Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
och det du bygger upp,rivs ner så fort du träffar en tjej;)
din beach 2009 fysik kommer (bara en tidsfråga) att tina bort med tanke på att mer och mer energi läggs ner på tjejen,sakta men säkert och din lägenhet som du renoverar kommer sakta men säkert att transformeras om till tjejens tycke.
till slut står du där,dumpad,otränad med en halvtaskig lägenhet som tjejen har härjat i och det är då som allt börjar om igen.
"hmm,har lagt tjejerna på hyllan,nu ska jag träna inför beach 20xx och åter igen renovera min lägenhet"...nått år senare så görs samma sak om igen,and around and around we go...ond cirkel...

ps: ta absolut inte mitt inlägg på allvar,är bara trött och trötthets humorn har satt igång:P

Men tamigfan vad sant det är!
Okej, jag har aldrig renoverat min lägenhet och jag har aldrig tränat... men ändå.
Det första min förra flickvän gjorde när hon kom till min lägenhet första gången var att börja göra planer för hur det skulle ändras!
Nu snackar vi doftljus och sånt bögigt skit inne på toaletten och grejjer.
Det var även ett konstant klagande på hur sjaskigt det var här.
Inga gardiner, skitigt, luktade sprit och rök och blablablablabla.
Samma sak med min senaste flamma, ett konstant jävla påpekande, "men åååh du skulle ju kunna göra deeet och deeet och deeet!".

Permalänk

Tur att man har en tjej som tycker att datorer i delar över mina bord är okey.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Mödom = Oskuld.

"Mödom är den kvinnliga motsvarigheten till svendom."

http://susning.nu/M%F6dom

Jo jag vet, men personen förlorade den till en tjej.
Alltså är det en kille.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
och det du bygger upp,rivs ner så fort du träffar en tjej;)
din beach 2009 fysik kommer (bara en tidsfråga) att tina bort med tanke på att mer och mer energi läggs ner på tjejen,sakta men säkert och din lägenhet som du renoverar kommer sakta men säkert att transformeras om till tjejens tycke.
till slut står du där,dumpad,otränad med en halvtaskig lägenhet som tjejen har härjat i och det är då som allt börjar om igen.
"hmm,har lagt tjejerna på hyllan,nu ska jag träna inför beach 20xx och åter igen renovera min lägenhet"...nått år senare så görs samma sak om igen,and around and around we go...ond cirkel...

ps: ta absolut inte mitt inlägg på allvar,är bara trött och trötthets humorn har satt igång:P

Jo jag vet:D Men Jag har faktiskt kunnat bibehålla ganska mycket av min träning i tidigare förhållanden trots tjej. Förhoppningsvis blir jag inte en sån toffel som låter tjejen bestämma för mycket heller. Meeeeen man vet ju aldrig...:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av estoves
Alltså är det en kille.

Ja jag är kille, jag lekte och twistade bara med orden lite

Jag har problem nu!!! Det är en tjej som är typ kär i mig och ska flytta till sthlm och börja på mitt gymnasium, och visst jag gillar henne men jag gillar ju min flickvänn mer liksom... Den här nya tjejen Vet att jag har flickvän och "bryr sig inte"... Men hon försöker typ få mig att tycka illa om min flickvän :/

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljudsystem: Audient ID24 - ADAM A7V - Aston Microphones Origin - Hörlurar: Austrian Audio X55 & Audio Technica M50x - Klaviaturer: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leinhart

Jag har problem nu!!! Det är en tjej som är typ kär i mig och ska flytta till sthlm och börja på mitt gymnasium, och visst jag gillar henne men jag gillar ju min flickvänn mer liksom... Den här nya tjejen Vet att jag har flickvän och "bryr sig inte"... Men hon försöker typ få mig att tycka illa om min flickvän :/

Tala om det för din tjej i första hand så att hon inte blir ilurad en massa skit från den andra tjejen som gillar dig.

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireFox
Tala om det för din tjej i första hand så att hon inte blir ilurad en massa skit från den andra tjejen som gillar dig.

Eller inte.
Det bästa han kan göra är att låtsas som ingenting och om nu den här andra tjejen skulle säga något så är det bara att säga som det är DÅ.
Säger han det innan så kommer hans flickvän att vara stensäker på att han knullar runt.

Jeez, kan ni ingenting?

Permalänk
Medlem

Alltså den om har aldrig träffats men hon är sådär flörtigt sympatisk att man bara vill kyssa henne!! Jag känner inte så för min flickvän längre men jag älskar henne...

Sen så när jag berättar om min flickvän så är hon snabb med att kommentera hennes handlingar och åsikter...

