Permalänk
Avstängd

Massa fel! :(

Okej jag har precis byggt min egen dator och med crackat xp pro(om det är det som är felet).
Kunde trycka på den här datorn och trycka på lokal disk C: men nu kommer ett felmeddelande där det står: "Det går inte att hitta filen RECYCLER\S-7-2-75-100025770-100005305-100004417-2419.com. Kontrollera att du angav rätt namn och försök igen. Du kan söka efter en fil genom att klicka på knappen Start och välj Sök." Detta hände typ nyss när jag installera winrar och det sket sig. Datorn är är seg när jag statar te.x winrar då startar inget men om jag stänger av datorn kommer det upp när datorn ska stängas av.
Sen har jag ett fel då jag inte vet om jag måste ha moderkort's drivrutiner? har installerat något med internet och då gick det. Nu några timmar senare just nu när det med Hårddisken hände så har mitt internet strulat. Kan inte gå och ladda hem Msn messenger men jag kan kolla här och på utube. Och vissa går inte på första fösöket. Blir bara felrutan som det blir i firefox. Vf kommer dem här just nu? Vi har beställt högre hastighet på vårt bredband och dem sa att det kanske kommer idag så det är kanske det som gör problem med internet? har dock bara haft denna dator idag så vet inget om det. Någon som kan hjälpa mig? vore Najs

Edit: jag kan gå in på Den här datorn och i listan där uppe välja Lokal disk (C:) och då kommer jag in. Mkt konstigt. Vill inte behöva göra så varje gång.

Visa signatur

[Antec 300] E8400 ,2gb CorsairXMS2 EPP, ASUS P5Q PRO , ATI 4850 512mb , WD640GB HDD , Cooler Master Real Power 520w Mod Os: Windows Pro & Unbuntu 9.04

Permalänk
Medlem

Fixa riktigt XP.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0ozker
Fixa riktigt XP.

Kan jag få lite svar istället? Jag har inte dem pengarna. Aldrig 1300 för ett 10 år gammalt operativsystem. Och vista...Nej tack

Visa signatur

[Antec 300] E8400 ,2gb CorsairXMS2 EPP, ASUS P5Q PRO , ATI 4850 512mb , WD640GB HDD , Cooler Master Real Power 520w Mod Os: Windows Pro & Unbuntu 9.04

Permalänk
Medlem

ubuntu.

Visa signatur

1: 7600x- 32gb- 7800xt
2: 3600x-16GB-1070ti
3: 1600x-16GB-580x

Permalänk

Du får inte diskutera olagligt material på Sweclockers så din tråd kommer emd all säkerhet att stängas och du kommer inte få några vettiga svar, prova något annat forum...

Permalänk

Mysigt med personer som sitter här och öppet erkänner att dom använder sig av olagliga licenser.
Undrar just om Antipiratbyrån har kvar belöningen om man anmäler?

Du har råd att köpa ny dator men inte ett operativsystem?
Med risk för att låta elak, men : Skyll dig själv!

Har du inte råd med ett OS får du väl precis som zsimpey säger använda dig av ett som är gratis.

Visa signatur

Lian-Li A71b, Cooler Master Silent Pro M700w, Gigabyte GA-EX58-UD5, Intel Core i7 920, 6Gb Corsair 1333MHz, Gainward 4870 1Gb DDR5, Samsung 320Gb, 5x Samsung 1Tb

Permalänk
Hedersmedlem

§ 7
Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddat material.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner kring detta förbjudet. Den svenska och internationella lagstiftningen är svårtolkad och föränderlig. Moderatorerna är inte jurister som kan bedöma varje enskilt fall och avgöra om det är tillåtet eller inte. Av denna orsak är dessa diskussioner förbjudna.

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM