Permalänk
Medlem

Ny hemsida!

Gjort en preview på ny hemsida till min CS klan!

Vad är bra/dåligt?

Preview

Visa signatur

teh winnarz!!!!11

Permalänk
Medlem

Det fungerar. Förutsatt att du gör rätt när du skriver din HTML.
En av de bättre klansidorna jag sett faktiskt, de brukar inte hålla så här hög kvalitet. Vet dock inte varför du vill publicera IPt hos de som skriver i gästboken.

Permalänk
Medlem

Ny hemsida!

Citat:

Det fungerar. Förutsatt att du gör rätt när du skriver din HTML.
En av de bättre klansidorna jag sett faktiskt, de brukar inte hålla så här hög kvalitet. Vet dock inte varför du vill publicera IPt hos de som skriver i gästboken.

Hehe, tack!

Våran nuvarande hemsida finnshär.

IP'n är till för spam. Har vart med om galet mycket spam från olika personer så om jag har deras IP så ser jag vilka de är och så kan jag banna dom.

Visa signatur

teh winnarz!!!!11

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rewind
IP'n är till för spam. Har vart med om galet mycket spam från olika personer så om jag har deras IP så ser jag vilka de är och så kan jag banna dom.

Du måste ju inte visa hela världen vad dom har för IP, spara det i databasen eller nåt bara.

Permalänk

Den håller bra kvalité särskilt för att vara en "vanlig" klan sida:D
Tack förresten för loggan du hjälpte mig med:D

Permalänk
Medlem

Varför skall man behöva scrolla inom ett element? Finns gott om plats även på netbooks så det minimala utrymmet du har innehållet i är helt onödigt.

Annars ok

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Ser bra ut, men jag gillar inte den vita lagret över när du har just den länken som "active". Det skulle passa bättre som "hover" och en rödare som "active".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jocke92
Ser bra ut, men jag gillar inte den vita lagret över när du har just den länken som "active". Det skulle passa bättre som "hover" och en rödare som "active".

Just det! Det glömde jag! Thanks

Visa signatur

teh winnarz!!!!11