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljudsystem: Audient ID24 - ADAM A7V - Aston Microphones Origin - Hörlurar: Austrian Audio X55 & Audio Technica M50x - Klaviaturer: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leinhart

Who cares vad någon annan säger? Låter som kategorin psykfall, dvs ignorera samt berätta för tjejjan din kanske.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Eller inte.
Det bästa han kan göra är att låtsas som ingenting och om nu den här andra tjejen skulle säga något så är det bara att säga som det är DÅ.
Säger han det innan så kommer hans flickvän att vara stensäker på att han knullar runt.

Jeez, kan ni ingenting?

fel

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Om man vill ha ett stadigt förhållande berättar man väl det mesta för varandra ändå?

Du älskar din flickvän? ... Om denna tjej inte kan hantera det så bryt kontakten helt.. Luktar lite stalker dessutom..

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Eller inte.

Jeez, kan ni ingenting?

Du kan bevisligen inget

Permalänk
Medlem
Citat:

Men tamigfan vad sant det är!
Okej, jag har aldrig renoverat min lägenhet och jag har aldrig tränat... men ändå.
Det första min förra flickvän gjorde när hon kom till min lägenhet första gången var att börja göra planer för hur det skulle ändras!
Nu snackar vi doftljus och sånt bögigt skit inne på toaletten och grejjer.
Det var även ett konstant klagande på hur sjaskigt det var här.
Inga gardiner, skitigt, luktade sprit och rök och blablablablabla.
Samma sak med min senaste flamma, ett konstant jävla påpekande, "men åååh du skulle ju kunna göra deeet och deeet och deeet!".

Välkänt fenomen! Min flickvän sa samma sak när jag fick min lägenhet.
- Åh, nu kan jag ju inreda åt dig osvosv!
Men helvete heller att hon fick inreda och som svar på att det skulle upp fler grejer på väggarna, så satte jag upp lite planscher med lätt klädda tjejer.
Jag tränar även 5ggr i veckan och jag har renoverat min lägenhet.

I slutändan önskar hon väl att hon inte hade nämnt något om inredning!
Vi är fortfarande tillsammans efter 2 år och jag har fortfarande planscherna uppe.
^^

Visa signatur

1. Intel I7 4790K @ 4.7 | Z97 | 16gb DDR | R9 295x2 | 500gb M2SSD
2. Intel I7 2600K @ 4.450, 1.3 V | Asus Sabertooth P67 | 8gb DDR3 1600 | 2x Nvidia GTX570 i SLI. | 80 GB SDD, 8TB Western Digital.
3. AMD Athlon 3700+@2.6 Ghz, 1.475 V. | Asus A8N-E | Corsair TWINX1024-3200C2 @ 235, 2.5-3-3-6| Sapphire Radeon X800XL 512MB @ 440/550

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Du kan bevisligen inget

Jajo, jag glömde ju att tjejer i gymnasieåldern är ack så förstående och har inga vilda fantasier. Tjejen kommer säkert förstå hur det ligger till och hon kommer inte alls vara misstänksam...

...

Ljug! Ljug för allt vad du är värd! Ett lyckligt förhållande bygger på många välplanerade och sammanhängande lögner!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av estoves
Alltså är det en kille.

Sry, såg inte att det var en kille som skrev

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Hehe.. måste bara bidra med en liten 'historia' en jobbarpolare fick för sig.

han Träffade en gammal barndomskompis på en fest som han inte sett på många år. hon var inte nnågot och ha enligt hans tycke men iaf. han pratade lite med henne bara för att vara social så nu har hon ring han och träffat han på sten/fester och frågat om de kunde hitta på något i veckan osv. så nu börjar ju tjejen verkligen tro att det är något för att han 'enligt hennes tycke' spelar svårfångad (Bad guy) och han vill verkligne inte ha henne. hur han än gör om han inte vill hitta på något eller om han motför modan gör det så starker det ju bara den tjejens känslor för han. Haha. Det är ju så det ligger till

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Jajo, jag glömde ju att tjejer i gymnasieåldern är ack så förstående och har inga vilda fantasier. Tjejen kommer säkert förstå hur det ligger till och hon kommer inte alls vara misstänksam...

...

Ljug! Ljug för allt vad du är värd! Ett lyckligt förhållande bygger på många välplanerade och sammanhängande lögner!!!

Vi vet att du är bitter pga gud vet vad. Men förstör inte för andra genom att sprida skit. Är tjejen värd att ha, ja då förstår hon. Känns som du själv är i gymnasieåldern.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Inaktiv
Citat:

...

Jag trodde det handlade om äldre än gymnasieåldern, glömde visst bort medelåldern här

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Croles
massa text

Det är inte så att det är du som är den hon "har träffat" då?

