Varför klarar vissa människor inte av att njuta av tecknad film?

Permalänk
Medlem

Starzinger är bäst.

Visa signatur

Losers always whining about doing there best, winners go home and fuck the promqueen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Anime i sig är väl helt ok. Men fansen.

Tror Evilned sa det bäst.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

family guy, finns det något bättre tecknat?:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

3D animerade filmer som Nemo, Bolt och alla dom gillar jag inte. Disney filmer går väl, men det kan inte vara ofta.

Jag har sett läskigt mycket anime under mina dagar och jag kan faktiskt inte förstå folk som inte gillar det, eftersom det finns anime till alla. Vilken åldersgrupp är det i Japan som läser manga? Jo det är alla. Men folks "animehat" kanske liknar mitt "3D-animerade hat".

Tillförde inte med så mycket, men orkar inte skriva mer

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av orka_krull
3D animerade filmer som Nemo, Bolt och alla dom gillar jag inte. Disney filmer går väl, men det kan inte vara ofta.

Jag har sett läskigt mycket anime under mina dagar och jag kan faktiskt inte förstå folk som inte gillar det, eftersom det finns anime till alla. Vilken åldersgrupp är det i Japan som läser manga? Jo det är alla. Men folks "animehat" kanske liknar mitt "3D-animerade hat".

Tillförde inte med så mycket, men orkar inte skriva mer

Nog för att det finns anime och manga för alla, men det är inte ansett normalt ens i japan.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Fattar inte, Howl's Moving CastleGedo Senki Tales from Earthsea Paprika totoro mm mm är ju as najjs. Många tror jag ser anime som pockemon, sailormoon. Massa skrikande barn typ haha xD Kolla på ett par välgjorda anime filmer innan man avviker ifrån det helt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Detta har jag aldrig hört förut, nog för att det finns en hel del snygga cosplays men jag skulle aldrig få tanken själv.

Haha jag känner faktisk 4 pers som började lira tennis för att dom sett prince of tennis haha. Dom typ lärde sig vissa moves som vissa karaktärer hade^^ Nån gång sa dom till och med movet innan dom gorde det. Scopion Spinn! eller vad det va. Men det är absolut enda gången jag träffa på att någon har blivit påverkad av det. xD

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk

Fattar inte varför alla ser ner på sailor moon, det är förmodligen den enda bra mangafilmsserien som finns.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Fattar inte varför alla ser ner på sailor moon, det är förmodligen den enda bra mangafilmsserien som finns.

Fan ja, det är bra skit. Finns det alltså folk som ser ner på sailor moon? :s

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Fan ja, det är bra skit. Finns det alltså folk som ser ner på sailor moon? :s

Det kan vara kul 1 avs för det är kult men kolla på det 1-2 säsonger nej tack.

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk

min åsikt är att dessa människor har fått för sej att tecknad film är för barn och inte ska ses utav vuxna människor,ser man tecknad film som vuxen så är man ej mogen enligt dessa människor,men det är som det låter rätt så korkat resonerat.
gäller att hålla barnet i sej vid liv även i vuxen ålder,annars blir man lätt en tråkig människa.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Fattar inte varför alla ser ner på sailor moon, det är förmodligen den enda bra mangafilmsserien som finns.

Själv orkade man än en gång se den 10 min, sen fattade jag att jag skulle återgå till Lucky Star och stanna där.

Varför? Jag vet inte, tycker inte om stilen, den är lite för mkt bara. Tyckte inte om den när jag såg ett halvt avsnitt när man var yngre, tycker inte om den nu.


Är det så det känns alltså? Att inte tycka om ditt men tycka om datt?
Omg..

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Själv orkade man än en gång se den 10 min, sen fattade jag att jag skulle återgå till Lucky Star och stanna där.

Var det så dåligt att du var tvungen att bli alkis?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Var det så dåligt att du var tvungen att bli alkis?

http://www.spendrups.se/upload/ProductDB/Öl/lucky_star_detalj...

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

Då kanske vi kan anse att den har diskussionen har tappat fotfästet och ramlat in i lågholmens finka?