Aion: The Tower of Eternity

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
ne det kommer inte ha samma som L2 har kommer väll bli som wow man kommer upp i lvl rätt fort, men själv hoppas jag på att det kommer ta tid en då, så jävlar tråkigt att det går så fort i wow men i L" tar det nästan för lång tid. har väll spela L2 i 2 år spel tid av och till och e lvl 79 med 2 subb vist har jag en del strö karaktärer, och jag känner att 79 så e det som en XP vägg det går riktigt segt

Sin allra första karaktär i wow gick ju knappast fort att lvla upp
inte andra heller.. men sen när man lärt sig vart man ska vara.. och hur och vart man ska göra questen så går det ju självklart mycket mycket snabbare.. nu på senare i tid i wow så har man ju gjort så det ska gå snabbare att komma förbi lvl1 till 70.. vilket är bra om man skapar nytt och bara är ute efter endgame..

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
Sin allra första karaktär i wow gick ju knappast fort att lvla upp
inte andra heller.. men sen när man lärt sig vart man ska vara.. och hur och vart man ska göra questen så går det ju självklart mycket mycket snabbare.. nu på senare i tid i wow så har man ju gjort så det ska gå snabbare att komma förbi lvl1 till 70.. vilket är bra om man skapar nytt och bara är ute efter endgame..

jo vet att det går snabbare mellan 1-70 i wow nu men man har questhelper i wow också så det hjälper ruggit mycket. ne första tog väll nån dag extra i apel tid en vad dom andra gjorde men det e inte stor skilnad i lvlingen

Permalänk
Medlem

Information om AION Bossar

Första april har Divinity premiär för Aion bossar. Vi har lyckats få tag på information om alla dem olika bossar som kommer att finnas i spelet. Divinity kommer då att varannan dag släppa ut information om två olika bossar med bl.a. bilder, olika stats och även en dropplista. Vi har då med alla bossar, ända ner från level 4 upp till level 50. Så kom och ta del av det vi nu delar ut, du kan bara inte missa det.

Permalänk
Medlem

Roligt att ni promotar ett aprilskämt.

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
jo vet att det går snabbare mellan 1-70 i wow nu men man har questhelper i wow också så det hjälper ruggit mycket. ne första tog väll nån dag extra i apel tid en vad dom andra gjorde men det e inte stor skilnad i lvlingen

Antar att du inte spelade i början. Fanns inga leveling-guides eller questhelper, tog ett bra tag att dinga 60 då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Antar att du inte spelade i början. Fanns inga leveling-guides eller questhelper, tog ett bra tag att dinga 60 då.

mm.. minns när man satt o jobbade med lvl1-10 bara i första zonen i closed beta.. tog flera timmar bara det
och sedan satt o spenderade många timmar i elwynn forest på sin första human vid release av hela spelet
Inga guider.. inge questhelper.. och thottbot använde jag inte direkt heller.. då läste man quest och frågade andra spelare man sprang på

spelade på bloodscalp på mina första karaktär efter release.. var i samma guild som första spelaren som nådde 60 på den servern.. man satt varje dag o kollade vem som hade högst level osv.. blev ett jäkla liv när lvl60 blivit nådd :).. jag va fortf lvl30-35 när första spelaren blev 60.. och jag spelade väldigt mycket tyckte jag

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa

jo spela wow sen betan, jo vist tog första gubben lite längre tid men itne så mycket endå hadde 5 lvl 60 sen la jag av och starta nytt vid BC kom ut. sen försesten så fanns Thohttbot rätt tidigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2

spelade på bloodscalp på mina första karaktär efter release.. var i samma guild som första spelaren som nådde 60 på den servern.. man satt varje dag o kollade vem som hade högst level osv.. blev ett jäkla liv när lvl60 blivit nådd :).. jag va fortf lvl30-35 när första spelaren blev 60.. och jag spelade väldigt mycket tyckte jag

ursäkta för ot
ofan bloodscalp lirar där änn sedan release vilket gille körde du i?
sj är jag med i renegade legion.

lite frågor ang detta spel nu då för att inte bara prata ot kommer det vara ett asiatiskt grind spel eller kommer det vara mkt quests å sådant? sedan vad jag har förstått så kommer man kunna flyga och ha vingar?

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"

Permalänk
Medlem

Varför snackar ni om WoW i Aion tråden?

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M.i.G
ursäkta för ot
ofan bloodscalp lirar där änn sedan release vilket gille körde du i?
sj är jag med i renegade legion.

lite frågor ang detta spel nu då för att inte bara prata ot kommer det vara ett asiatiskt grind spel eller kommer det vara mkt quests å sådant? sedan vad jag har förstått så kommer man kunna flyga och ha vingar?

så som jag förstår så kommer du kunna göra borda två, och ja vingar skaffar du vid vissa lvlar, sen uppdateras dom vad jag förstår

Permalänk
Medlem

Aion Bossar!!

Då är de premiär för Aion Bossar
Sedan tidens begynnelse har det endast varit ett enda ting som har lagt stor vikt i dem olika MMORPG världarna, det som har haft en stor betydelse. Du vet nog vad jag pratar om.

Heavy road out of the Philippines LVL 4
Turin Leg Hammer LVL6

http://www.divinityofaion.se

Permalänk
Medlem

Här bjuder vi på 4 bossen så ni kan se hur de kan se ut på divinity
när vi varannan dag släpper 2st bossar på sidan.