Permalänk
Medlem

!Edit. <clear>

Visa signatur

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem

Jag har under hela mitt 23åriga liv sagt upp kontakten med mina ex när det tagit slut. Då slipper man påminnas hela tiden om hur dåligt man mår. Jag har fokuserat på att träffa polare och hålla mig sysselsatt med annat hela tiden.

Det har fungerat bäst för mig tills mitt sista förhållande sprack, vi hade varit ihop i ca 2 år. Det som hände var att hon ville bilda familj å allt vad det innebär medan jag ville ut och se världen. Första månaderna var jävligt jobbiga men nu har vi tagit upp kontakten igen ordentligt (efter ca 3 månader) trots att hon skaffat ny dude och det känns faktiskt väldigt bra eftersom det kändes konstigt att inte ha henne öht i mitt liv efter 2år tillsammans och ha känt varandra i ca 2½ år.

Tror ja tappa tråden i mitt budskap men det jag ville säga var att man behöver hitta sitt eget sätt att komma över saker Lyckopiller avrådes, jag skulle satsa på att träffa familj/vänner/folk som man har kul med istället!

Visa signatur

If you're havin' girl problems i feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Croles
Det där känns ändå väldigt skönt att läsa. Kul att det löste sig så.

Och samma sak som er.. Vi har samma humor.. driver med varandra osv. Tycker och tänker väldigt lika.

När tiden är mogen (gud vet när) kanske jag också berättar hur jag känner/kände för henne. Jag är verkligen inte sugen på att "röra om" just nu, även om det möjligen vore att rekommendera. Det har gått snett en gång förut. Försöker bara vänja tanken med att se henne som en god vän. Märker jag att det inte fungerar... då rör jag nog om. Men hoppas det blir bra.

Jo känns som sagt rätt bra ändå, hoppas det löser sig för dig/er med

Citat:

Ursprungligen inskrivet av optimuz

Förstår, inte redo själv på långa vägar med barn (antar jag?)..
!Edit. <clear>

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av optimuz
Det har fungerat bäst för mig tills mitt sista förhållande sprack, vi hade varit ihop i ca 2 år. Det som hände var att hon ville bilda familj å allt vad det innebär medan jag ville ut och se världen.

Jag sitter ungefär i liknande sits fast tvärtom. Och jag lägger ut en fråga till allihopa här som följer:

Diskussion: Två personer träffas och blir stormkära, och det håller i sig. Allting stämmer förutom att ena personer berättar att h*n aldrig vill skaffa egna barn bara för att få det sagt.

Tänk då om den ena personer ger upp sin livs kärlek bara för att h*n inte klarar att spendera sitt liv tillsammans med en person som inte vill skaffa egna barn.

10 år i framtiden träffas dessa personerna på <random place> och h*n som inte ville skaffa barn går med sina två egna barn.

Tankar, ideér ? Jag anser mig själv att personer kan ändras så otroligt mycket så jag skulle inte gjort slut med någon för att dem just nu inte vill ha egna barn.

(En idé som slår mig är att h*n som inte vill ha barn bara säger detta för h*n inte ser någon framtid med den andre... vi kan skippa denna diskussionen om det inte tillför något viktigt )

Visa signatur

Kandidatexamen i Data- och Systemvetenskap vid Stockholms Universitet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av typh00n
Jag sitter ungefär i liknande sits fast tvärtom. Och jag lägger ut en fråga till allihopa här som följer:

Diskussion: Två personer träffas och blir stormkära, och det håller i sig. Allting stämmer förutom att ena personer berättar att h*n aldrig vill skaffa egna barn bara för att få det sagt.

Tänk då om den ena personer ger upp sin livs kärlek bara för att h*n inte klarar att spendera sitt liv tillsammans med en person som inte vill skaffa egna barn.

10 år i framtiden träffas dessa personerna på <random place> och h*n som inte ville skaffa barn går med sina två egna barn.

Tankar, ideér ? Jag anser mig själv att personer kan ändras så otroligt mycket så jag skulle inte gjort slut med någon för att dem just nu inte vill ha egna barn.

(En idé som slår mig är att h*n som inte vill ha barn bara säger detta för h*n inte ser någon framtid med den andre... vi kan skippa denna diskussionen om det inte tillför något viktigt )

Var och varannan 2x-åring säger väl så, så det är väl inget att hänga upp sig på.
Om man nu verkligen älskar personen så ska man inte göra slut för personen kommer med all säkerhet att ändra sig inom några år.

Permalänk
Medlem
Citat:

Var och varannan 2x-åring säger väl så, så det är väl inget att hänga upp sig på.
Om man nu verkligen älskar personen så ska man inte göra slut för personen kommer med all säkerhet att ändra sig inom några år.

