Permalänk
Medlem

3 frågor om LG Viewty

Har tre frågor om LG Viewty.

1. Finns det google maps eller något liknande program i den?
2. Hur många Gb låtar och videoklip måste man ha inlaggt på mobilen om den ska hacka?
3. Är det försent att köpa den? Ska man satsa på något annan för den har ju varit ute på marknaden sen typ i Februari vad jag har förståt.

Visa signatur

Dell M1530||250gb HDD 5 400 v/min SATA-hårddisk||3gb Ram|| NVIDIA GEForce 8600M|| Intel Core 2 Duo CPU T800 2.10Ghz||1440x900||

Permalänk
Medlem

Satsa på något annat.

Permalänk
Medlem

Jag ska köpa den då jag tycker den verkar hetare en tex HTC touch diamond och samsungs nya lur Samsung TouchWiz, och Ihpone är inte ens att tänka på

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dunlopzu
Jag ska köpa den då jag tycker den verkar hetare en tex HTC touch diamond och samsungs nya lur Samsung TouchWiz, och Ihpone är inte ens att tänka på

På vilket sett verkar den "hetare"??

Permalänk
Medlem

Den överhettar snabbare?

Permalänk
Medlem

har en viewty sen nåra månader tbx , aldrig gillat den riktigt ,seg o jävlig !! så snälla köp nå annnat

Permalänk
Medlem

Ok, Har aldrig gillat Samsung så det blir isf HTC Diamond. Även om det blir att stort hål i plånboken

Visa signatur

Dell M1530||250gb HDD 5 400 v/min SATA-hårddisk||3gb Ram|| NVIDIA GEForce 8600M|| Intel Core 2 Duo CPU T800 2.10Ghz||1440x900||

Permalänk
Medlem

vadå har aldrig gillat samsung?
det är ju fan en LG du snackar om nu

Permalänk
Medlem

Den är riktigt jävla kass.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Menar att det är många som tycker att den är skit och så förslog någon Samsung TutchWiz eller HTC Diamond men jag gillar ej Samsung så då blir det en HTC Tutch^^

Visa signatur

Dell M1530||250gb HDD 5 400 v/min SATA-hårddisk||3gb Ram|| NVIDIA GEForce 8600M|| Intel Core 2 Duo CPU T800 2.10Ghz||1440x900||