Borttagning av gamla medlemmar!

Permalänk

Borttagning av gamla medlemmar!

Är det inte dags att radera alla gamla Sweclockers konton som varigt inaktiva i typ ett par år?
Börjar blir lite ont om fina namn för nya användare.
Eller låter man gamla konton vara kvar för att "listan" med antal registrerade medlemmar ska vara så stor som möjligt?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oskar000

*tråd låst*

För såna här frågor, använd feedback-avdelningen i forumet, en länk finns längst ner på varje sida.

Misstänker att det hade varigt enklare att DU länkat om/flyttat tråden

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Vi upplever det inte som ett problem att gamla medlemmar inte tas bort. Det är mycket sällan medlemmar kontaktar oss och vill byta till ett upptaget namn. När det sker, brukar vi ändra namnet på den gamla medlemmen, under förutsättning att den varit inaktiv i flera år och bara skrivit ett fåtal inlägg. Vi tycker att den här åtgärden är tillräcklig, och vill inte ta bort användarkonton i onödan, eftersom vi tycker att man i så stor utsträckning som möjligt ska kunna komma tillbaka hit efter en tids inaktivitet – även om det var fem år sedan sist.

Jag hoppas att du kan förstå vårt resonemang och önskar dig en fortsatt trevlig tid hos oss på SweClockers.

(När det gäller flyttning av trådar till den här forumdelen, finns det i dagsläget tyvärr tekniska bekymmer som gör att det är betydligt krångligare att flytta trådar hit än till andra forumdelar. Därför brukar vi inte göra det.)

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

Permalänk

Nu fick jag ett svar som jag är nöjd med!

Tack så mycket