för dig och att du hittar någon liten tjej snart ^_^x

Och jag har själv aldrig förstått det här "singellivet ftw"-snacket. Även om man kan få tag i känslolös sex så är det ju bara känslolös sex; något jättestort saknas. Och det är bara sexdelen, finns ju så ofantligt mycket mer som man saknar, den där närheten för att inte tala om det minsta... tror det mest är nått folk bara säger för att må bra med sin situation för att de inte kan hitta någon de gillar utan bara såna de kan bli kåta på (iaf ofta så är det nog så, vissa menar det säkert också helhjärtat) :S

Ja absolut. Jag håller med helt. Känslosös sex är väldigt överskattat. Och som sagt så är det ju liksom inte bara sexet heller, man vill ha lite mys och närhet. Det är egentligen det som varar liksom. Aja, så fort jag hittar nån tös så hör jag av mig i tråden.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Ja absolut. Jag håller med helt. Känslosös sex är väldigt överskattat. Och som sagt så är det ju liksom inte bara sexet heller, man vill ha lite mys och närhet. Det är egentligen det som varar liksom. Aja, så fort jag hittar nån tös så hör jag av mig i tråden.

Äeh man ska inte LETA efter tjejer.
Jag träffade min flickvän på hultsfred av alla jävla ställen

Hennes vänner trodde jag var en våldtäksman och tyckte att att jag och alla mina vänner var några jävla drägg
Förvisso var vi väl rätt dräggiga, men men, festival
Men men, nästan två år senare så blev det som det blev!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Äeh man ska inte LETA efter tjejer.

Kanske ligger nått i det... när jag letade aktivt gick det inge bra :S Verkade kanske för desperat eller nått, jag vet inte vad som blev fel men fel blev det hela tiden. Sen bestämde jag mig för att sluta försöka, så tog det typ en vecka och så kom tattis till mig på msn ^_^x;

Men tja, man kan väl leta ändå tror jag. Borde väl gå? :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Kanske ligger nått i det... när jag letade aktivt gick det inge bra :S Verkade kanske för desperat eller nått, jag vet inte vad som blev fel men fel blev det hela tiden. Sen bestämde jag mig för att sluta försöka, så tog det typ en vecka och så kom tattis till mig på msn ^_^x;

Men tja, man kan väl leta ändå tror jag. Borde väl gå? :S

Jag gör iaf som så att jag lever mitt liv som vanligt, när det sedan dyker upp någon som intresserar mig extra mycket(typ du ) brukar jag försöka ta kontakt med denna och sedan får man se vart det leder (:

*puss älskling*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Bara jag som får kväljningar av det här inläggets ignorans?

Jag klev visst på en öm tå. Det var inte min mening

Permalänk
Citat:

Snyggt tränad (jag vet att det säkert är en helvetes massa jobb bakom detta med):

http://www.mascotcoalition.org/education/movies/movie_images/...

Fult tränad:
http://onejerusalem.com/wp-content/bodybuilder.jpg

Tror nog att majoriteten av tjejer håller med mig här.

Alltså...
det handlar inte om att bygga upp massvis med muskler etc utan att bara vara i god form och inte ha en massa luuuuv handles.

Herregud, ska man gymma så ska man göra det för sin egen skull, inte för att få knulla lite fler gånger.

Bra mycket bättre & snyggare fysik än den svultna Brad Pitt.

Permalänk
Medlem

Det där är på tok för mycket :S

Permalänk
Citat:

Det där är på tok för mycket :S

Brad Pitt i filmen som bilden kommer ifrån har typ bara gått ned i vikt. Inga muskler på den bilden. Sen bryr jag mig inte hur en tjej vill att jag ska se ut, det intresserar mig inte. Jag vill vara nöjd med mig själv å då är Nick Augers fysik det närmsta jag kan komma.

Sen gillar väl du svettiga nördar? Det är väl ganska avvikande för tjejer?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bluetiger
Herregud, ska man gymma så ska man göra det för sin egen skull, inte för att få knulla lite fler gånger.

Självklart ska man se ut som man gör för sin egna skull.
Vill man se ut som hulken, fine.
Men det betyder inte att det är vad majoriteten av tjejer gillar

Permalänk
Citat:

Självklart ska man se ut som man gör för sin egna skull.
Vill man se ut som hulken, fine.
Men det betyder inte att det är vad majoriteten av tjejer gillar

Det där är inte hulken. ;p Bilden som du ansåg vara vältränad (snyggt tränad) är anorektikersmal.

Permalänk
Citat:

Det där är inte hulken. ;p Bilden som du ansåg vara vältränad (snyggt tränad) är anorektikersmal.

Ja vafan, då är jag väl anorektikorsmal och jag har aldrig haft problem med tjejer ;P

Permalänk
Citat:

Ja vafan, då är jag väl anorektikorsmal och jag har aldrig haft problem med tjejer ;P

Tror inte de bryr sig speciellt mycket om du är vältränad eller bara smal. Huvudsaken är att du inte är svettige Sven, 150 kg.