Precis vad jag tycker också.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Jag känner igen mig i så många historier folk har skrivit här i tråden.
Att man grämer sig över något som verkade så bra innan.
Man undrar varför det gick snett.

Själv försöker jag att inte tänka på händelserna, att göra andra grejer som får mig på bättre tankar.
Men ibland kommer man tillbaka till de deprimerande tankarna igen.

Har varit på offensiven förut när det gäller tjejer. Men nu tappar man liksom lusten för det där och bara känner sig likgiltig.

Men som sagt, styrketräning hjälpte mig enormt med självförtroendet och likaså att läsa diverse e-books om self-confidence på nätet.

Det sistnämnda kan må verka fjantigt men det var overkligt med hur jag kunde kontrollera mina tankar efter det.

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Ja, fyfan... tjejer...

Hur ska man tolka det när en tjej klänger på en hela kvällarna när man träffas, säger saker åt en som "Du är nog världens snällaste kille!", frågar en om man gillar någon just nu, lägger sig ner i en säng och sen säger åt en att det finns rum för en till(jag lägger mig ner, hon håller om mig och säger att jag har en såå skön axel att ligga mot), frågar om man inte kan sjunga en kärlekssång åt henne, sätter sig i ens famn i bastun, sitter i ens famn i x antal timmar på en fest och sen drar upp en på dansgolvet och dansar jäävligt nära. Ja precis...

Och sen kysste jag henne och hon drar ur sig att hon bara vill vara vänner eftersom hon redan datear en kille. Suck, tjejer...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Ja, fyfan... tjejer...

Hur ska man tolka det när en tjej klänger på en hela kvällarna när man träffas, säger saker åt en som "Du är nog världens snällaste kille!", frågar en om man gillar någon just nu, lägger sig ner i en säng och sen säger åt en att det finns rum för en till(jag lägger mig ner, hon håller om mig och säger att jag har en såå skön axel att ligga mot), frågar om man inte kan sjunga en kärlekssång åt henne, sätter sig i ens famn i bastun, sitter i ens famn i x antal timmar på en fest och sen drar upp en på dansgolvet och dansar jäävligt nära. Ja precis...

Och sen kysste jag henne och hon drar ur sig att hon bara vill vara vänner eftersom hon redan datear en kille. Suck, tjejer...

Det klassiska kompisfacket.

Man måste tydligt markera sitt intresse i ett tidigt skede, går det för lång tid så brukar det tyvärr börja luta åt kompishållet...

Btw, Vart hittar man vettiga tjejer? Jag vill ha en tjej at diskutera politik/ekonomi/filosofi och som helst är attraktiv, snygghet verkar tyvärr sällan gå hand i hand med IQ.

Är trött på alla tjej-materalister som bara snackar om kläder, mode, whatever.

Permalänk

Jo jag känner igen mig i mycket som skriv som sagt. oftast är det väl så att tjejen gärna vill stanna lite väl mycket och enligt många går för fort fram.
Det är väl inga fel att ha framtidsplaner ..

Det är väldigt sällan Tjejer kan bli en 'skit' då det oftast är killen som strular eller lämnar. det väl väl bara få gånger tex tjejen blir påkommen med någon jobbkamrat osv som hon blir en 'skit'.

Visst jag saknar lite att ha tjej för tillfället men samtidigt så är det ändå skönt.
Man ta det i sin takt och gör som man vill. man behöver inte känna sig stressad över att komma hem fån jobbet och måste vara social osv. sen så känner man ju sig lite ensam i sängen ibland visseligen.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Jo jag känner igen mig i mycket som skriv som sagt. oftast är det väl så att tjejen gärna vill stanna lite väl mycket och enligt många går för fort fram.
Det är väl inga fel att ha framtidsplaner ..

Det är väldigt sällan Tjejer kan bli en 'skit' då det oftast är killen som strular eller lämnar. det väl väl bara få gånger tex tjejen blir påkommen med någon jobbkamrat osv som hon blir en 'skit'.

Fel, ack så fel.
Tjejer är precis lika bra som killar på att svina.

Permalänk
Medlem
Citat:

Fel, ack så fel.
Tjejer är precis lika bra som killar på att svina.

+1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
+1

Damn right.

Jag förstår inte den här bilden vissa killar verkar ha av tjejer, att de skulle vara sååå snälla och oskyldiga. Tjejer är inte ett dugg bättre än killar!
Antagligen så handlar det om att killarna som har fått för sig det antingen inte haft att göra med tillräckligt många tjejer eller att de helt enkelt är dumma.
Tjejer är otrogna precis lika mycket som killar är.
Jag har haft flickvänner som har varit otrogna och jag har en tjejs förlovningsring här någonstans som hon plockade av innan akten någon gång (jag trodde faktiskt att hon skämtade när hon sa att hon var förlovad).