Aion: The Tower of Eternity

Permalänk
Medlem

tja läst fram att den är på vl 45.

I alla fall lite fler bilder

Hoppas på att betan håller på långt nog så man kan nå lv 25, vill komma till zonen för PVP det är den största biten man vill testa.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem

Err.... Hur ändrar man XP till engelska?
Är för den där patchen så man får spelet till engelska, har aldrig gjort det så jag vet inte..

Edit: Ehrm... måste verkligen lära mig att läsa igenom sakerna korrekt istället för att bara skumma igenom det.
Hittade det! tack ändå

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hah... perfekt eller vad.
Precis fått hem flerna installerat och donat, ska till att starta spelet, bam, där brann nätaggregatet upp.
Och inte fan har man nå extra agg hemma heller, påsk också så allt är stängt..

Permalänk
Medlem

är spelet i beta stadiet än lr?:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Jo Rancen, det är open beta i china just nu iaf, i Europa vet jag inte riktigt hur långt dom kommit ännu.
Men på sida 5 finns info om hur du fixar chinese open iaf.

Permalänk
Medlem

Hur känns spelet för er som kan köra betan?
Får gärna jämföra med andra spel etc.

Sitter och funderar om det är värt att installera win xp bara för att kunna testa det.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
är spelet i beta stadiet än lr?:)

Jag hörde nått om att i korea så finns hela versionen, men det är i beta i kina? Eller så är jag helt ute och cyklar här.

Någon som stött på restsystemet förresten? Kommer upp att man lirat över 2 timmar och behöver vila. Xpn blir då halverad. Reloggade lite fort så var det borta och kom aldrig upp igen, lär vara ett system dom kör med där borta, vad jag förstår så finns det i koreanska wow även.

Spelet är för övrigt riktigt skoj, skönt att äntligen hitta något som är spelbart jämfört med Wow, som bara är tragiskt nuförtiden.

Tänkte på de, DP som finns nu med min gladiator, den byggs upp oerhört segt, vad äre exakt som bygger upp den, bara combat i allmänhet? Tar ju en 20 minuter innan man kan använda Rage explosion, känns lite väl.

Permalänk
Inaktiv

jo i korea har dom släppt spelet , men cina har open beta så det släpps väll hos dom om 1-3 månader, men vi får det runt 3Q för dom ska göra om ruggit mycket vad jag förstår till det släpps i EU/USA,

Permalänk

I EU/US så kommer AION nån gång till slutet av året. Betan är nog den stabilaste jag testat i betaväg hittills. Har inte märkt av nån rest-funktion som det snackats heller.

Nån som vet när man får sina vingar?

Permalänk
Medlem

Du får dina vingar när du har blivit lv 10 och klarat av alla Missions.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Inaktiv

lvl 10 vingarna e dom nå bra u flyga med? har hört att dom ska vara rätt svåra att flyga med, och har hört att dom e inte värda att skaffa att man ska vänta på lvl 30 vingarna?

Permalänk

Då var der som jag trodde då

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
lvl 10 vingarna e dom nå bra u flyga med? har hört att dom ska vara rätt svåra att flyga med, och har hört att dom e inte värda att skaffa att man ska vänta på lvl 30 vingarna?

Det var ju inte direkt mycket jobb att fixa vingarna. Svår skulle jag inte säga, kan väl binda det som man vill, men R för att stiga och F för att falla neråt, sen styr man som vanligt.

Nu hade jag tydligen spelat i en timme och behöver vila för min hälsa hehe, vet inte vad det kommer ifrån.

Permalänk
Medlem

har problem med att regga för den kinesiska betan, fyller i de fälten det står om i forumlänken, men sen kmr det några fält till jag inte kan få till:p

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
har problem med att regga för den kinesiska betan, fyller i de fälten det står om i forumlänken, men sen kmr det några fält till jag inte kan få till:p

http://register.sdo.com/sdo/reg/common/inputinfo1.asp?from=78
är det enda du behöver fylla i sen logga in en gång sen e det vara o ladda han clienten o spela

Permalänk
Medlem
Citat:

De får du i från de missions som måste göras för att kunna komma vidare i spelet de kostar inget och utan dem kommer du inte långt då det finns quests och missions som kräver vingar.

Citat:

Nu hade jag tydligen spelat i en timme och behöver vila för min hälsa hehe, vet inte vad det kommer ifrån.

I kina får man inte spela mer än 5 (kan vara 4) timmar per dag som barn. Därför får du ingen xp och du kan inte heller plocka upp saker efter en viss tid, då måste du ange ett kinesiskt ID nummer för vuxen på kontot.

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Medlem

vi är 41 st som spelar nu, vi vill lära oss spelen kollar hur allt funkar så när EU kommer ut så är vi klara då vet alla vad de ska spela....

www.divinityofaion.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hartner_X
Jo, är nog sant. Här är min första bild i alla fall..
Kör allt maxat i 1920x1200 och AA x8.

http://i6.photobucket.com/albums/y211/Hartner_X/Aion0000.jpg

fy fasen där kan man snacka bloom, fick ju ont i ögonen :P. Annars ser det ju nice ut !

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Inaktiv

har hört nåt om att betan slutar runt den 16-18? nån som har hört samma?

Permalänk
Medlem

betan slutar 16 april

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
http://register.sdo.com/sdo/reg/common/inputinfo1.asp?from=78
är det enda du behöver fylla i sen logga in en gång sen e det vara o ladda han clienten o spela

har du lust att göra en bild med vad som ska fyllas i var? jag behövde fylla i mer än vad som stod i forumet som länkades till tidigare:p

Visa signatur

Permalänk
Permalänk
Medlem

vill sig fortfarande inte om du klickar på regnings sidan så ser du att det är ett litet fält o någon kryss ruta man ska fylla med som det verkar:/

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nej du behöver inte fylla det, fyll bara i namn lösenord repetera lösenord sedan siffror.

om det int funkar då så har du valt ogiltigt namn eller så finns användarnamnet redan.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

oki nu kom jag förbi den sidan och efter lite meckande kom jag hit

fyllde i IDnummer och namn men har jag lyckats?:)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

2 frågor:

1: Hur tar man screenshot, finns de nån knapp bundet? Hittar inget om de i options

2: Kan man flytta sin "hearthstone" till byn (akarios village) istället för startområdet?

tack på förhand.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁

Permalänk
Inaktiv

prt scr?

och ja det går clicka på en stor ten som står i alla byar, det kostar lite men kan vara väst det

Permalänk
Medlem

En fråga till som jag hoppas nån har svar på. Kan man komma runt "You are tired, EXP and bla bla is reduced by 50% yada yada yada" har vart ute o tvättat bilen och vart utloggad över 2 timmar men så fort jag logga in igen så fick jag de där. Skapligt drygt att man inte själv får välja hur mkt man vill spela.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁

Permalänk

Fy fan vad bra det ser ut! Vill höra mer åsikter om själva spelet i sig. Hur tycker ni karaktärerna, leveling, strider och allt sånt funkar? Vill ha något ganska utförligt om någon orkar skriva ut det