Captain Action Letter Mu

Level 13 Antal spelare: 1 Monsters nivå: Junior Elite

Boss Drops

Mu letter belt
The type of belt
Can be used for more than 13
Marking the soul

Magic Resistance
13
Avoid
+5

Mu letter of battle
The types of guns
Marking the soul

3 Slow-order weapons

Agrgressive
66-100

Attack speed
2

Hit
234

Physics explosion hit
30

Defensive weapons
323

Magic power increase 290

Magic injuri
140

Largest life
+74

Stone may be a
number of mosaic 2

God may
intensify Stone

Mu letter of gun
The types of guns
Marking the soul

Stage 4 is very slow weapons

Agrgressive
81 - 151

Attack speed
2.8

Hit
134

Physics explosion hit
50

Defensive weapons
363

Magic power increase
---

Magic injuri
20

Largest life
+74

Stone may be a
number of mosaic 2

God may
intensify Stone

Two-handed Sword letter Mu
Category Two-handed Sword
Marking the soul

Stage 3 is very slow weapons

Agrgressive
90 - 110

Attack speed
2.4

Hit
234

Physics explosion hit
10

Defensive weapons
363

Magic power increase
---

Magic injuri
20

Hit
+33

Stone may be a
number of mosaic 2

God may
intensify Stone

Mu letter Baoyu
Category Law Chu
Marking the soul

Slow one-order weapons

Agrgressive
81 - 101

Attack speed
2.2

Hit
---

Physics explosion hit
30

Defensive weapons
---

Magic power increase
290

Magic injuri
100

Largest life
+74
The spirit of our largest +118

Stone may be a
number of mosaic 2

God may
intensify Stone

Mu letter Longbow
Category Law Chu
Marking the soul

Slow weapons are
one-order

Agrgressive
76 - 104

Attack speed
2.4

Hit
187

Physics explosion hit
5 0

Defensive weapons
---

Magic power increase
---

Magic injuri
20

Largest life
+74

Stone may be a
number of mosaic 2

God may
intensify Stone

Permalänk
Medlem

Aja vill tipsa att Chinese Open Beta håller på just nu

Så liten hällsning

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem

ser gay ut

Permalänk
Medlem

Lite filmer jag gjorde

Lite combat, lie n00b exploring samt visar mer eller mindre allt med UI'n att göra.
http://video.mugimugi.org/index.php?FILE=49

Karaktärs design
http://video.mugimugi.org/index.php?FILE=48

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Lite filmer jag gjorde

Lite combat, lie n00b exploring samt visar mer eller mindre allt med UI'n att göra.
http://video.mugimugi.org/index.php?FILE=49

Karaktärs design
http://video.mugimugi.org/index.php?FILE=48

hur fick du den o vara i engelska?? jag har testa en massa saker men får det inte att funka, skriv gärna o berätta, har spela 2 dagar utan att fatta mycket av vad jag gör eller lite har man väll klura ut

Permalänk
Medlem

Vart hittar man signup för betan?

Tackar för filmerna MugiMugi, längtat som faen på detta spelet

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Citat:

Aja vill tipsa att Chinese Open Beta håller på just nu

Så liten hällsning
http://www.mugimugi.org/aion/Aion0008.jpg

Ser ju riktigt coolt ut! har du inte lust att lägga upp lite mer screens? vore toppen.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Följ denna LÄNK om ni vill ha både instruktioner hur ni signar upp, laddar ner och ordnar engelsk text ingame. Varsegoda.

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem

Man startar spelet med ena knappen nere till höger på start menyn (stora knappen) eller?

Jag får upp ett error meddelande strax efter jag trycker där. =/

"Gameguard error:0"
Och en massa text här som man fattar noll av heh

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stanco
Följ denna LÄNK om ni vill ha både instruktioner hur ni signar upp, laddar ner och ordnar engelsk text ingame. Varsegoda.

stort tack till engelska funkar utmärkt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Man startar spelet med ena knappen nere till höger på start menyn (stora knappen) eller?

Jag får upp ett error meddelande strax efter jag trycker där. =/

"Gameguard error:0"
Och en massa text här som man fattar noll av heh

Kör spelet som Administratör, desutom stödjer inte GameGuard Windows 7 ifall du sitter på det.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Kör spelet som Administratör, desutom stödjer inte GameGuard Windows 7 ifall du sitter på det.

Så med andra ord så är det kört för min del då alltså.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Lite fler bilder

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bah dumma MugiMugi som spammar bilder... >_<
Funderar på att installera xp för att kunna köra betan.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nån som har tips på vart man hittar själva installfilen? Håller på med den från en torrent men med 0.8k/s kommer de ta ett tag att dra hem 6GB

EDIT 1: Fått Installfilen att rulla nu

EDIT 2: Patch 2 däremot funkar inge bra att dra hem, tips?

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁

Permalänk
Inaktiv

MugiMugi vilken sever gör du på? och finns det nån server som det e mer engels talande folk på?

Permalänk
Medlem

Vet tyvärr inte någon server med vidare mycket engelsktalande, själv spelar jag på Region 2 hogbog servern ^^ I alla fall region 2 laggar inte vidare mycket så ganska trevliga servrar för det. Men kommer personligen inte att spela så mycket mer, ville bara få en liten känsla av spelet vill ha så mycket som möjligt kvar till den riktiga Engelska releasen

SiD: Du behöver inte tanka patcherna, när du startar upp så kommer den tanka ner patcherna av sig själt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tack för infon, måste ju dra ner och testa det. Om jag nu fick mitt konto att fungera, det visar sig

För att få fart på engelska i spelet så är det bara att kopiera in engelskpatchen va? Behöver man ställa in engelska som region på sin dator?

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Araziel, ska ha mkt engelsktalande folk, och ja readme filen säger att du ska ändra regionen i kontrollpanelen. För mig funka det efter jag ändra region.

Visa signatur

okej