Permalänk
Medlem
Citat:

Brad Pitt i filmen som bilden kommer ifrån har typ bara gått ned i vikt. Inga muskler på den bilden.

Tyckte inte han såg så fin ut heller, så Men det blev iaf inte den där "ack"-reaktionen xD

Citat:

Sen bryr jag mig inte hur en tjej vill att jag ska se ut, det intresserar mig inte. Jag vill vara nöjd med mig själv å då är Nick Augers fysik det närmsta jag kan komma.

Låter som en bra inställning, att inte vara fin för någon annan utan för sig själv. ^_^x

Citat:

Sen gillar väl du svettiga nördar? Det är väl ganska avvikande för tjejer?

Psh, sitter du här och mobbar min smak eller vad är det här?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aijoj
Jag klev visst på en öm tå. Det var inte min mening

Långt ifrån alla wow spelare eller gamers överhuvudtaget är svettiga tjockisar som bor i mammas källare och har agressionsproblem.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Långt ifrån alla wow spelare eller gamers överhuvudtaget är svettiga tjockisar som bor i mammas källare och har agressionsproblem.

Vilket väl på inget vis var vad jag sa heller? Jag tror att du hoppar till slutsatser alldeless för snabbt. Försök att inte läsa in så mycket negativt i det du läser.

Permalänk
Medlem

Men vad var det du menade då...? x_x För jag tolkade det också typ så...

Permalänk
Medlem

Det är kul att leva ett liv som jag gör. Jag är 21 år, reser till och från länder (mest Australien) hela tiden, träffar nytt folk, träffar gammalt folk hela tiden non-stop. Spännande och allt, men det är även riktigt smärtsamt.

Man träffar människor, både killar och tjejer som man verkligen blir bra vän med, ibland förhållanden, men sen, efter 3 månader så är det hej då. Antingen drar dom eller så drar jag. Det är liksom på facebook jag får träffa dom igen.

Tror mitt liv som pilot kommer vara smärtsamt. "Hej... hej då... hej... hej då..."

Har ni några råd? Jag menar, det fanns tjejer som jag kunnat ha förhållanden med men där jag inte riktigt gick genom med det iom. att jag hela tiden är på resande fot. Jag tänkte 'Varför ska jag utsätta henne och mig själv för det?'

Men det känns som jag borde passa på nästa gång. Jag menar, jag är 21 år och mitt längsta föhållande har varit i 3 månader. Men jag ska lyda era råd, jag ska inte 'aktivt' leta efter tjejer utan vi får se vad som händer...

Haha, mina inlägg i denna tråden har varit lite mysko. Helt random och offt.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Men vad var det du menade då...? x_x För jag tolkade det också typ så...

Att WoW är äckligt

Skämt åsido, ni tar allting alldeless för seriöst. Glimten i ögat är alltid där.

Permalänk
Medlem

Problemet som jag tror uppstår för många som spenderar det mesta av sin tid framför en dator är helt enkelt att de inte har så mycket intressant att berätta för någon som inte är intresserad av datorgrejerna och det enkla faktum att du inte träffar några tjejer om du sitter hemma. Rör man sig ute och träffar folk ofta har man både mer att tala om som intresserar dem som inte tycker datorer är kul samtidigt som man faktiskt träffar fler potentiella partners.

Visa signatur

"Den sötaste användaren på sweclockers.com är defenitivt "o3w1". Han blev medlem i December 2001 och har sedan dess skrivit mycket trevliga inlägg och gjort söta kommentarer." - 118100 Svarar på allt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Det är kul att leva ett liv som jag gör. Jag är 21 år, reser till och från länder (mest Australien) hela tiden, träffar nytt folk, träffar gammalt folk hela tiden non-stop. Spännande och allt, men det är även riktigt smärtsamt.

Man träffar människor, både killar och tjejer som man verkligen blir bra vän med, ibland förhållanden, men sen, efter 3 månader så är det hej då. Antingen drar dom eller så drar jag. Det är liksom på facebook jag får träffa dom igen.

Tror mitt liv som pilot kommer vara smärtsamt. "Hej... hej då... hej... hej då..."

Har ni några råd? Jag menar, det fanns tjejer som jag kunnat ha förhållanden med men där jag inte riktigt gick genom med det iom. att jag hela tiden är på resande fot. Jag tänkte 'Varför ska jag utsätta henne och mig själv för det?'

Men det känns som jag borde passa på nästa gång. Jag menar, jag är 21 år och mitt längsta föhållande har varit i 3 månader. Men jag ska lyda era råd, jag ska inte 'aktivt' leta efter tjejer utan vi får se vad som händer...

Haha, mina inlägg i denna tråden har varit lite mysko. Helt random och offt.

lätt en pilot brud ellr värdinna. men se till att hon inte jobbar på samma plan bara kna bli jobbigt

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem

nu är man på jakt igen.
Har alltid funnit det lätt via typ helgon.net för att vara löjlig, där är tjejer liksinnade mig.

