Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gabriel15
vad skulle du göra om en kille gjorde samma sak ?

Men det är ju skillnad på att slå en kille än en tjej. Kanske inte juridiskt sett, men moraliskt sett är det helt oacceptabelt anser jag.

Jag tycker vi gör som engelsmännen och tyskarna och bygger lite koncentrationsläger och slänger in kvinnomisshandlare tillsammans med våldtäcktsmän och pedofiler.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mazda282
Inte läst allt, men lite spännande att många blir skogstokiga när man pratar om hur "svenskar" beter sig för att man generaliserar. Medan man samtidigt tycker att det är ok att generalisera bland invandrarna, som står för ett urval på runt 6 miljarder människor i världen.

Enda sättet att förklara eller bevisa den pseudovetenskapliga slutsatsen att invandrare, utan någon som helst påverkan från omgivningen, våldtar, misshandlar och mördar mer än svenskarna, är väl att resten av hela världen är mycket mer våldsam...

Du tror inte du har blandat ihop invandrare och utlänningar nu va? Om det nu inte finns 6 miljarder invandrare i Sverige, men det tvivlar jag starkt på.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
Du tror inte du har blandat ihop invandrare och utlänningar nu va? Om det nu inte finns 6 miljarder invandrare i Sverige, men det tvivlar jag starkt på.

Läs mitt inlägg en gång till och lägg märke till att jag använder ordet "urval". Dvs, de invandrarna vi har är från ett urval på ca 6 miljarder utlänningar. Det jag mer eller mindre föröker säga är att man inte kan se gruppen "invandrare" som:
- En enda ras
- En grupp där alla delar samma kultur
- En folkgrupp där alla delar exakt samma gener.

Visa signatur

Dator 1. Intel i5 4690K, 8 GB ram, Gigabyte GTX 770, FD Integra R2 650 W, Fractal Design R4, CM Hyper 212 EVO
Dator 2: Intel core 2 duo e8400 @ 3.0 Ghz, 4 GB ram, Gainward 8800Gt 512 mb. 11697 p @ 3dmark 06

Permalänk
Medlem

Jag lyssnade på polisradio igår från Stockholm

Uteslutande invandrare som ställde till problem, förutom en svensk/finne gubbe som sprang runt naken på stan med en wodka flaska i handen.

Här streamas polisradion:
http://www.patrikpower.se/wp2.php

Lite halvroligt om man är uttråkad.

Enligt min analys av brott som hände under 2 dagar i Stockholm (ja jätte vetenskapligt jag vet) så såg brotten ut så här:

Bilstöld: 80% invandrare
Misshandel: 95% invandrare
Stöld/snatteri 60% invandrare
överfallsvåldtäkt 99% invandrare
inbrott: 80% invandrare
rån 90% invandrare

Psyksjuka som rymt osv.. alkohol relaterade brott 0% invandrare

lyssna 30min och bilda din egen uppfattning, helt otroligt hur det går till här i Sthlm.

Vet inte hur det ser ut i GBG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hankoo
Jag lyssnade på polisradio igår från Stockholm

Uteslutande invandrare som ställde till problem, förutom en svensk/finne gubbe som sprang runt naken på stan med en wodka flaska i handen.

Här streamas polisradion:
http://www.patrikpower.se/wp2.php

Lite halvroligt om man är uttråkad.

Enligt min analys av brott som hände under 2 dagar i Stockholm (ja jätte vetenskapligt jag vet) så såg brotten ut så här:

Bilstöld: 80% invandrare
Misshandel: 95% invandrare
Stöld/snatteri 60% invandrare
överfallsvåldtäkt 99% invandrare
inbrott: 80% invandrare
rån 90% invandrare

Psyksjuka som rymt osv.. alkohol relaterade brott 0% invandrare

lyssna 30min och bilda din egen uppfattning, helt otroligt hur det går till här i Sthlm.

Vet inte hur det ser ut i GBG

Din analys är helt korrekt, det är sådär det ser ut, inte bara i Stockholm utan i alla större städer. Med reservation för att du får slänga in en och annan packad ex. jugoslav bland de alkoholrelaterade brotten.

Den där radion kommer inte rödvinsvänstern våga lyssna på. Det omkullkastar hela deras hallucination till verklighet. Alternativt så kommer de försöka bortförklara det i sina skygglappsförsedda små huvuden med rasism från polisens sida eller något annat trams.