Permalänk
Medlem

Mac - Blzzart = wtf?

Tja
lånade idag WoW skivorna av min polare, och fixade ett 10-dagar try,

installerade spelet och uppdaterade det, sen gjorde jag ett 10 dagar acc, allt gick problem fritt tills jag skulle logga in, då stod det att jag skrev in fel namn eller password, försökte ett dusin ggr men gick inte, försökte logga in på Wows hemsida, gick inte, gjorde ett 10 dagar's acc till - samma sak där,

lånade min polares acc för att testa logga in på hemsidan gick inte häller

så det är något skit som gör att den inte vill logga in,
sitter på en Macbook.... någon som har varit med om något liknande, detta är ju Helskumt......

kör Mac os X Leopard.

har testat med både Safari och Firefox

EDIT: verkar som det fungerar nu, stängde av Avast - men fan va skumt - sådant får ju bara inte ända...

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Avstängd

Tja, testa på en PC?

Visa signatur

Generalpucko av högsta kaliber (verifierat utav 118100's sms tjänst)

Permalänk
Medlem

Har mac antivirusprogram?

Permalänk
Medlem

Testat att logga på ett annat konto i själv WoW?
Btw, varför har du lagt in Avast?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prophan
Testat att logga på ett annat konto i själv WoW?
Btw, varför har du lagt in Avast?

jag köpte datorn begagnad ju, å så har jag inte fomaterat den än, så la in Avast 60 dagars - för att söka efter virus, och den hittade ett.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

troliga är att du har gjort ett europeiskt konto med med amerikansk klient, eller tvärt om

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Largoplz
troliga är att du har gjort ett europeiskt konto med med amerikansk klient, eller tvärt om

hmm kanske, klienten är i alla fall Europeisk, men tycker det är konstigt att jag inte äns kan logga in på hemsidan med de 10 dagars accounten jag gjorde.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu har jag visserligen ingen koll på hur det är i wow, men är inte risken att du kanske har ett amerikanskt konto, men europeisk klient, och att eu / US har olika websidor/kontohantering, och du försöker då logga in på europeiska ska sidan med ditt amerikanska konto?... Nåja bara en tanke byggd på tidigare talare.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90
jag köpte datorn begagnad ju, å så har jag inte fomaterat den än, så la in Avast 60 dagars - för att söka efter virus, och den hittade ett.

Finns för närvarande endast en trojan till Mac OSX (källa: http://www.idg.se/2.1085/1.135447) men inga vilda virus. Denna trojan drabbar endast porrsurfare också!

Permalänk
Avstängd

Jaså? Det är därför? Jag trodde det var för att mac i sig är en minoritet jämfört med t.ex windows. (kkthxbai)

Visa signatur

Generalpucko av högsta kaliber (verifierat utav 118100's sms tjänst)

Permalänk
Medlem

www.worldofwarcraft.com <--- USA
www.wow-europe.com <--- Europa <--- Testa logga in från den sidan.

Visa signatur

E8500 @ 3.68ghz , 2gb Corsair PC6400, ASUS P5N-E SLI, 4870x2, SB X-fi Xtreme music