Men sen finns krogen som man besöker ofta:)

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

har fått napp via helgon 2 ggr tidigare, guldgruva är vad det är

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tattis
har fått napp via helgon 2 ggr tidigare, guldgruva är vad det är

haha, det är rätt

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av o³w¹
Problemet som jag tror uppstår för många som spenderar det mesta av sin tid framför en dator är helt enkelt att de inte har så mycket intressant att berätta för någon som inte är intresserad av datorgrejerna och det enkla faktum att du inte träffar några tjejer om du sitter hemma. Rör man sig ute och träffar folk ofta har man både mer att tala om som intresserar dem som inte tycker datorer är kul samtidigt som man faktiskt träffar fler potentiella partners.

Ska jag vara ärlig så tycker jag att krogen är ett ganska värdelöst ställe att hitta partners på.
ONS och annan tillfällig tillfredställelse funkar det fin fint för.
Men jag har då aldrig träffat någon tjej som "är värd att behålla" på krogen.

Och då spenderar jag ändå majoriteten av min förmögenhet i baren

Permalänk

Det här spårar ju ur.

Jag är en av de personer som gärna lägger ner en 12-15 timmar i veckan på gymmet.

Samma sak som fotbollskillar är moderatbandyspelare så görs detta för att man faktiskt tycker att det är kul. Att det finns ett slags tävlingsmoment mot sig själv verkar ingen heller se?

Bilden på Bradpitt är skitlöjlig, det där är inga muskler, det är bara avsaknad av kroppsfett.

Den andra bilden visar dock en snyggt muskelmässigt tränad kropp, men som ni ser är han ordentligt deffad, konstant deff och muskelbyggning går inte riktigt ihop.

BlueTiger däremot visar ett fotografi på en vältränad kropp, dock är han lite för liten i kroppen, storleksmässigt, inte muskelmässigt.

Åsikter i all ära, men sitta och kasta skit som att gymmande personer försöker kompensera för något annat visar inte tecken på annat än trångsynthet, fördomar och i vissa fall en gnutta avundsjuka.

Men visst, här inne kan man förstå att folk tror att vältränade WOW-fingrar och antalet levels är det som väger mest vid raggning.

Visa signatur

Antec P180B SPCR, Asus P5B Deluxe WIFI, C2D E6600/Scythe Ninja @ 3.2, 2Gb Corsair Twin2xPRO-800, Tagan 530 Easycon, 250 gb Seagate 7200.10, Sapphire X1900XT @ XTX flash

FJ Xi 1546 2.0Ghz C2D, 2 Gb Ram, 240Gb Raid 0, Nvidia 7600.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ska jag vara ärlig så tycker jag att krogen är ett ganska värdelöst ställe att hitta partners på.
ONS och annan tillfällig tillfredställelse funkar det fin fint för.
Men jag har då aldrig träffat någon tjej som "är värd att behålla" på krogen.

Och då spenderar jag ändå majoriteten av min förmögenhet i baren

Jag spenderar nästan inga pengar i baren och jag klarar mig bra på krogen, men det var faktiskt inte krogen jag menade. Utan snarare alla andra miljöer, föreningar, gymmet, skola etcetera.

Visa signatur

"Den sötaste användaren på sweclockers.com är defenitivt "o3w1". Han blev medlem i December 2001 och har sedan dess skrivit mycket trevliga inlägg och gjort söta kommentarer." - 118100 Svarar på allt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av o³w¹
Jag spenderar nästan inga pengar i baren och jag klarar mig bra på krogen, men det var faktiskt inte krogen jag menade. Utan snarare alla andra miljöer, föreningar, gymmet, skola etcetera.

Samma här.
Tror att spenderar man pengar i baren så flockas fel storts tjejer runt en, jävla gold diggers som sen inser att det du gjort var bara att blåst bort din lön på 11k efter skatt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Samma här.
Tror att spenderar man pengar i baren så flockas fel storts tjejer runt en, jävla gold diggers som sen inser att det du gjort var bara att blåst bort din lön på 11k efter skatt

Jag sätter en hundring på att ni misstolkar honom. Om jag har rätt så menar han att han tillbringar väldigt mycket tid på ställen där de säljer alkohol och har således varit utsatt för mycket folk i sådana miljöer och ÄNDÅ inte hittat någon lämplig föderska. Inte att han är nån ouppfostrad sedelviftare.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Jag sätter en hundring på att ni misstolkar honom. Om jag har rätt så menar han att han tillbringar väldigt mycket tid på ställen där de säljer alkohol och har således varit utsatt för mycket folk i sådana miljöer och ÄNDÅ inte hittat någon lämplig föderska. Inte att han är nån ouppfostrad sedelviftare.

Korrekt tolkat.
Som sagt så skulle jag aldrig någonsin få för mig att bjuda någon främling på en drink.
Och sen så har jag inte tillräckligt med pengar för att skryta om det heller