Permalänk
Medlem

hår-producto

Jag fick låna lite hårprodukt av en kompis härom dagen.
Det är en liten sprayflaska (utan drivgas, mekanisk spraypump) med vätska i. Vätskan är i princip vatten, natriumklorid, något annat salt och lite parfym.
Var något känt märke, typ lår-e-all.

Håret får en badat-i-saltvatten-look som jag gillar.
Man slipper det kladdiga vaxet som kliar i hårbotten.

Vet ni någon produkt i den här stilen ni kan rekommendera?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Vanlig saltvattensprey. De flesta märken har detta.

SF gör billiga hårstylingsprodukter som är bra när man bara vill testa runt mellan olika typer. http://www.eleven.se/scandinavian-formula-strand-spray-3215.h...
Finns hos kicks åhlens osv.

Permalänk

Vågar man gå med sånt här i håret? Finns det någon trendig kille här på swec som kan svara egentligen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Vågar man gå med sånt här i håret? Finns det någon trendig kille här på swec som kan svara egentligen

Grejen är att det inte märks att man har det i.
Håret ser kanske lite mattare/torrare ut, lägger sig snyggare och ser inte lika spretigt ut.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Ska man ha både vax och detta?

Visa signatur

Losers always whining about doing there best, winners go home and fuck the promqueen

Permalänk

Det räcker med saltvatten för att få håret att stå sen kan man lägga till lite ytterligare vax men då försvinner ju en del av effekten..

Permalänk
Medlem

Kan inte saltvatten torka ut hårbotten? :/

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]