Permalänk

vet inte om jag vill att det ska lösa sej faktiskt.
hon är för skum och konstig.
vi skulle ju träffas imorgon,och jag har försökt att få tag i henne hela dagen för att styra upp det hela,på msn är hon upptagen och verkar inte vilja prata,har ej svarat på alla mina sms som jag har skickat.
nu kanske jag är ute på hal is här,men efter vårat smatal på msn igår(där hon tyckte det var ok att dejta flera st under dejtings fasen) så misstänker jag att hon dejtar en annan.
jag personligen tycker att dejtande utav flera st är helt koko och fel,så jag vet inte,vet inte om jag orkar med själva tanken att hon dejtar någon annan medans hon dejtar mej.
jaja,får se vad som händer.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

mangemani Skit i henne totalt lev du ditt liv hon verkar ju bara få dig på falska spår dvs att hon vill ha dig som toffel

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Ehm...Själv skulle man nog lägga ned, men svårt att säga när det inte är en själv som är kär. Frågan är om du går på plus någon gång, verkar mest bara vara minus..

Borde lägga ned om du ändå bara mår dåligt utav det. Sen, om hon inte svarar på två sms lär hon inte svara på de efteråt heller. Likaså msn, om hon inte svarar efter tre-fyra rader kanske hon verkligen är upptagen, eller ignorerar. Svårt att säga.

Om du nu verkligen inte vill ge upp får du ju göra så igen att du inte hör av dig alls, så att det är hon som får ta kontakt och styra upp något. Lite när det behagar tjejen själv....

Måste hålla med om dejtandet, speciellt när det som du tidigare nämnde har varit intimt.

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk

Själv tycker jag inte att det är något fel med att dejta flera på samma gång.
Man har ju inget förhållande med någon just då så varför ska man behöva hålla sig till en person?
Sen så är det väl iofs inte konstigt att om man är kär tycker att det är jobbigt att den andra personen är ute med andra på dejter osv, men ändå.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReQuaker
mangemani: hmm.. får hoppas det löser sig ..

tcntad: Ni ska få (1) unge! ^^; (t.o.m. exakt tid och allt)

hehe bra gissning men tyvär fel.

en ledtråd ?
Hm undrar vilken isf, Nåt som säkerligen är kul och speciellt för varje person..

mangemani:
jadu hon låter ju vettig :rolleyes:.
skulle nog screw her

Permalänk

Bli lagligt att knulla henne då?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

........

Visa signatur

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Bli lagligt att knulla henne då?

Du var ju trevlig..
Föredrar the F word:p knulla låter fult imo menmen...

hm nepp, Jag som 21 skulle inte vara ihop med en 14åring kom igen ffs.
17 och uppåt isf..

Citat:

........

Antar requaker inte har en gissning ?

ok ok nudå?

År

Permalänk
Medlem

Punkterna var till största del ämnade Fullmoon, men hade ingen bra gissning heller ^^ Får se om detta är rätt!

Ni firar ett år?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Själv tycker jag inte att det är något fel med att dejta flera på samma gång.
Man har ju inget förhållande med någon just då så varför ska man behöva hålla sig till en person?
Sen så är det väl iofs inte konstigt att om man är kär tycker att det är jobbigt att den andra personen är ute med andra på dejter osv, men ändå.

ne,hon får ju göra som hon vill,jag har ju ingen kontroll över henne,inte ens när man väl har ett förhållande.

men jag tycker det är fel.man kan inte äta kakan och ha den kvar samtidigt.
jag tycker att om man nu vill dejta en annan så säger man först till den som man redan dejtar att det inte blir nå mer och sen ger sej på den nya.
hur kul skulle det kännas om man en dag såg tjejen komma gåendes hand i hand med en annan kille när hon dejtar mej?hur kul skulle det vara att fortsätta träffa henne sen=/,men det är väl kanske bara jag som tycker så..visst,man är inte ihop,man är inte i ett förhållande,men jag tycker ändå att man ska sattsa på en dejt helhjärtat.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

tills ni gifter er?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Punkterna var till största del ämnade Fullmoon, men hade ingen bra gissning heller ^^ Får se om detta är rätt!

Ni firar ett år?

Citat:

tills ni gifter er?

nej tyvär, enl svensk lag får hon inte bo här längre än 6 månader om vi inte gifter oss då, men det blir jobbigt får oss båda pga att hon bla pluggar och jobbar...

Grattis requaker, u nailed it

Tog bara 24 timmar ^^

Permalänk
Medlem

Yatta!!

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

haha grattis :P..

nu tillbaka till topic igen.. iaf bättre

Permalänk
Medlem

Haha tack

Jo nog bäst det..

