System setup, visa vad ni spelar på :)

Permalänk
Medlem

System setup, visa vad ni spelar på :)

Lite som i övriga ämnen "datorrigg" så kan vi ju visa vad vi spelar på, även lånat idéen från Gametrailers forum.

Så posta hur de ser ut hos er, vad ni har för spel.

Inte gjord som en skryt-tråd utan mer visa upp bara

Börjar, dock från min gamla lägenhet, återkommer senare ikväll med mer updated bilder från min nya

Setup på bilderna:
Xbox 360 Premium, ej HDMI
Xbox 360 HDDVD
Playstation 3, 40gb version, uppgraderad till en 200gb disk
Philips 32", 32PFL7962D/12
(Och en katt ^^)

Har ej längre mitt Xbox360

Även denna är outdated, men som startare av tråden ska man ju visa första

Start posting

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Alla spelen står i min signatur.
TV är en sony kds3000 26"
JVC billigt surround
ska inhandlas en skinnsoffa samt ett snyggt bord på Ylva.

Heres the pics.

Visa signatur

Intel i7 4770K@3.5ghz|Asus Sabertooth Z87|Gigabyte GTX 770 OC 2GB|Corsair Vengeance 1600mhz 8GB|Sandisk Ultra Plus 256GB|Seagate 7200rpm 1TB|Fractal Design R4 Windowed White|Corsair GS700W 2013 Edition|

Permalänk
Medlem

Min tvbänk på mitt rum, 32" tjocktv med xbox 360, ps3 och ett gammalt xbox (den svarta digitalboxen nere till höger) som media spelare och för emulatorer.

Closeup på konsollerna

Och sist men inte minst mina spel

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860

Permalänk
Sötast

Hemsk kvalle jag vet, men jag tog bara bilden på 1 sekund utan ljus bara för tråden ^^

Permalänk
Medlem

Ok ni kan väl få se då !

Ber om ursäkt, allt är inte så stilrent som jag skulle vilja ha det, men när jag shoppar mitt eget hus nån gång .... ja då jävlar.

Uppifrån och ned:
Panasonic PV 60, 42" Plasma
Den ena högtalaren som syns till vänster är en Dali Ikon 6
Sen längst upp i hyllan under TVn är det nå digitaltvtjosan från Canal Digital, alla i området var tvungen att skaffa en sån. HD klar och allt.

Xbox 360 och en NAD T 753 reciver.

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Medlem

Åhhh längtar hem så jag kan ta bild ^^

Samsung 40" LCD-TV
Xbox 360 HDMI
Nintendo Wii (dock inte hemma, är utlånat till syrran)
Nintendo GameCube
Playstation 3

Permalänk
Medlem

Tar bild när jag kommer hem.

PS3
Xbox360
Dator som e dålig

Visa signatur

moops

Permalänk
Medlem

Vart kan man ladda upp bilder? Vill ju också vara med.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

pici.se kör jag på.. snabbt och enkelt

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860

Permalänk
Medlem

Vågar inte vissa bild då jag har en gammal fuler tjocktv
Annars så är det ett nyinköpt 360 som gäller med nu battlefield bc och gta 4.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Mitt rum

Permalänk

Nehe, imgw vägrar funka ;/

RedFlip, fan så fin rygg fick inte jag på Ratchet & Clank, importerat?

"Panna" PZ700EA 42"
PS3 60GB med nåt jävla dödskalle skal

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför så många här har både PS3 och X360. Så jäkla många exklusiva måste-ha spel har väl inte PS3 att man kan lägga ut närmare 4000kr för den?
MGS4, Uncharted, Ratchet & Clank och nåt annat?
(Jag är alltså inte så jätteinsatt i varken PS3 eller X360, men jag tycker att de verkar vara nästan identiska. Fast om det är nån som har fler exklusiva och bra titlar skulle jag säga det var 360 faktiskt.)

Sorry för lite offtopic. Tror jag editerar detta inlägget och lägger till en bild på mitt vardagsrum senare.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
RedFlip, fan så fin rygg fick inte jag på Ratchet & Clank, importerat?

Inte köpt i Sverige iaf, har för mig att de är från Kanada

EDIT: Kommer med nya bilder inom kort, just nu är det inte helt klart hos mig, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Hemsk kvalle jag vet, men jag tog bara bilden på 1 sekund utan ljus bara för tråden ^^
http://static.pici.se/pictures/AcpUMLako.jpg

På högtalarnas invinkling ser det ut som att du brukar sitta en halvmeter från TVn.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av synt4x
Förstår inte varför så många här har både PS3 och X360. Så jäkla många exklusiva måste-ha spel har väl inte PS3 att man kan lägga ut närmare 4000kr för den?
MGS4, Uncharted, Ratchet & Clank och nåt annat?
(Jag är alltså inte så jätteinsatt i varken PS3 eller X360, men jag tycker att de verkar vara nästan identiska. Fast om det är nån som har fler exklusiva och bra titlar skulle jag säga det var 360 faktiskt.)

Sorry för lite offtopic. Tror jag editerar detta inlägget och lägger till en bild på mitt vardagsrum senare.

Jag är så tät att jag kan ha vad jag vill.

OnT: Finns ju rätt många excl spel som komma skall samt så lirar jag med kompisar som inte har det ena eller andra....Är nöjd med båda!

Visa signatur

Intel i7 4770K@3.5ghz|Asus Sabertooth Z87|Gigabyte GTX 770 OC 2GB|Corsair Vengeance 1600mhz 8GB|Sandisk Ultra Plus 256GB|Seagate 7200rpm 1TB|Fractal Design R4 Windowed White|Corsair GS700W 2013 Edition|

Permalänk
Medlem

fast numera är X360 utbytt mot ett PS3

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Powerup^
samt så lirar jag med kompisar som inte har det ena eller andra....Är nöjd med båda!

Ok, det duger som förklaring

Tack

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

http://www.mmmkay.se/images/SweC/20080728(001).jpg

Huzza för dåliga bilder med mobilen, får se om jag kan ta en bättre när det är mer ljus.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Mobilbild, kass kvalité. På bilden skymtar iaf ps2, ps3, xbox, xbox 360 och en liten psp som inte är min. Använder bara ps3 och 360 för tillfället.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!