Permalänk
Medlem

Reklam

Nu har jag vid några tillfällen noterat några reklam (vad fasen blir det i plural btw?) som iaf gjorde mig förvånad.

Den ena var alkoholreklam och den andra är nu reklam för något nytt bantningspiller/metod.

Jag vet inte, det känns inte rätt att logga in på en hårdvarusida och se sån reklam. Visst, vet att all reklam inte är hårdvarurelaterad, tex flygresor etc, men bantningsmode?

Jag personligen vill se erbjudanden om hårdvara när jag loggar in på SweC, medan jag förväntar mig se reklam om annat när jag loggar in på andra sidor.

Lite tankar såhär tidigt på bakfyllemorgonen...

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej CSM101,

Den bannern tillhör en mediabyrå som verkar rulla lite skumma annonser ibland. Vi arbetar på att informera dem om vad som intresserar våra läsare.

Ta det lugnt med bakfyllan!

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Ah okej, jag trodde nämligen att det var SweC som själv valde vilka annonser som skulle visas, men nu vet jag.

För även nu i skrivande stund så är det reklam om hur jag får slankare kropp på nån månad Känns jävligt malplacerad, för att inte nämna alla andra negativa aspekter av just den reklamen hehe.

Tack för svaret!

Permalänk

och varför har ni reklam för försvaret den är ju helt ointressant på denna sida

Visa signatur

Asus: Bara vi har äkta USB 3.0 och SATA 6,0 Gbps
[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/w47khy.png[/img]

Permalänk

Nja försvarets reklam tycker jag är lite rolig faktiskt.
bryter av mot 'det vanliga' sen att de har några av de bättre reklamerna på denna sidan 00sträcket gör väl sitt med så.

Det är väl en rätt bredgrupp de riktar sig till då många(läs några pga nedskärningar) ska evt in i lumpen.

EDIT: sen så tror jag SWEC får lite sköna pengar dessutom så man ska nog inte klaga iofs. bättre det än att det kommer massa reklamer att man behöver gå ner i vikt eller något dumt skit man bara måste köpa för att slösa bort en månadslön på en träningsprodukt som inte ens fungerar

Visa signatur

I am Extrazz.