Visa signatur

Permalänk

Då har man bjudit över en donna på middag i morgon då!
Wish me luck boys!
Vem vet, jag kanske slutar vara så förbaskat bitter

Permalänk
Medlem

Härligt, vad ska du bjuda på ?

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Härligt, vad ska du bjuda på ?

Hehe... pannkakor och mousserande vin
Det spelar ingen roll vad man gör, det är HUR man gör det

Men det finns faktiskt en liten historia om det så det är därför jag valde pannkakor (pannkakor går faktiskt att göra lite spännande också!)

Sedan så är ett sött mousserande vin den alkoholhaltiga dryck jag kan komma på som passar bäst till nämnda rätt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
ne,hon får ju göra som hon vill,jag har ju ingen kontroll över henne,inte ens när man väl har ett förhållande.

men jag tycker det är fel.man kan inte äta kakan och ha den kvar samtidigt.
jag tycker att om man nu vill dejta en annan så säger man först till den som man redan dejtar att det inte blir nå mer och sen ger sej på den nya.
hur kul skulle det kännas om man en dag såg tjejen komma gåendes hand i hand med en annan kille när hon dejtar mej?hur kul skulle det vara att fortsätta träffa henne sen=/,men det är väl kanske bara jag som tycker så..visst,man är inte ihop,man är inte i ett förhållande,men jag tycker ändå att man ska sattsa på en dejt helhjärtat.

Ja. Det vore illa om hon dejtar någon annan utan att säga det även att ni inte har ett förhållande just nu. Jag menar, hon vet hur du känner o.s.v och ger dig förhoppningar om något eftersom hon säger att hon vill fortsätta dejta.

Det man kan göra är att skapa en till msn alternativt skicka ett sms från sitt eget nr samt från någon annans (samtidigt). Ja det är lite fult men man får ändå en slags bekräftelse om hon svarar det andra numret. Se bara för he... till att hon INTE får reda på att du fixat det. Och var även bered på att hon kanske svarar det andra numret / på msn så du inte gräver ner dig ännu längre ner.

Och JA jag vet att det är småfult att göra så. Men någon gång måste juh sanningen fram om hon ignorerar eller bara är VÄLDIGT upptagen.

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000

Permalänk
Medlem

De människor som är så upptagna att de inte hinner skriva ett enda sms på några dagar är väldigt få. Självklart kan det inträffa någon gång då och då att man blir så upptagen, men inte hur länge eller hur ofta som helst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Då har man bjudit över en donna på middag i morgon då!
Wish me luck boys!
Vem vet, jag kanske slutar vara så förbaskat bitter

Ja lycka till berätta hur det gick sen.. Får hoppas att hon kan mjuka upp dig lite

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clayter
De människor som är så upptagna att de inte hinner skriva ett enda sms på några dagar är väldigt få. Självklart kan det inträffa någon gång då och då att man blir så upptagen, men inte hur länge eller hur ofta som helst.

Om man inte gör som jag och glömmer bort mobilen, även fast den ligger ca 30cm ifrån tangentbordet... Är inte direkt den bästa på att svara när det ringer heller..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

I mitt fall räckte det med "Hejsan sötnos". Hon hade haft en jobbig vecka och att jag fick henne att le

Nu börjar det närma sig ett år sen vi förlovade oss.

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fenix
I mitt fall räckte det med "Hejsan sötnos". Hon hade haft en jobbig vecka och att jag fick henne att le

Nu börjar det närma sig ett år sen vi förlovade oss.

Så jävla nice.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

Göttans.. bara hoppas det håller och är rätt tjej då.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ja lycka till berätta hur det gick sen.. Får hoppas att hon kan mjuka upp dig lite

Det gick kanon ;P
Åt och drack lite, kollade på lite film, sen så flög tiden iväg lite och rätt vad det var så var klockan två och då gick det inte fler bussar, erbjöd mig att följa henne hem som den gentleman jag är men det slutade med att hon spenderade natten här.
Klart godkänd kväll!

Permalänk
Medlem
Citat:

Det gick kanon ;P
Åt och drack lite, kollade på lite film, sen så flög tiden iväg lite och rätt vad det var så var klockan två och då gick det inte fler bussar, erbjöd mig att följa henne hem som den gentleman jag är men det slutade med att hon spenderade natten här.
Klart godkänd kväll!

Bonka du henne i prutten?

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Bonka du henne i prutten?

Njäe, jag tycker det är lite äckligt att göra det faktiskt ;p

Permalänk
Citat:

Det gick kanon ;P
Klart godkänd kväll!

Samma säng? Skön natt iaf. varmt och gott.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Det gick kanon ;P
Klart godkänd kväll!

Finfint

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Samma säng? Skön natt iaf. varmt och gott.

Fan heller, hon fick sova i soffan!