Permalänk

Vilken bärbar? Rena djungeln ju..

Tjenahejsan!

Har en hyfsat snabb spelburk, men vill ha en bärbar också. Det jag eftersöker är:

- 13.3-15.4" Skärm, Gärna 14.1"
- 1-2GB Ram (1x1GB ifall det bara är 1gb i den)
- Dualcore CPU, Intel eller AMD spelar mindre roll.
- Grafikkort som man kan spela lite med (GF 8400 eller liknande)
- 120GB+ Hårddisk
- Bluetooth
- Kortläsare
- Wireless "N" skall den stödja
- HDMI
- DVD Brännare (Slot in ett plus)
- Windows Vista 64-bit

Pris? Så billig som möjligt (max 10k)

Så länge det inte är en Acer eller Zepto, så tar jag emot alla förslag

Permalänk

vad har du emot acer eller zapto?

kör på en asus G1 eller G2 gjorde för gameing eller ta en dell XPS 1710 eller 1730 lite dyrar men du får nog mkt för pengarna eller kolla på dells andrs bärbara XPS maskiner

Permalänk

Jag anser att Acer och Zepto håller för låg kvalité när det gäller de yttre komponenterna (Acer är allt fel med för övrigt)

Asus G1 och G2 är lite för dyra

Permalänk

dell xps 1530 ska du köpa då får du 15.4 skärm, 4gb ram, 2.2ghz dual core, geforce 8600 256mb gddr3, 200gb hårdisk7200rpm, och allt det andra förutom vista 64, du får 32 vilket är bättre just nu.

Det här kostar 10 000

Visa signatur

In God We Trust

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knightstreet
dell xps 1530 ska du köpa då får du 15.4 skärm, 4gb ram, 2.2ghz dual core, geforce 8600 256mb gddr3, 200gb hårdisk7200rpm, och allt det andra förutom vista 64, du får 32 vilket är bättre just nu.

Det här kostar 10 000

Kan du vara jättesnäll och länka till den datorconfigen och priset? Är det med diverse rabattkoder?

Permalänk
Medlem

Jag skulle också vilja ha en länk till den dellkonfigurationen, ser ut som ett givet köp om det skulle gå att få till.

Annars har komplett.se en helt ok Toshiba som veckans erbjudande, det är dock en 17".