Permalänk
Medlem

Setpoint och sånt

Jag försöker lira Warhammer Online men idioterna som gjort spelet har inte tyckt att spelaren ska kunna trycka in två musknappar samtidigt. Detta försöker jag nu kringå genom att installera set-point och uberoptions för att försöka binda mina musknappar till tangenter.

Antingen vill inte programmet arbeta med min något gamla mus (Logitech mx500 från våren 2003) eller så är det nått jag gör fel. Jag har installerat setpoint och därefter uberoptions (testat både nya och gamla versioner).

Setpoint låter mig inte göra några inställningar. Det finns inte ens en flik för inställningar utan bara hjälp och automatisk uppdatering av drivrutiner. Är det någon som kan förklara vad jag gör fel eller ge förslag på ett bättre program för att binda musknappar till tangenter?

Visa signatur

[JDG] pvt. Ghost_Dog -the way of the samurai (Klantagg från -02 som jag inte har hjärta att ta bort)

Permalänk
Medlem

Setpoint fungerar inte med MX500 utan du måste använda den äldre mjukvaran MouseWare.

Visa signatur

Raid is not backup

Permalänk
Medlem

Tack!

Edit: Jag kommer ihåg detta program. Har kört med det förr tom minns jag nu

Visa signatur

[JDG] pvt. Ghost_Dog -the way of the samurai (Klantagg från -02 som jag inte har hjärta att ta bort)