Stort behov av hjälp!
Hej!
Först och främst så skriver jag i detta systemforum bara för att jag inte kan skriva i övrigt då jag inte varit medlem i tre månader. Men jag hoppas att någon här kan hjälp mig ändå, det rör ju mac och delvis dess system så..
Till problemet:
Jag eller rättare sagt en av mina bästa vänner har ett problem.
Hon råkade se att hennes kille varit inne på sexkontaktsidor, detta såg hon genom datorns historik. Då visade det sig att han var medlem och alla detaljerade uppgifter stämde in på honom. Hon kollade då hans mail och då hittade hon mail som visade att han haft kontakt med minst en kvinna.
Jag trodde absolut inte detta om honom, innan detta tyckte jag att han var en jättebra kille men allt talar ju emot honom.
Min kompis konfronterade honom och han sa att det måste vara ett virus eller att någon hackat sig in.
Men det tog honom flera dagar att kolla upp vad det var, och han fann ett virus påstod han, självklart när hon inte var hemma och han minns inte namnet på viruset. Och han blev medlem för över ett halvår sedan så han måste ha haft viruset länge och ingen större skada.
I mina ögon är han så skyldig man kan bli men han bara gråter och säger att han är oskyldig. Han har blånekat väldigt länge nu.
Min kompis tror väl inte på honom men säger att hon vill ha bevis säger hon, för att tänk om han är oskyldig då..
Min fråga är: kan jag bevisa att han är skyldig och isf hur? Kanske ska nämna att han har en mac och att jag är värdelös på datorer. Kan även nämna att han numera raderar sin historik.
Jag vill verkligen inte att hon ska fortsätta leva ihop med ett svin så snälla hjälp mig!