Permalänk
Medlem

Not Only TV DVB-T USB, jaha?

Hej, fick med en Not Only TV DVB-T USB när min far köpte en Laptop, och jag har lite frågor angående den.

Den tar emot vanliga TV signaler?

Dvs, SVT1, SVT2, TV4?

Kan man koppla denna till en Boxer så man får fler kanaler eller går det bara att få ovanstående kanaler?

Finns det någon möjlighet att "ångra"/"lämna tillbaka" denna "USB TV" utan laptopen, så man kan få lite pengar tillbaka så detta verkar onödigt.

MVH zhrooms

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

Dvs, SVT1, SVT2, TV4?

-Ja.

Kan man koppla denna till en Boxer så man får fler kanaler eller går det bara att få ovanstående kanaler?

-Kanske, om den har en vanlig rf-modulator.

Finns det någon möjlighet att "ångra"/"lämna tillbaka" denna "USB TV" utan laptopen, så man kan få lite pengar tillbaka så detta verkar onödigt.

-Troligtvis inte.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ

Dvs, SVT1, SVT2, TV4?

-Ja.

-Kanske, om den har en vanlig rf-modulator.

-Troligtvis inte.

Tackar, då öppnar jag och börjar leka då.. jag tänkde det här med boxern.. den har ju ett "in" och ett "ut" brevid varann, borde man inte kunna köra hustes in i boxern, och den andra ut till datorn?!?!

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zhrooms
Tackar, då öppnar jag och börjar leka då.. jag tänkde det här med boxern.. den har ju ett "in" och ett "ut" brevid varann, borde man inte kunna köra hustes in i boxern, och den andra ut till datorn?!?!

Jo det var ungefär så jag tänkte, men oftast har inte dom små usb stickorna just en sån kontakt.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.