Permalänk
Medlem

Tekken DR PS3

Hej

Finns här någon som vill lira från sverige? Kan inte lira med dem från USA pga lagg. Adda mig så spelar vi!

SolarMacharius

Visa signatur

Intel i7 4770K@3.5ghz|Asus Sabertooth Z87|Gigabyte GTX 770 OC 2GB|Corsair Vengeance 1600mhz 8GB|Sandisk Ultra Plus 256GB|Seagate 7200rpm 1TB|Fractal Design R4 Windowed White|Corsair GS700W 2013 Edition|

Permalänk
Medlem

Jag är på om du fortfarande vill lira. Har också problem med lagg när jag kör online. Vore kul om det finns fler som också vill lira då det som sagt laggar för mycket när man kör med folk från utlandet. Jag addar dig senare, mitt nick är kr0owe.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

har inte lirat ps3 sen jag skapade tråden, loggar in ikväll=)

Visa signatur

Intel i7 4770K@3.5ghz|Asus Sabertooth Z87|Gigabyte GTX 770 OC 2GB|Corsair Vengeance 1600mhz 8GB|Sandisk Ultra Plus 256GB|Seagate 7200rpm 1TB|Fractal Design R4 Windowed White|Corsair GS700W 2013 Edition|

Permalänk
Medlem

Addade dig igår, glömde det när jag skrev att jag skulle göra det, vi va nog dock inte online runt samma tid igår.

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Vad för skillnader är det på Tekken DR mellan PS3 och PSP förutom online-spelandet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Vad för skillnader är det på Tekken DR mellan PS3 och PSP förutom online-spelandet?

Stöd för 1080p. (samt lite uppgraderade texturer)
Jinpatchi spelbar.
Online stöd.

största skillnaden ligger inte så mycket i vad som finns/inte finns med. utan mer att du nu kan använda dig av en redig handkontroll, och nu kunna sitta med vänner och softa framför en TV istället för någon otymplig bärbar konsol med liten skärm och förlita sig på att att det inte ska lagga när man vill spela mot någon annan än datorn.
Sen så är priset inget att gnälla ihjäl sig på heller då det motsvarar två måltider på McDonalds

Så om man tycker om TEKKEN så finns det inget redigt bra argument för att inte införskaffa sig det på även sin PS3'a om man har en.

btw. bh_crimson är mitt psn nick.
spelar lite då och då.

Permalänk
Medlem

Crimson: Spelar du på EU? Jag och Powerup^ försökte spela men han hade US så det verkade inte funka om det nu va det som strulade?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har både US och EU.

Och nej. det går inte spela med någon som bara har EU och man själv bara har US, och vise versa.

Permalänk

Jag är på.....

nick: yesboxallright

Visa signatur

| E6850 | Scythe Ninja | AsusP5q-Pro| XFX 8800GT XT[/url] | 2GB Corsair XMS2 | Antec P180 | Nesteq 520W | Samsung 245B |

Permalänk

Jag har inte lirat på länge nu, sedan man fått jobb. Men jag ska nog kunna sparka lite stjärt ett par kvällar i veckan iafl. ION_Carlsson nickar jag.

Permalänk
Medlem

addar inte fler folk i min friend list nu på psn :/ har typ 200 där. tar bara lång tid att ladda listan nu. ser ni att ni spelar mot bh_crimson så vet ni iaf vem det är