Permalänk
Medlem

Illa så jävla drygt när tjejer ger fel nr... sånna tillfällen man tänker på styckmord! Liksom tjejer tjatar ju jämnt om att de kan gör afler saker samtidigt! Vad hjälper det om de inte kan göra en sak ordentligt som vi män?!

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljudsystem: Audient ID24 - ADAM A7V - Aston Microphones Origin - Hörlurar: Austrian Audio X55 & Audio Technica M50x - Klaviaturer: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem

Antagligen så gjorde hon det med flit, vem ger fel nummer av misstag?
Jag har varit läskigt full och lyckats ge rätt nummer, så svårt är det inte.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Haha, har aldrig drukit... Ska vänta 1 och 1 halv år till sen så

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljudsystem: Audient ID24 - ADAM A7V - Aston Microphones Origin - Hörlurar: Austrian Audio X55 & Audio Technica M50x - Klaviaturer: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leinhart
Haha, har aldrig drukit... Ska vänta 1 och 1 halv år till sen så

Dricka är inget märkvärdigt, inte ens kul tycker jag:P folk blir dummare, och gör saker som dom senare får ångra/inte kan stå för och skyller på fylla.. iaf dom jag druckit med eller träffat på. sen är alla så satans fyllekåta..

jag har helt slutat dricka just för att jag såg ingen vits med det skönare att kunna köra bil och ta sig överallt, speciellt på vintern när det är kallt och jävligt:P

men om man bara vill ligga är det säkert bra och supa sig redlös o dra på krogen

Permalänk
Medlem

Hemligheten är ju att man måste uppnå en viss alkoholmängd, därefter är kyla och vägsträcka inga problem Men ja, visst har du en poäng Beror väl också lite på sällskapet man är med också.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Skojar du

Varför tror du annars jag följer den? ;D

Jag vågar ju inte hänga i Hobby,fritid och livsstil under skoltid p.g.a denna tråd! dumma dumma tråd:(

Permalänk
Medlem

Alkohol är inget att "sträva" efter, absolut inte att supa sig redlöst full iaf.. Däremot om man, som mig, är jävligt blyg av sig kan väl måttliga mängder vara något antar jag.. Själv vill jag dock ha kontroll över mig själv, en cola smakar dessutom godare.

Angående att inte blanda engelska och svenska.. Det är ungefär samma sak som att be alla medlemmar här att endast ha svenska namn.. = FAIL!

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
Hemligheten är ju att man måste uppnå en viss alkoholmängd, därefter är kyla och vägsträcka inga problem Men ja, visst har du en poäng Beror väl också lite på sällskapet man är med också.

Efter några timmar små suttande och trött så gick jag ringvägen runt stan kl 3 en kväll. Jag visste vad jag gjorde men nja. folk kanske skulle kallat en full. tog bara sisodär 1.3timme att gå runt stan så man var hemma. mäktigt ont i fötter.a och dessutom smakara Fanta godsat.
Visst man blir mer avslappnad av alkohål men isf ska det vara småmängder så man fortfarande vet vad man gör.

Men nog snackat om fylle och våldtangadne på de bäggespråken.

Någon som kommit med något nytt då?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Efter några timmar små suttande och trött så gick jag ringvägen runt stan kl 3 en kväll. Jag visste vad jag gjorde men nja. folk kanske skulle kallat en full. tog bara sisodär 1.3timme att gå runt stan så man var hemma. mäktigt ont i fötter.a och dessutom smakara Fanta godsat.
Visst man blir mer avslappnad av alkohål men isf ska det vara småmängder så man fortfarande vet vad man gör.

Men nog snackat om fylle och våldtangadne på de bäggespråken.

Någon som kommit med något nytt då?

69 dar kvar, sen jävlar..
Lite längre kvar tills hon flyttar hit och tills man börjar leta eget!..
Tjafs å leta jobb bara..

Väldigt offtopic men ändå inte

Nån som har vistadrivrutiner till en extern Apple iSight webcam??
bootcamp gör så min dator hänger sig :/. Dock enda jag hittat.

Permalänk
Medlem

Hur länge bör man vänta med att flytta ihop?

Funderar på att flytta ihop med tjejen i Augusti, vilket då är nästan ett år tillsammans. Är de för tidigt?
De känns inte för tidigt iaf, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Svårt att säga när man bör flytta ihop. Hur gamla är ni? Är det något båda verkligen vill? Känner ni er mogna för en sån sak?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000

Permalänk

Finns väl ingen tid egentligen men ett halvår bör man väl iaf vänta med. sen beror det ju som sagt på hur gamla man är. är bägge över 18 kan man ju tro att det hålelr längre osv.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Vi känner att de är ett steg båda vill ta

och vi båda är 22 år.

Får se vad framtiden har plannerat för oss helt enkelt, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

mm. Problemet när man flyttar längre sträckor brukar ju vara jobb o bostad (om man behöver större/egen) . är man över 18-20 så gör man väl som man vill om man flyttar ihop elelr inte. men det är väl inte att rekomendera att någon under 18 börjar bo hos sin partner. om det inte är säkert att det kommer bli något längre.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Vi flyttade ihop när jag var 23 och hon 19. det håller fortfarande efter 15 år.

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip

Funderar på att flytta ihop med tjejen i Augusti, vilket då är nästan ett år tillsammans. Är de för tidigt?

Jag och sambon har i princip bott ihop hela tiden (utom dom första månaderna). Och vi har varit tillsammans i ca 2,5 år nu

Permalänk

Jag och mitt ex flyttade ihop efter 5 månader. Förhållandet höll i 3 år innan det tog slut.

Permalänk
Medlem

Så, nu är jag tillbaka. Datorn pajjade från ingenstans och ingen aning om vad som är fel med den egentligen, men nu har jag ny burk och här är jag :] Ni kommer inte undan så lätt!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Tänka sig, jag skulle rekomendera att ingen som inte vill dö ensam ska läsa den boken

Fan apspektakel, har du gått och skaffat mina åsikter in my absence? Vad som än hänt och varför, så vill jag bara att du ska veta.... att jag är väldigt stolt över dig! *tårarna rinner*

Citat:

Det är nog väldigt individuellt. Pojken min bjöd in mig efter bara 2-3 veckor eller så och jag har bott här sen dess. Fast jag har kvar min lägenhet fortfarande.

Permalänk
Medlem

Denna tråden är ju bara för skön... pricket över i:et utgör detta.

hitta tjejer - tråden

Produkter kopplade till denna tråd:
Night Optics D-300M-2MS 1x...

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Så, nu är jag tillbaka. Datorn pajjade från ingenstans och ingen aning om vad som är fel med den egentligen, men nu har jag ny burk och här är jag :] Ni kommer inte undan så lätt!

Gött mos! WB

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX

Känns helt felplacerat i denna tråden.

WB Kidd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Denna tråden är ju bara för skön... pricket över i:et utgör detta.

hitta tjejer - tråden

Det är för att kunna hitta tjejerna när det är mörkt ute också

Permalänk

Jasså kidd. vi ttrodde du hade blitit inlåst i en garderob och blivit såld till rysland där du träffade massa gamla karlar..
Hehe då får du bestämma dig om du ska göra dig av med din lgh då eller inte.

in på mirc med dig.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Om det ändå vore så väl att jag träffade massa gamla karlar ;P Sitter och tuggar på min (enda) gubbe istället Men vill ju inte ha det på nått annat sätt heller, så. Hoppas verkligen det här kommer funka, känner att jag vill leva resten av livet med den här killen.

Har inte orkat fixa irc ännu, så mycket jidder att ställa in allt som man vill ha det, sätta in allt på auto-auth och autojoin på alla kanaler och allt Men men, I'll be there, I'll be there.

EDIT: Hihi, nu är det spännande... pojken min piercade snoppen förra veckan och har fått strikta order att ta det lugnt med sexandet, så jag har gått runt och försökt tänka på annat hela veckan. Men nu gick han ut ur dörren här och cyklar ner till affären för att köpa kondomer, för med kondom borde vi ju kunna ha sex redan nu tänker vi... :3

Aspirrigt, känns nästan som om jag aldrig haft sex med karln förrut! Alltså det är nästan som första gången han var hemma hos mig, han tog en dusch medan jag svidade om till mina sexigaste undisar och la mig lite inbjudande i sängen xP Alltså ååååh... snart kommer han hem, snart snart... nu ska Kidd få god och härlig kyk :3

</skriva av sig>

EDIT2: Han fick inte med sig några

Permalänk

Det går att ha sex med en ny piercad mandom, det är dock en annan fråga om det är njutningsbart för honom.
Efter fullbordat samlag så skicka on honomo i duschen med rengöringsmedel & tvätta ordentligt så ska det inte vara någon fara.

Edit: Fast hade du varit ond mot gubben din så hade du kåtat upp honom i en hel vecka. Det hade nästan kunnat vara roligare

Permalänk
Medlem

Asch, vi vill att det ska sluta blöda och sådär, så han kan vara läkt och bra innan vi börja ge honom en massa jobbiga påfrestningar. Lär ju knappast hjälpa läkningsprocessen :S

Och jo, jag kåtade upp honom ganska mycket första dagen (inne i piercingstudion no less!), jävlar vad sur han var för det var tydligen inge skönt Om man sig in i leken ger, får man leken tåla~~

Permalänk

Ska man hård dra rekomenationerna så är det ca 8v utan "ansträngning". Lite beroende på var den är placerad. Men jag säger att efter ungefär 2 veckor så borde han kunna "leka" igen.

Jag hade ju fördelen att vara singel när jag gjorde min genitala.

Permalänk
Avstängd
Citat:

tog mig och (dåvarande tjejen) frugan ca 6mån att flytta ihopa, håller än iallafall

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Så, nu är jag tillbaka. Datorn pajjade från ingenstans och ingen aning om vad som är fel med den egentligen, men nu har jag ny burk och här är jag :] Ni kommer inte undan så lätt! :DFan apspektakel, har du gått och skaffat mina åsikter in my absence? Vad som än hänt och varför, så vill jag bara att du ska veta.... att jag är väldigt stolt över dig! *tårarna rinner*Det är nog väldigt individuellt. Pojken min bjöd in mig efter bara 2-3 veckor eller så och jag har bott här sen dess. Fast jag har kvar min lägenhet fortfarande.

Mja, jag har aldrig varit sen på att kritisera folk som hänvisar till den boken
Tycker det känns jävligt töntigt att sitta och rabbla inövade repliker.
Hela den där seduction scenen tycker jag är jävligt töntig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Mja, jag har aldrig varit sen på att kritisera folk som hänvisar till den boken
Tycker det känns jävligt töntigt att sitta och rabbla inövade repliker.
Hela den där seduction scenen tycker jag är jävligt töntig.

Mm, har sett folk som använt skiten också. Verkar inte funka särskilt bra, men en av mina gamla kompisar gick ner sig ganska ordentligt i den där skiten :\